קמפיין תנועה

קמפיין תנועה | סער ברעם
רגע לפני שתצא עם קמפיין שיווקי בפייסבוק, חשוב להכיר את סוגי הקמפיינים השונים. כאן במאמר פירטתי על קמפיין תנועה, איך עושים ומה שצריך לדעת.

קמפיין תנועה – הקמפיין שיביא גולשים לאתר שלך ויגרום להם לשהות בו זמן רב ללא צורך בידע על פיקסל של פייסבוק.

פתחתם עסק חדש ואין לכם שמץ של מושג מאיפה להתחיל? אתם רוצים לקבל תוצאות מהירות אפילו כשיש לכם מינימום ידע על כלי הפרסום של הפייסבוק? אתם יכולים להיות רגועים. קמפיין תנועה זה אחד הקמפיינים הפשוטים ביותר להתחיל איתם את הדרך החדשה שלכם.

בסרטון הקרוב אסביר לכם יותר על היתרונות של קמפיין תנועה, נדבר על אופטימיזציה ועל פיקסל.

קמפיין תנועה – ובהרחבה…

לעיתים, לא נוכל להטמיע פיקסל ביעד שלנו, לדוגמא באתרים פחות מותאמים אישית ומתקדמים. (מה שחוסם את האפשרות ליצור קמפיין המרות). כל מה שתכתבו לפייסבוק שאתם רוצים לקבל ברמת המיטוב – זה מה שהוא יתן לכם.

כלומר, אם תכתבו לו שאתם מעוניינים בתנועה, הוא יביא לכם לקוחות שיגיעו ישרות לאתר שלכם. בתנועה קיימות שתי אופציות: קליקים או Landing Page View.

מדובר בשתי התנהגויות שונות – הקליקים זה הלחיצות של האנשים על הקישורים, והשני יגרום להם להגיע לדף הנחיתה עצמו. דרך גוגל אנליטיקס תוכלו לראות סבירות גבוהה יותר של Landing Page שזה כאמור, צפייה בעמוד הנחיתה. לכן, העצה שלי היא לשים באופטימיזציה את האופציה השנייה.

קמפיין תנועה – לא כל אחד יכול לעשות את זה!

תצטרכו להשקיע קצת יותר זמן ולשבת מול המדריך שלי שמסביר בהרחבה כיצד מטמיעים פיקסל של פייסבוק באתר. בשביל זה תצטרכו לצבור ידע טכני, ללכת אחורה ולהכנס למדריך שלי של איך להטמיע פיקסל של פייסבוק באתרי WordPress או Wix.

מה זה פיקסל?

ברגע שאתם מתקינים קוד כלשהו באתר שלכם, פייסבוק יודע להצליב בין הפעולות שהאדם עשה באתר לבין הפרופיל שלו ובכך יוצר פרופיל פעולות שעוזר לו להגדיל את הפעולות האפקטיביות ביותר לבעל העסק. הוא יודע לטרגט אותו מחדש, ליצור ממנו קהלים ועוד כל מיני פונקציות נוספות.

קמפיין ווטסאפ:

לאחרונה נפתחה האפשרות ליצור קישורים ששולחים ישירות לווטסאפ. בשביל קמפיין מסוג הודעות לוואטספ, תצטרכו לקשר בין וואטספ ביזנס לעמוד העסקי בפייסבוק, לשתול אותו במודעה שלכם של קמפיין תנועה וכך תוכלו לקבל פניות מלקוחות ישירות לווטסאפ העסקי שלכם.

קמפיין תנועה, אייקוני של תנועה

מה יקרה אם לא תעשו קמפיין תנועה?

ללא קמפיין תנועה, סביר להניח שפאנל המכירות שלכם יתחיל להתמלא באנשים לא רלוונטיים שכלל לא מעוניינים במוצר שלכם. לכן, השתדלו להיות כמה שיותר מדויקים בפעולה ובקהל היעד לפני שאתם יוצרים קמפיין תנועה.

יותר מזה, אם אתם רוצים להגיע ליותר אנשים, ההמלצה שלי היא ליצור מספר קמפיינים שונים. בדרך הזו סביר להניח שתגיעו ליותר אנשים שנמצאים בחשיפה הפוטנציאלית שלכם. בסופו של דבר, מדובר באחד הקמפיינים היעילים ביותר, בייחוד למתחילים. לכל שאלה בנושא, אני כאן בשבילכם, מוכן ומזומן למקצע אתכם עוד.

סוגי קמפיינים נוספים בפייסבוק שאתם חייבים להכיר

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
משרד פרסום דיגיטלי

בשביל לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה, ולתת למפרסם לנהל לנו את הקמפיינים ואת תוכנית השיווק לעסק, אנחנו צריכים ללמוד על עסקים המעניקים את שירותי הפרסום הדיגיטליים,

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא מקצוע נפוץ בשוק העצמאיים היום. לכן, כדאי שנדע מהם הקריטריונים למעצבים טובים, למה עיצוב אתרים הוא חשוב ומהן העלויות אותן נהוג לגבות

רימרקטינג

רימרקטינג היא אחת השיטות היותר יעילות לשיווק דיגיטלי מוצלח, במיוחד אם יש לכם ותק וקהל לקוחות רחב יחסית. החלטתי להסביר לכם מה זה רימרקטינג, איך

חבילת פרסום בפייסבוק

אחד השיקולים המרכזיים של עסקים כשהם רוצים לשווק את העסק שלהם בצורה אקטיבית הוא תקציב, ומהם הסעיפים הקטנים בו החלטתי להראות לכם מהם הסעיפים של

Call Now Button דילוג לתוכן