העלאת קמפיין בפייסבוק ובאינסטגרם

תרגול קמפיין פייסבוק אינסטגרם

הקמפיין

ייעוד הקמפיין זה דבר מאוד חשוב. בזמן בניית קמפיין בפייסבוק ובאינסטגרם אנחנו צריכים לחשוב מה אנחנו רוצים לקבל מהקהל שלנו. חילקתי את זה לרשימה של העיקרים ביניהם –

  • פעילות – אם אנחנו רוצים שאנשים יגיבו לאבנטים, פוסטים, לייקים לדף, התקנות של תוכנה, צפייה בוידיאו.
  • לידים – אם אנחנו רוצים שאנשים ישאירו פרטים ונחזור אליהם יותר מאוחר, זאת תהיה האופציה העדיפה לנו.
  • הודעות – אנחנו רוצים שאנשים ישלחו הודעות לדף.
  • המרות – לגרום לגולשים להיכנס לאתר האינטרנט שלנו – דף נחיתה, קנייה בקטלוג או סתם לגרום להם לגלוש באתר.

חשוב מאוד – לא לעשות ייעול תקציב ברמת הקמפיין. זה יוביל לפעולות ופילוחי קהל לא טובים בטווח הקצר והארוך. ניגע בתקציב בסט המודעות שזה הנושא הבא.

סט המודעות

סט המודעות קובע מי הקהל שלנו, מה התקציב שאנחנו רוצים לתת ואיפה אנחנו רוצים לפרסם.

יש לנו אופציות לפילוח קהל לפי –

  • קהל שקבענו מראש (קהלים/Audiences) – יהיה הסבר בהמשך.
  • איזור גיאוגרפי
  • תחומי עניין – לסנן אנשים שלא מתעניינים במוצר שלנו או לסנן אנשים שמתעניינים בדבר אחר.

המודעות עצמן

עכשיו הגענו לחלק היצירתי והשיווקי שלכם. בחלון המודעות עצמו אפשר להוציא מודעה – תכתבו את המודעה שלכם שם, הוסיפו סרטון או תמונה. מלאו את כל השדות שנמצאים שם עד כמה שאפשר. אפשר לראות גם כמה עקרונות באיך כותבים מודעות בפייסבוק שיובילו אתכם למודעות שכתובות נכון.

צריך לקחת בחשבון – יש הבדל במודעות בהתאם לסוג הקמפיין. אם יש לי קמפיין קידום פוסטים – אוכל להשתמש בפוסט קיים. במקרה של אבנט אני חייב להשתמש באנבט קיים. במקרה של לידים, עליי ליצור טופס לידים חדש ולמלא את כל הקטגוריות.

קהלים

אם תסתכלו על הבאר מצד שמאל (או ימין) תוכלו לפתוח פאנל שמראה לכם "קהלים" או באנגלית Audiences. היכנסו אליו ולקחו על הכפתור "קהל מותאם" או "Custom Audiences" בחלון הזה אתם יכולים ליצור קהלים לפי קובץ לקוחות, פעילות בדפים שלכם, פעילות באבנטים שלכם, טפסי לידים שאנשים מילאו ואפילו דרך פעילות באתר שלכם. הפייסבוק מוציא את הקהלים האלה.

יצרתם קהל מותאם אישית?

מעולה. עכשיו תיצור קהל דומה – Lookalike. הקהל הזה הוא קהל דומה מבחינת תחומי עניין, קרבה גיאוגרפית וגם קירבה חברית. זה הולך להיות קהל לקוחות פוטנציאלי. סמנו "Israel" כמיקום ותחשבו מהי כמות הקהל אליו אתם רוצים לגשת.

יש לנו כמה מאמרים נוספים על קמפיינים בפייסבוק. אפשר למצוא אותם כאן. אם לא הבנתם איך להוציא קמפיין ב-Facebook, אולי עדיף לכם לעבור קודם על הסיור במנהל המודעות שעשיתי.

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
שיווק בווידאו

שיווק בווידאו הוא אחד האמצעים היעילים של הנגשת מסר שיווקי וידע על שירות או מוצר לקהל הרחב.ישנם כללים שונים וטיפים חשובים שצריך לדעת כדי לשווק

שיווק ויראלי

עסקים רבים מתמקדים בעיקר בשיווק אקטיבי שהוא בעצם שיווק ממוקד למוצר או שירות ספציפיים המבוסס על פעולה מכוונת. אך ישנה שיטת שיווק נוספת שאני רוצה

שיווק בינלאומי

גם אם תנסו ממש חזק אני די בטוח שלא תצליחו להיזכר בתקופה טובה יותר להשקיע בשיווק בינלאומי. נכון, יש לנו ארץ נהדרת אבל היא קטנטונת

שיווק אתרי תיירות

תחום התיירות הוא אחד מהתחומים הפופולריים ביותר בעולם בכלל ובישראל בפרט.במדינה הקטנה שלנו יצר הנדודים חזק מאי פעם, וכעת ביוני 2021 – תחום התיירות חוזר

Call Now Button
מעבר לווטאספ
1
זקוקים לייעוץ?
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
דילוג לתוכן