תפריט

סיור במנהל המודעות של פייסבוק

נקטנו יוזמה ופתחנו את מנהל המודעות של פייסבוק. למרות זאת, אין לנו ממש מושג מה אנחנו רואים. אז הוצאנו סיור במנהל המודעות של פייסבוק עם סקירה כללית של הלחצנים. בנוסף לכך, אני ממליץ לאחר מכן לעבור על סיור נוסף - מנהל המודעות בפייסבוק: סיור מודרך.

קודם כל ניכנס למנהל המודעות. יש דרך ה-Explorer ויש גם דרך האופציות בסמן הימיני למעלה. אנחנו ניכנס לחשבון שלנו במהלך המודעות. אם אין לנו מודעות קודמות, אנחנו נראה את זה. Ads Manager פותח לנו את התפריט הכי גדול. אנחנו נכיר רק 4 בסיור במנהל המודעות של פייסבוק:

Audiences (קהלים)

מכאן נפלח קהל רלוונטי ונמצא אנשים שרלוונטים לפרסום. זה בעצם הבנייה של הקהל שלנו. אנחנו מחליטים איזה סוג שאנחנו בונים. יש קהל מובנה אישית (Custom Audience), קהל דומה (Lookalike Audience) וקהל שמור (Saved Audience). כל קהלים נאגרים כאן, והם נמצאים כאן. פה עושים הרבה מאוד מעבודת ההכנה.

 Settings (הגדרות)

את זה נצטרך בעיקר להרשאות לאנשים נוספים בחשבון. מראים לנו מי האדמינים ואת מי אנחנו רוצים להוסיף, כדאי לסדר את הזמן (בדרך כלל לפי עמק הסיליקון). ניתן לקבוע גם מקום. נפתחת לנו לשונית גם בצד שמראה לנו דפים שאנחנו מפרסמים, אמצעי תשלום ואיזה התראות אנחנו מקבלים. אפשר לבחור הרבה מאוד אופציות.

Billing (חיוב)

הגדרות תשלום על המודעות שאנחנו מריצים. זה בעצם החשבוניות שאנחנו צריכים להגיש לרואה החשבון שלנו. פשוט מורידים את החשבונית בלחיצה פשוטה על אחת מהקטגוריות שיש בטבלה.

Ads Manager

ממנו נפרסם מודעות ונראה את המצב של המודעות הקיימות. קצת יותר מורכב. למעלה יש את ה-User שצריך לעבוד איתו. יש לנו עוד כפתור של הגדרות וגם סימון חשבון מודעות. אנחנו נבחר את החשבון הרלוונטי. יש גם עוד לחצנים – עדכונים של מה שקורה, רענן ועוד הרבה. יש לנו גם אופציית חיפוש נרחבת עם פילטר. יש לנו גם סינון זמנים של המודעות שאנחנו צריכים.

יש לנו גם אופציות לנווט בתוך המודעות עצמן. יש לנו סקירה כללית (Account overview), סקירה של כל קמפיין לבדו (Campaigns), סטים של מודעות (Ad Sets) וגם המודעות עצמן (Ads). יש לנו לחץ ירוק של יצירת קמפיין ולידו עריכתם. אם אנחנו רוצים לשנות, לייצא לקבוע חוקים להצגה – הם נמצאים ממש לידו. יש לנו אופציות תצוגה – איזה טורים אנחנו רוצים להציג וקמפיינים שעובדים או לא עובדים.

יש לנו לשונית מימין שנותנת לנו פילוח בשביל לערוך אותו ואת היסטוריית השינויים שעשינו בקמפיין. אלה הדברים השטחיים שאנחנו צריכים לדעת על מנהל המודעות. אלה המסכים שהכי רלוונטיים אליכם. נסו לסייר בהם מעט – יש מדריך נוסף על מנהל המודעות.

בסך הכל, יש כאן מדריך של לחצנים מסוימים של מנהל המודעות של פייסבוק. למרות זאת, כדאי קצת להתעסק בזה בעצמכם. יש אופציות נרחבות – קידום דף, קידום איוונט ועוד אחרים נוספים. אשמח לשמוע איך הלך לכם.

 

מה, לא תפרגנו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

כלים בשיווק דיגיטלי
שיווק דיגיטלי
סער ברעם

כלים בשיווק דיגיטלי

כלים בשיווק דיגיטלי: החלטתי לכתוב על כמה אתרים מרכזיים שיכולים לתת אינדיקציות מרכזיות לעבודה – בין אם מדובר במעקב, תמיכה, הנעה לפעולה איכותית יותר ועוד. קראו את כל המדריך ותפיקו ממנו תועלת.

קרא עוד »

חיפוש באתר

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

קמפיין פייסבוק

המומחיות שלי - הרווח שלכם. מעוניינים לקדם את העסק שלך לשלב הבא?

בוא נדבר

קטגוריות

עוד מדריך שיכול לעניין אותך

טיפים לפתיחת דף עסקי
קידום דף עסקי בפייסבוק
סער ברעם

טיפים לפתיחת דף עסקי

דף עסקי הוא עניין מאוד מורכב ומסובך. יש לו חשיבויות רבות – מיתוג יותר טוב, נוכחות דיגיטלית ברשת, אופציה לפרסום ודברים נוספים. הנה כמה טיפים לפתיחת דף עסקי.

קרא עוד »
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:


למה לחפש תשובה?

כשאפשר לקבל אותה ישירות ממני

דילוג לתוכן