העלאת קמפיין בפייסבוק ובאינסטגרם

תרגול קמפיין פייסבוק אינסטגרם
כשאנחנו מתחילים לחשוב על בניית קמפיין בפייסבוק ובאינסגרם אנחנו צריכים לחשוב מה הייעוד שלו ומה התועלת שלו לנו. בואו נעבור שלב שלב מהקמפיין עד המודעה.

הקמפיין

ייעוד הקמפיין זה דבר מאוד חשוב. בזמן בניית קמפיין בפייסבוק ובאינסטגרם אנחנו צריכים לחשוב מה אנחנו רוצים לקבל מהקהל שלנו. חילקתי את זה לרשימה של העיקרים ביניהם –

  • פעילות – אם אנחנו רוצים שאנשים יגיבו לאבנטים, פוסטים, לייקים לדף, התקנות של תוכנה, צפייה בוידיאו.
  • לידים – אם אנחנו רוצים שאנשים ישאירו פרטים ונחזור אליהם יותר מאוחר, זאת תהיה האופציה העדיפה לנו.
  • הודעות – אנחנו רוצים שאנשים ישלחו הודעות לדף.
  • המרות – לגרום לגולשים להיכנס לאתר האינטרנט שלנו – דף נחיתה, קנייה בקטלוג או סתם לגרום להם לגלוש באתר.

חשוב מאוד – לא לעשות ייעול תקציב ברמת הקמפיין. זה יוביל לפעולות ופילוחי קהל לא טובים בטווח הקצר והארוך. ניגע בתקציב בסט המודעות שזה הנושא הבא.

סט המודעות

סט המודעות קובע מי הקהל שלנו, מה התקציב שאנחנו רוצים לתת ואיפה אנחנו רוצים לפרסם.

יש לנו אופציות לפילוח קהל לפי –

  • קהל שקבענו מראש (קהלים/Audiences) – יהיה הסבר בהמשך.
  • איזור גיאוגרפי
  • תחומי עניין – לסנן אנשים שלא מתעניינים במוצר שלנו או לסנן אנשים שמתעניינים בדבר אחר.

המודעות עצמן

עכשיו הגענו לחלק היצירתי והשיווקי שלכם. בחלון המודעות עצמו אפשר להוציא מודעה – תכתבו את המודעה שלכם שם, הוסיפו סרטון או תמונה. מלאו את כל השדות שנמצאים שם עד כמה שאפשר. אפשר לראות גם כמה עקרונות באיך כותבים מודעות בפייסבוק שיובילו אתכם למודעות שכתובות נכון.

צריך לקחת בחשבון – יש הבדל במודעות בהתאם לסוג הקמפיין. אם יש לי קמפיין קידום פוסטים – אוכל להשתמש בפוסט קיים. במקרה של אבנט אני חייב להשתמש באנבט קיים. במקרה של לידים, עליי ליצור טופס לידים חדש ולמלא את כל הקטגוריות.

קהלים

אם תסתכלו על הבאר מצד שמאל (או ימין) תוכלו לפתוח פאנל שמראה לכם "קהלים" או באנגלית Audiences. היכנסו אליו ולקחו על הכפתור "קהל מותאם" או "Custom Audiences" בחלון הזה אתם יכולים ליצור קהלים לפי קובץ לקוחות, פעילות בדפים שלכם, פעילות באבנטים שלכם, טפסי לידים שאנשים מילאו ואפילו דרך פעילות באתר שלכם. הפייסבוק מוציא את הקהלים האלה.

יצרתם קהל מותאם אישית?

מעולה. עכשיו תיצור קהל דומה – Lookalike. הקהל הזה הוא קהל דומה מבחינת תחומי עניין, קרבה גיאוגרפית וגם קירבה חברית. זה הולך להיות קהל לקוחות פוטנציאלי. סמנו "Israel" כמיקום ותחשבו מהי כמות הקהל אליו אתם רוצים לגשת.

יש לנו כמה מאמרים נוספים על קמפיינים בפייסבוק. אפשר למצוא אותם כאן. אם לא הבנתם איך להוציא קמפיין ב-Facebook, אולי עדיף לכם לעבור קודם על הסיור במנהל המודעות שעשיתי.

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
פרסום משרה בפייסבוק

פרסום משרה בפייסבוק נהיה יותר פופולרי בקרב משתמשים ומעסיקים שמחפשים עובדים, ואפשר להשתמש בפלטפורמה הזאת בשביל למצוא את העובד הנכון עבורכם או את המשרה המתאימה לכם. הנה 5 כלים שפייסבוק מציע לנו בהם נוכל כדי להשיג את המטרה הזאת.

פרסום בפייסבוק לעורכי דין – איך לגרום ללקוחות להגיע למשרד שלכם

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמה משמעותית לפרסום ושיווק של בעלי מקצוע. מדובר באתגר לא פשוט, ובעולם עורכי הדין נראה שמדובר באתגר כפול לאור ההצפה בשוק והסערות סביב המערכת המשפטית בכלל ולשכת עורכי הדין בפרט. אז איך עושים את זה נכון? כללים, רעיונות ודוגמאות – במאמר הבא.

Call Now Button
Open chat
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
דילוג לתוכן