קמפיין תנועה

קמפיין תנועה | סער ברעם

קמפיין תנועה – הקמפיין שיביא גולשים לאתר שלך ויגרום להם לשהות בו זמן רב ללא צורך בידע על פיקסל של פייסבוק.

פתחתם עסק חדש ואין לכם שמץ של מושג מאיפה להתחיל? אתם רוצים לקבל תוצאות מהירות אפילו כשיש לכם מינימום ידע על כלי הפרסום של הפייסבוק? אתם יכולים להיות רגועים. קמפיין תנועה זה אחד הקמפיינים הפשוטים ביותר להתחיל איתם את הדרך החדשה שלכם.

בסרטון הקרוב אסביר לכם יותר על היתרונות של קמפיין תנועה, נדבר על אופטימיזציה ועל פיקסל.

קמפיין תנועה – ובהרחבה…

לעיתים, לא נוכל להטמיע פיקסל ביעד שלנו, לדוגמא באתרים פחות מותאמים אישית ומתקדמים. (מה שחוסם את האפשרות ליצור קמפיין המרות). כל מה שתכתבו לפייסבוק שאתם רוצים לקבל ברמת המיטוב – זה מה שהוא יתן לכם.

כלומר, אם תכתבו לו שאתם מעוניינים בתנועה, הוא יביא לכם לקוחות שיגיעו ישרות לאתר שלכם. בתנועה קיימות שתי אופציות: קליקים או Landing Page View.

מדובר בשתי התנהגויות שונות – הקליקים זה הלחיצות של האנשים על הקישורים, והשני יגרום להם להגיע לדף הנחיתה עצמו. דרך גוגל אנליטיקס תוכלו לראות סבירות גבוהה יותר של Landing Page שזה כאמור, צפייה בעמוד הנחיתה. לכן, העצה שלי היא לשים באופטימיזציה את האופציה השנייה.

קמפיין תנועה – לא כל אחד יכול לעשות את זה!

תצטרכו להשקיע קצת יותר זמן ולשבת מול המדריך שלי שמסביר בהרחבה כיצד מטמיעים פיקסל של פייסבוק באתר. בשביל זה תצטרכו לצבור ידע טכני, ללכת אחורה ולהכנס למדריך שלי של איך להטמיע פיקסל של פייסבוק באתרי WordPress או Wix.

מה זה פיקסל?

ברגע שאתם מתקינים קוד כלשהו באתר שלכם, פייסבוק יודע להצליב בין הפעולות שהאדם עשה באתר לבין הפרופיל שלו ובכך יוצר פרופיל פעולות שעוזר לו להגדיל את הפעולות האפקטיביות ביותר לבעל העסק. הוא יודע לטרגט אותו מחדש, ליצור ממנו קהלים ועוד כל מיני פונקציות נוספות.

קמפיין ווטסאפ:

לאחרונה נפתחה האפשרות ליצור קישורים ששולחים ישירות לווטסאפ. בשביל קמפיין מסוג הודעות לוואטספ, תצטרכו לקשר בין וואטספ ביזנס לעמוד העסקי בפייסבוק, לשתול אותו במודעה שלכם של קמפיין תנועה וכך תוכלו לקבל פניות מלקוחות ישירות לווטסאפ העסקי שלכם.

קמפיין תנועה, אייקוני של תנועה

מה יקרה אם לא תעשו קמפיין תנועה?

ללא קמפיין תנועה, סביר להניח שפאנל המכירות שלכם יתחיל להתמלא באנשים לא רלוונטיים שכלל לא מעוניינים במוצר שלכם. לכן, השתדלו להיות כמה שיותר מדויקים בפעולה ובקהל היעד לפני שאתם יוצרים קמפיין תנועה.

יותר מזה, אם אתם רוצים להגיע ליותר אנשים, ההמלצה שלי היא ליצור מספר קמפיינים שונים. בדרך הזו סביר להניח שתגיעו ליותר אנשים שנמצאים בחשיפה הפוטנציאלית שלכם. בסופו של דבר, מדובר באחד הקמפיינים היעילים ביותר, בייחוד למתחילים. לכל שאלה בנושא, אני כאן בשבילכם, מוכן ומזומן למקצע אתכם עוד.

סוגי קמפיינים נוספים בפייסבוק שאתם חייבים להכיר

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
שיווק אונליין

העולם הדיגיטלי משתנה ללא הרף, ובעלי עסקים צריכים לעמוד בקצב כדי לא להישאר מאחור. הימים שבהם שמועות מפה לאוזן ופרסום במקומונים הספיקו כדי לקדם עסקים

שיווק הייטק

מוצרי הייטק שונים משפרים את החיים שלנו במידה ניכרת ומאפשרים לנו לבצע מגוון פעולות בקלות. ככל שעוברות השנים, הביקוש למוצרים הללו רק הולך ועולה. לכן,

שיווק בית ספר

בעבר, שיווק של בתי ספר היה נשמע קצת מוזר; מוסדות חינוך הם מוסדות בעלי מעמד של כבוד בחברה, כך ששיווק שלהם נשמע מעט תמוה. אולם,

שיווק תיירות

תיירות היא תחום שמתפתח ללא הרף, עם דרישה בלתי פוסקת לחופשות ברחבי העולם. אין ספק שבמדינה הקטנה שלנו אנשים אוהבים לטייל בעולם, וכמו חיפושים רבים

Call Now Button
מעבר לווטאספ
1
זקוקים לייעוץ?
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
דילוג לתוכן