חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קמפיין לידים

קמפיין לידים – תשכחו מכל מה שחשבתם על קמפיין לידים ותרשו לי להציג לכם אותו מחדש –
טה דם! הכירו את הקמפיין שייתן לכם מקפצה לעסק ויכיר לכם עולם חדש של לקוחות שלא הכירו אתכם עד כה.

מי מאיתנו לא רוצה לחשוף את העסק שלו ולקבל אליו לקוחות חדשים? היום הפצה זו ממש לא מילה גסה. להפך. בקמפיין הזה יש לכם את האפשרות לחשוף את מרכולתכם לעוד אנשים חדשים שמשוטטים ברשת החברתית ובכך ליצור לעצמכם קהל חדש, נאמן, שרוצה לקנות את מה שיש לכם להציע.

בסרטון הקרוב אנחנו נדבר על מה מאפיין קמפיין לידים, מה לא נחשב קמפיין לידים וכמובן איך משתמשים בו בצורה המיטבית ביותר.

איך יוצרים קמפיין לידים?

רגע לפני העלאת קמפיין פייסבוק לאוויר, צרו קמפיין חדש בפייסבוק. לאחר מכן זה יבקש מכם Lead Generation.
אנשים שנכנסים לפייסבוק שרואים את המודעה ולוחצים על ״ראו עוד״, פרטיהם מתמלאים ונשלחים אליכם בדרך כלל באופן אוטומטי.
כלומר, אם אתם עכשיו הלקוחות ולא העסק, לחצתם על איזשהו טופס שהתמלא באופן אוטומטי ואתם יכולים להשאיר פרטים – שימו לב שאתם במרחק של שני קליקים ממישהו שיתקשר וימכור לכם משהו. אז, ככל הנראה, תהיה שיחה לא נעימה ביניכם לבין העסק כי סביר להניח שלא תזכרו שאתם שלחתם את הפרטים שלכם.
לכן, דעו להימנע מזה מראש (כצרכנים) כדי שלא תצטרכו להיתקל בתגובות לא נעימות או שלא תבזבזו לעצמכם את הזמן עם לקוחות שלא מעוניינים כלל במוצר שלכם (כמפרסמים).

אני כאן כדי לעזור לכם למנוע את הטעות הזאת שמתרחשת להמון בעלי עסקים שאין להם ניסיון בהקמת קמפיין לידים.

ווליום של פרסום, לידים ולקוחות

אתן לכם דוגמא מאחד הקמפיינים שלי כדי שתבינו איך בונים קמפיין לידים בצורה נכונה:

לקחתי את המודעה של העסק של אשתי לדוגמה, פתחתי את טופס הלידים כדי שגם מי שמתייגים אותו יכול להשאיר פרטים.
השאלה הראשונה מכילה שאלת סינון כדי שתוכלו לדעת במה הלקוח שלכם מעוניין.
לאחר מכן הטופס יבקש מהלקוח להזין את הפרטים. כדי שהפרטים לא יירשמו באופן אוטומטי, יישלחו ישר ותקבלו לקוחות שהם כלל לא פוטנציאליים, שימו לב שאתם מקפידים לשאול שאלת סינון.
שאלת הסינון יכולה גם להיות פשוטה למדי, משום שכל הרעיון זה שהיא לא תעיק והיא נועדה בכדי שהלידים שלכם יהיו איכותיים ולא תצטרכו לבזבז את הזמן שלכם בלהתקשר לאנשים שבכלל לא מעוניינים במוצר שלכם.
לאחר מכן, הלידים שיתקבלו יכנסו לתוך המערכת של פייסבוק היישר לעמוד העסקי שלכם.

מה אומרים עלי לקוחות שקיבלו ממני שירות?

איפה זה נמצא?

תחת קטגוריית Publishing Tools.
לאחר מכן חזרו לתצוגה הקודמת ואז זה יכניס אתכם לכלי הפרסום של פייסבוק.
בהמשך, גלגלו מטה ואז לחצו על Lead Ads Forms
שם תראו שיש הרבה טפסים של אנשים שהשאירו פרטים. את הטפסים הללו תוכלו להוריד אליכם.

ועכשיו מה?
פייסבוק לאחרונה התחילו בשירות של שליחת מייל על כל ליד שמתקבל. זה שירות שעובד נפלא אבל בינינו, שום דבר לא מחליף את היכולת של ״זאפייר״ שמביאה לך את הלידים ״עד פתח הבית״. זוהי תוכנה קלה ופשוטה יחסית, שלא מצריכה מכם להתעסק עם תוכנות אינטגרציה כאלה ואחרות.

עוד על Zapier זאפייר:

זאפייר דואג שכל הלידים יגיעו אליכם במייל, ב-Google Sheets או לתוכנת ה-CRM במידה ויש לכם, תלוי בכמה הוא מתקדם. פתיחת חשבון מקצועי בזאפייר תעלה לכם 240 דולר בשנה.
בנוסף אם תרצו, יש את האופציה הזאת בעוד תוכנות crm טובות תוצרת כחול לבן כמו: רב מסר, Smoove ו-Frontask.

קמפיין לידים, פרסום חדש

מה נחשב קמפיין לידים טוב?

קמפיין לידים טוב מגיע ל-20-25 אחוז מהתפוצה הפוטנציאלית. את התפוצה הפוטנציאלית תוכלו לראות במנהל המודעות כשתגדירו קהל מסוים עבור פייסבוק
(נניח שמדובר ב250 אלף איש, אז זה יגיע ל20 אחוז מהם).

מעוניינים לשמוע עוד על קמפיין לידים
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

עוד דברים שלא ידעתם:

  1. אין שום קשר בין קמפיין לידים ודפי נחיתה.
  2. בנו את חשבון המודעות שלכם מכמה קמפיינים שונים על מנת למקסם את העסק שלכם.

תנסו את זה, קמפיין לידים זה אחד הקמפיינים שאני תמיד עובד איתם.

אם יש לכם שאלות נוספות, אני כאן כמובן בשבילכם כדי לעזור.

מדריכי קמפיינים נוספים