חברת שיווק דיגיטלי - סער ברעם | לוגו שקוף

קידום בגוגל

קידום בגוגל | סער ברעם

מחפשים חברה מנוסה בקידום בגוגל? הגעתם למקום הנכון.
כבעלים של חברת שיווק דיגיטלי, המתמחה בין היתר בקידום אתרים בגוגל, אני מבין את חשיבות התהליך עבור כל בעל עסק. היופי בתהליך קידום בגוגל – אורגני או ממומן, שלכל אחת מהאפשרויות יש את היתרונות הייחודיים לה, והאפשרות לעקוף מותגים גדולים להגיע למקומות הראשונים במנוע החיפוש גוגל.
מה ההבדל בין קידום אורגני לממומן? מה הם היתרונות בכל שיטת קידום? והכי חשוב – מה אני ממליץ לעשות כדי להופיע במקומות הראשונים בגוגל? תחזיקו חזק, אתם הולכים לקבל המון המון ערך (:

למה כדאי לקדם ולפרסם בגוגל? קבלו 4 סיבות טובות

כי אנחנו רוצים להיות כמו העסקים הגדולים, מה השאלה (:
וברצינות, אם יש לכם מוצר או שירות שאתם מחפשים למכור, הדרך הטובה ביותר להגיע לקהל המבוקש שירצה לקנות מכם אותם הוא באמצעות קידום בגוגל.

  • חשיפה ענקית – גם בקידום אורגני, ויותר מכל בקידום ממומן בגוגל, תוכלו להגיע עם המוצרים והשירותים שלכם למיליוני אנשים בכל רחבי העולם.
  • לידים בשלים יותר – בניגוד לקידום בפייסבוק, בו אנו מציעים ללקוח מוצרים או שירותים שלא בטוח שיהיה מעוניין בהם, בקידום בגוגל הלקוח כבר עבר את תהליך הידיעה של מה שהוא צריך, וכל מה שנותר לנו הוא להתאים את המודעה או האתר שלנו לצורך שלו.
  • שיווק מחדש (רימרקטינג) – בקידום בגוגל ממומן, ניתן להחזיר לקוחות עבר ולשכנע אותם לקנות מוצרים או להזמין שירותים שבעבר חשבו לרכוש אותם. מודעות רימרקטינג עשויות להופיע בכל אתרי האינטרנט שיש בהם מודעות גוגל, כגון: Ynet, Mako, Walla, אפליקציות משחקים ועוד.
  • יכולות מיקוד מגוונות – זה לא סוד שגוגל יודעים עלינו כמעט הכל. בכל יום אנו צופים בסרטונים, מחפשים בגוגל, נכנסים לאתר עם קוד מעקב וכמובן משתמשים בסמארטפונים. לגוגל יש את תשתית המידע הענפה ביותר על המשתמשים שלה, והיא משתמשת ביתרון הזה לטובתה ולטובתכם כדי לסייע לכם להגיע לקהל היעד הרלוונטי ביותר.
קידום ממומן בגוגל PPC

קידום בגוגל – מה ההבדל בין קידום אורגני לממומן?

רבים מבקשים לקבל חידוד – מה ההבדל בין קידום בגוגל אורגני, לקידום ממומן? ואיזו פלטפורמה היא הכדאית ביותר כדי שנשקיע בה?
התשובה אינה חד משמעית, שכן לכל אפיק יתרונות וחסרונות.
קידום אורגני, הוא למעשה קידום טבעי של האתר על ידי תוכן איכותי, אופטימיזציה בתוך האתר ויצירת קישורים רלוונטיים. לעומתו, פרסום ממומן מתמקד בעיקר בפרסום מודעות ובחירת ביטויי מפתח רלוונטיים.
יש לא מעט הבדלים בין קידום אורגני לקידום ממומן. אמנה כמה מהם:

  • תשלום – כל אפיקי הקידום יעלו לנו בכסף או בזמן, השאלה בכמה בדיוק. בקידום ממומן תצטרכו לשלם עבור כל הקלקה בהתאם להצעות המחיר, וההקלקות יכולות להיות במחירים שונים, בהתאם למה שגוגל יקבע. אם נעזרתם במנהל קמפיינים, יש לשלם לו גם סכום ראשוני לבניה של הקמפיין.
    קידום אורגני לעומת זאת, ידרוש מכם הרבה יותר השקעה ואנרגיה, הן עבור יצירת התכנים באופן שוטף לאתר, הן עבור האופטימיזציה והן עבור שכירת שירותיו של מקדם אתרים מקצועי. עם זאת, קחו בחשבון כי קידום בגוגל אורגני איכותי כמעט תמיד יבטיח שהאתר שלכם יישאר באוויר לאורך זמן, מדובר בפתרון ירוק עד שיכול לייצר תוצאות גם אחרי שהופסקה העבודה על האתר.
  • תוצאות בשטח – מה משך הזמן הדרוש להשגת תוצאות? קידום ממומן מתבלט בכך שהוא מאפשר לכם לראות תוצאות תוך זמן קצר מאוד, לעומת קידום אורגני שכולל רצף של פעולות שבדרך כלל רואים את התוצאות שלהם לאחר זמן.
  • נוכחות בגוגל לטווח ארוך – אתר שמקודם באמצעות מודעות קידום, מופיע בתוצאות החיפוש של מנוע החיפוש, אך ורק כשהקמפיין פעיל, בהתאם לביטויי המפתח שבחרתם (עוד על בחירת מילות מפתח לקמפיין או לדף הנחיתה תוכלו לקרוא כאן). לעומת זאת, אתר שמקודם נכון באמצעות קידום אורגני נהנה מחשיפה ממושכת וארוכה. אם הקידום הוא איכותי, הוא יכול לבסס את האתר שלכם בגוגל גם שנים ארוכות.
  • פרסום ברשת המדיה – מכירים את הבאנרים שמופיעים כשאתם גולשים באינטרנט? בניגוד לקידום אורגני, במהלכו תוכלו להציג את האתר או דף הנחיתה שלכם רק כשהגולש הקליד את הביטויים הרלוונטיים, באמצעות קידום ממומן בגוגל, תוכלו ליצור באנרים שמטרתם למשוך אנשים שכבר ביקרו באתר שלכם לחזור אליו, לבחור לפרסם בשטחי פרסום באתרים רלוונטיים, להציג באנרים ממומנים לאנשים שחיפשו מילות מפתח מסוימות ועוד. הפרסום ברשת המדיה באמצעות באנרים נחשב לאפיק הפרסום הזול ביותר מבחינה תקציבית. ניתן לשלם פר חשיפות או פר קליק, כאשר המחירים מתחילים במספר אגורות ומגיעים לכמה שקלים בודדים.
קידום מודעה בגוגל | סער ברעם

סקירה מלאה של סוגי המודעות לקידום ממומן

מודעות רגילות ברשת החיפוש ובגוגל מפות – לעיתים מודעות אלו יופיעו מעל תוצאות החיפוש, כשלקוחות יוכלו לראות אותן בדיוק ברגע שהם יחפשו מוצרים ושירותים דומים/זהים למה שאתם מציעים.
לחילופין, תוכלו למשוך מבקרים לחנות הפיזית שלכם גם דרך קידום בגוגל מפות או באמצעות תוסף כתובת למודעות שלכם.

קידום בגוגל מפות

מודעות שופינג – בטוח שנתקלתם במודעות כאלו לא פעם ולא פעמיים. מודעות אלו נראות כמו "כרטיסי מוצרים" בדף החיפוש הרגיל של גוגל. מדובר במודעות גוגל שופינג, המתאימות לפרסום מוצרים הנמכרים דרך חנות וירטואלית. הן יכולות להופיע בתוצאות החיפוש הרגילות, ברשת המדיה או בשילוב עם מודעות וידאו.

פרסום בגוגל שופינג

מודעות ברשת המדיה – הפרסומות הממומנות הללו יכולות "לקפוץ" כמעט בכל מקום. בין היתר תוכלו לפרסם:

  • בקידומי מכירות של ג'ימייל.
  • בעמודי סרטונים ביוטיוב.
  • או באתרי התוכן המובילים בארץ כמו Ynet, Walla, Mako ועוד.
מודעת גוגל

מודעות ווידאו (יוטיוב) – מודעות ממומנות אלו יכולות להופיע בשלל מקומות בערוץ היוטיוב:

  • בתוצאות החיפוש עצמן.
  • בסרטונים מומלצים עבורכם.
  • בתוך סרטונים אחרים.
  • בדף הבית של יוטיוב.

קראו עוד על קידום ביוטיוב.

מודעה יוטיוב | סער ברעם

קידום בגוגל אורגני – מה הם שלושת הפרמטרים העיקריים המשפיעים על הקידום?

לאחר שסקרנו את האלטרנטיבות העומדות בפניכם בקידום הממומן, נחזור ברשותכם לקידום האורגני, שאני מכנה אותו "קידום ירוק עד".
מה שאני אוהב בקידום אורגני, הוא שאומנם ההשקעה בו אינה חד פעמית, אבל התמורה שאתם מקבלים נשארת לאורך שנים.
המטרה של קידום בגוגל האורגני היא להבטיח שהאתר או דף הנחיתה שלכם יתברגו בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל לאורך זמן.
אומנם יש מאות פרמטרים שונים, מהם מורכב הדירוג האורגני בגוגל, אך אני נוטה לחלק אותם ל-3 מרכזיים:

1. תוכן איכותי – כאשר גולש רושם בגוגל "עורך דין פשיטת רגל" או כל ביטוי אחר הוא מצפה לקבל מידע מסוים, וגוגל הוא בעל אינטרס להציג את האתרים הרלוונטיים ביותר עבור הגולש, אלו המתאימים ביותר לביטוי החיפוש שהגולש הקליד בגוגל, ולמידע שגוגל צברה על הגולש (על ידי השימוש שלו במוצרי גוגל כגון: ג'ימייל, מנוע החיפוש ומערכת האנדרואיד). לכן, תוכן איכותי הוא לאו דווקא תוכן שכתוב ברמה גבוהה, אלא כזה המספק ערך לגולש.

2. קרדיט והמלצות מאתרים אחרים – הכלי הראשון שגוגל בנתה כדי לספק תוצאות רלוונטיות עבור הגולשים נקרא Page Rank.
התפיסה שעומדת בבסיסו היא שככל שיותר אתרים מקשרים לאתר מסוים, זו אינדיקציה שהוא אתר טוב יותר.
לכן, יש לדאוג גם לקידום שנעשה מחוץ לאתר, על ידי קישורים לאתר שלכם. יש אתרים שיעשו זאת בתשלום, למשל אתרי אינדקס למיניהם, או אתרי מאמרים שיפרסמו מאמרים שלכם שבתוכם יש קישור לאתרכם.
ויש אתרים שיקשרו אליכם מעצמם כי הם סוברים שהתוכן שלכם איכותי. לאתרים אלו בד"כ, יש Page rank יותר גבוה, ולכן הקישורים שלהם אליכם שווים יותר מבחינת מנוע החיפוש. לכן, כדאי לכם מאוד להשקיע בתוכן שבאמת מספק ערך לגולשים.

3. חווית המשתמש באתר – בשנים האחרונות גוגל מתייחסת יותר מכל לחווית המשתמש באתר. כלומר:

  • איך האתר נראה?
  • כמה זמן הגולשים שוהים בו?
  • האם הוא נטען במהירות?
  • האם האתר ברור ונקי או עמוס בגרפיקה וסרטונים?
  • האם נעשתה לאתר אופטימיזציה ברמת הקוד?
  • שימוש בתגיות מטא שונות- כותרת, תיאור.
  • כותרות עמודים וכותרות מתאימות לטקסטים.
  • לוודא שבכל דף יש כותרת H1 אחת בלבד.
  • הקפדה על Alt Text שהוא טקסט אלטרנטיבי לתמונות המופיעות באתר.
  • ביצוע אופטימיזציה לאתר למניעת קוד משוכפל.
  • לוודא שאין קישורים שבורים או דפים שלא מובילים לשום מקום.

על הפרמטרים הללו ונוספים נבנית חווית המשתמש של הגולשים. כדי לעשות קידום בגוגל נכון לאתר שלכם, הקפידו להעניק לגולשים חווית גלישה נעימה ומהירה.

קידום בגוגל – למה לעשות זאת דווקא אצלי?

אני מאמין שיושרה והגינות הם הבסיס לכל עסק, ולכן במקום למנות פה רשימת יתרונות ולהלל את עצמי, אפנה אליכם באופן ישיר. יש לי את הכלים והיכולת להגדיל את הכניסות לאתר או לדף הנחיתה ולשפר את מיקום האתר שלכם, מאות לקוחות מרוצים יכולים להעיד על כך.
אני בונה עבורכם תוכנית עבודה מסודרת, כדי שתוכלו להעריך את הסיכויים שלכם להצליח בצורה מדויקת, ולראות מראש כיצד תוכלו להביא את האתר שלכם למקומות הראשונים.

קידום בגוגל - סער ברעם

שילוב של קידום בגוגל ופייסבוק

כדי לקדם את העסק שלכם, אני ממליץ על שילוב של שתי אפשרויות: Push ו-Pull. (לקוחות שאתם יכולים למשוך אותם אליכם + לקוחות שאתם מעוניינים לחשוף אותם לשירות או למוצר שלכם)

אפשרות א': לקוחות שצריכים כעת את המוצר שלכם, בעלי צורך מידי. למשל: לקוח שמחפש כעת מספרה בבאר שבע באמצעות גוגל.
אפשרות ב': לחפש לקוחות שעונים למאפיינים מסוימים שהגדרתם מראש, למשל: מיקום גאוגרפי, גיל, מגדר, רקע השכלתי, כישורים וכן הלאה (את זה אני ממליץ לעשות באמצעות פרסום מודעה בפייסבוק).
למשל: לפרסם לנשים באר שבעיות מודעה ממומנת בפייסבוק שמזמינה אותן להגיע למספרה.
שיווק דיגיטלי איכותי יקח בחשבון את שתי האפשרויות ויבנה אסטרטגית שיווק דיגיטלי שתאפשר לכם לבלוט בשתיהן.
לא יודעים איך להתחיל? צריכים עזרה עם קידום בגוגל? אני מזמין אתכם ליצור עמי קשר ולקבל מידע על תוכנית עבודה מסודרת לפרסום ושיווק בגוגל בהתאם לצרכים שלכם.

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
פרסום ממומן בלינקדאין

היום אני רוצה לתת מקום של כבוד ללינקדאין. להציג בפניכם את היתרונות הגדולים הטמונים בהשקת קמפיין פרסום ממומן בלינקדאין וגם לחלוק איתכם כמה טיפים אפקטיביים

שיווק הרצאות

כל בעל עסק, שמעוניין לצמוח ולהתפתח, שואף להעביר את הידע שצבר הלאה, לכמה שיותר אנשים וקהלים.אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא באמצעות הרצאה איכותית.בעסקים

קידום אתרים בגוגל

כל מי שמבין דבר או שניים בקידום, יאמר לכם בהתלהבות שקידום אתרים בגוגל היום הוא פשוט Must.אבל עם כל הכבוד, זה שאנשים אומרים לכם שקידום

שיווק שירותים

בעלי עסקים רבים כיום מעניקים שירותים שלא כוללים מוצרים פיזיים כלל וכלל. רואי חשבון, עורכי דין, יועצים עסקיים, ומקצוענים נוספים נופלים להגדרה של נותני שירות

Call Now Button
מעבר לווטאספ
1
זקוקים לייעוץ?
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
דילוג לתוכן