מומחה פייסבוק

מומחה פייסבוק | סער ברעם

כשכואב לנו הגב, נפנה לאורטופד מומחה.
כשהבטן מציקה, נברר אם יש תור קרוב אצל רופא הגסטרו,
ולמי נפנה כשנתקל בבעיה שיווקית ברשת החברתית פייסבוק או שנרצה לפרסם שם? למומחה פייסבוק כמובן.
גם אם אינכם מכירים מקרוב את עולם האינטרנט, ככל הנראה על פייסבוק יצא לכם לשמוע. מדובר בזירה הפופולרית ביותר, בה מיליארדים של אנשים מתקשרים ביניהם, מעלים תמונות מרגשות מחיי היום יום, וחולקים מידע עסקי בצורות שונות.
הפוטנציאל העסקי בפייסבוק הוא אדיר, וכמו בכל רשת חברתית, יש לדעת כיצד לעשות זאת נכון ולמנף אותה לטובתכם. רוצים לדעת איך לבחור מומחה פייסבוק בצורה נכונה? הכתבה הבאה מיועדת עבורכם.

אני מבין את הקושי שלכם למצוא אחד כזה!

זה בהחלט לא קל לנבור ברשת, לבצע מחקר יסודי ומעמיק ולמצוא מומחה פייסבוק או חברת קידום בפייסבוק המתאימה עבורכם. לא סתם אני מדגיש "עבורכם" – יש כאן סוגיה אישית.
לא בטוח שחברה גדולה לפרסום בפייסבוק תתאים לכם יותר מאשר מפרסם עצמאי שעובד לבד, ולהפך.
בהחלט יש יתרונות לכל אפשרות. מעבר לכך, הכימיה שלכם עם מומחה הפייסבוק חשובה מאוד, ולכן חשוב להכיר אותו לפני שמקבלים את ההחלטה הסופית.
כדי להקל על ההחלטה, אני ממליץ ליהצמד לכללי היסוד הללו:

מציאת מומחה פייסבוק – לדעת איפה לחפש

חפשו את מומחה הפרסום שלכם במקומות מהימנים:

  • אם אתם פעילים בקבוצת נטוורקינג מסוימת, שאלו שם.
  • אם אתם מכירים חברה או בעל עסק שנעזרו בשירותי פרסום מסוימים והצליחו, דברו איתם.
  • אם שמעתם על חברה או פרילנסר שמצליחים לקדם את עצמם היטב בפייסבוק, ככל הנראה הם יצליחו לקדם גם אתכם.

אפשרות נוספת, שלא תמיד מתאימה לכולם, היא לפרסם מודעה בקבוצת פייסבוק העוסקת בשיווק דיגיטלי או בשיווק בפייסבוק, ולבדוק לעומק את השפה של מי שחוזר אליכם. (האם מדובר בשפה שתרצו להעביר ללקוחות שלכם).
יש כמה קבוצות מעולות שמרכזות המון תותחים כמו: מקצועני פרסום בדיגיטל, קבוצת הדיגיטליות, ומשרות ופרויקטים בתחום הדיגיטל של חברת Observer או אם תרצו גם את הקבוצה שלי בפייסבוק.
המלצה אישית: אם קיבלתם המלצות מגורמי צד ג' בתחום זה, זו אפשרות פחות טובה כיוון שאינכם יכולים לדעת בוודאות האם הממליצים ממליצים מניסיונם האישי עם אותם מפרסמים.

מומחה פייסבוק עם ניסיון בתחום שלכם

הנקודה החשובה ביותר בעיני, היא למצוא מומחה עם ניסיון בשיווק תחום העסק שלכם.
כך למשל, אם אתם עוסקים במסעדנות, תנו עדיפות למפרסמים בעלי ניסיון בתחום, עוסקים בקוסמטיקה? פנו למומחה פייסבוק המתמחה בשיווק לקוסמטיקאיות. מפרסם שחבש את הכובע הרלוונטי עבור העסק שלכם, מציג יתרון ברור לעומת המתחרים- הוא מכיר את אופי העסק, אופי המוצרים, את קהל היעד, ויותר חשוב מכך- את "הכפתורים" המיוחדים שיכולים לסייע לכם להשיג יותר פניות מהלקוחות הרלוונטיים.

בין לקוחותי | סער ברעם

מומחה פייסבוק המציע לכם מגוון של אפשרויות

שיווק דיגיטלי הוא ארץ בלתי מוגבלת של אפשרויות. אם אתם מחפשים שיווק בפייסבוק לעסק, יכול להיות שתצטרכו (כרגע או בהמשך) גם שירות של בניה ועיצוב דפי נחיתה.
אם מומחה פייסבוק שבחרתם יכול לספק לכם גם שירותים נוספים, זה עשוי להוות יתרון משמעותי. מעבר לבניה ועיצוב דפי נחיתה, ייתכן מאוד שתזדקקו לפרסום בפלטפורמות להפצת תכנים שיווקיים כמו טאבולה או אאוטבריין.
גם אם כרגע אינכם רואים בכך צורך, יתכן מאוד שתזדקקו לשירות כזה בעתיד. בשקלול הסוגיות הללו, לא ניתן להמלט מהמסקנה שההחלטה הנבונה ביותר היא לחפש מפרסם המציע לכם מגוון של אפשרויות: גרפיקה וקופירייטינג, ניהול קמפיינים, ובניה ועיצוב אתרי אינטרנט. כך לא תצטרכו לחפש אנשי מקצוע נוספים בעתיד, ותחסכו לכם מראש את הטרחה.
(במאמר מוסגר אספר לכם שמשרד הפרסום הדיגיטלי שלי, מציע את כל השירותים הללו, וגם שירותים נוספים: קידום אורגני בגוגל וקידום ממומן, קידום בלינקדאין, פרסום באינסטגרם, הפקת סרטוני תדמית You name it).

חפשו מומחה פייסבוק רעב לתחום

גם המפרסם המוצלח ביותר בעולם לא יהיה יעיל עבור העסק שלכם, כל עוד הוא לא יהיה רעב להוכיח את עצמו שוב ושוב.
אם הוא כבר שבע ניסיון ולקוחות כמותכם, הוא פחות יתאמץ "לתבל את התבשיל" הפרסומי שלכם.
את התשוקה לעיסוק בתחום ניתן להרגיש כבר משלב ההיכרות הראשוני בטלפון או בפגישה הפיזית.
אדם שמעלה פוסטים, כותב מאמרים ומדריכים מפורטים ומושקעים, מחדש וממציא את עצמו בכל פעם מחדש – הוא האיש שתרצו לעבוד איתו לאורך זמן (אאממ אאממ…).

עוד כמה שאלות נוספות שכדאי לשאול:

  • איך מומחה פייסבוק ינהל את תקציב הפרסום שלכם?
  • איך תשלמו על ניהול הפרסום?
  • כל כמה זמן הוא ינטר ויערוך אופטימיזציה לקמפיין שלכם?
  • האם הוא יכול להשתמש רק בחלק מתקציב הפרסום החודשי שהוקצב, או שהוא מתחייב שינצל את מלוא התקציב עד תום?

טיפ אישי ממני: כדאי תמיד להראות שאתם שולטים בתחום, בודקים מה המפרסם מבטיח ומקיים ודואגים שכל התנאים יהיו רשומים תחת חוזה – שחור על גבי לבן, עם גישה מלאה מצידכם לחשבונות הפרסום.
אם אתם מתלבטים בנוגע למומחה פייסבוק המתאים עבורכם, אני מזמין אתכם לשיחת הכרות ראשונית. בשיחה נברר את הצורך שלכם ותקבלו מידע על תוכנית עבודה מסודרת לפרסום ושיווק בפייסבוק בהתאם לצרכים שלכם.

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
שיווק באינטרנט

"שיווק באינטרנט? בחייך, אני יכול להסתדר גם בלי זה…""למי יש זמן לשיווק באינטרנט, אני צריכה לטפל בלקוחות, בעובדים, בספקים, במנהל בנק שכל הזמן מתקשר…""אני? אני

קידום סרטונים בגוגל

ג'ון סטיוארט, הקומיקאי האמריקאי הידוע צוטט כשהוא אומר "המקום הטוב ביותר להחביא גופה הוא בעמוד השני בגוגל".האמת? יש בזה משהו.כשאני, את או אתה מחפשים דבר

משרד פרסום בתל אביב

משרד פרסום בתל אביב הוא ענף די משגשג, בפרט שהעיר היא מוקד התרחשות מרכזי ומאכלסת בקרבה חלק ארי מהעובדים בשוק. למיקום יש משמעות, מעבר להילה

משרד פרסום מוביל

אם הגעתם לכאן סימן שאתם מחפשים משרד פרסום מוביל.ייתכן שיש לכם מוצר חדש שאתם רוצים לחשוף בפני כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי אתם רוצים לעשות

Call Now Button דילוג לתוכן