פונטים בפייסבוק – הפופולריים ביותר

פונטים, פונטים פונטים. איזה נעים איתם כשהם מציגים בדיוק את האתר ומעצב בחר אותם בפינצטה, ואיזה קשה זה לבחור אותם. פונטים בפייסבוק מומלצים שאנחנו משתמשים בהם בעיצובים ובעבודה עם הלקוחות שלנו בפייסבוק

הפונטים מוצגים בתמונה שלמטה עפ"י הסדר שכאן, נתחיל מ:

פונטים בפייסבוק, הפופולאריים ביותר
פונטים בפייסבוק, הפופולאריים ביותר

1. Assistant

פונט אסיסטנט מתאים להמון תחומים, במיוחד אם אתם רוצים להעניק טוויסט קטן ונעים יחסית.

קריא, ענייני, מתאים למקצועות ריאליים יותר. כמו שאתם רואים, בחרתי אותו אתר. הוא הכי מתאים מבין שלושת האופציות, ואצלי מצטיינים ב- Walk the talk.

2. Open Sans Hebrew

אחד הפונטים היותר מוצלחים ומשומשים. הרבה יותר מהפונט השלישי בסדרה שלנו, הוא מככב בהמון פורטלי תוכן.

שימו לב – הוא מתאים כמעט לכל תחום, ככה שמומלץ להשתמש בו אם אין לכם רקע עיצובי אסטרטגי עדיין.

לאחרונה המון דפים של עיריות, ממשלות ושירותים ממשלתיים משתמשים בפונט הזה. לדוגמה, עיריית הוד השרון. הוא יכול להתאים להמון דברים, במיוחד אם רוצים להעביר מסר שהוא יום-יומי, עדין ועדיין נגיש.

3. Varela Round

הפונט, שלדעתי, מסמל יותר אתרים נשיים ודפי פייסבוק שהם יותר מוכוונים לנשים.

לא הפונט שהייתי משתמש בו כדי להעביר את התוכן שלי, ובכללי תוכן שהוא יותר ריאלי.

אתרים ופייסבוק בסגנון אימון, דיקור, תזונה נכונה, בעלי חיים והרבה נושאים שדווקא פונים לרגש מתאימים לפונט הזה.

יופי, הבאתם לנו אותה בפונטים. אז איך משתמשים בהם?

Fonts.Google.Com – ואתם מקבלים עוד 14 פונטים בעברית.

את פונט מס' 2 מורידים מכאן – http://bit.ly/oshebrew

יאללה, הבנתי הכל לגבי פונטים בפייסבוק. מהי החשיבות של לוגו בשיווק דיגיטלי?

שימו לב, כדאי לצמצם את הפונטים לפונטים בעברית שתרצו להשתמש בהם, ואז להוריד אותם למחשב בתור משפחות כדי שתוכלו לשחק איתם.

יש לכם שאלה? אני פה לענות לכם.

תוכן עניינים

שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
הביזנס מנג'ר שלך נחסם? אל תחכה

אחרי שכמה וכמה לקוחות שלי נתקעו בתקופת הקורונה בגלל ביזנס מנג'ר חסום, החלטתי שכדאי שאכתוב פוסט בזק בעניין – רק בשביל לפתור את השאלה הזו עבור אחרים

לצלם ולקדם – ללא חפירות מיותרות

לצלם עם הסמארטפון ולהתחיל לשווק – אחרי קורס בזק, תהיה לך סדרת סרטונים שמכניסים לקוחות! סרטוני הדרכה קצרים ויעילים – עד 5 דקות לסרטון ללמוד

איך לרכז את הפניות באינטרנט – שיטה פשוטה ויעילה

כדאי לעשות סיכום שיווקי ביחד של כל המערכות שיש לכם כדי שתהיה לכם אינדיקציה יותר טובה של הלקוחות שלכם. קודם כל נתחיל עם טיפ מאוד בסיסי בשביל שיהיה לכם קל יותר, ולהימנע מסיבוכים בהמשך. בואו נלמד איך לרכז את הפניות באינטרנט באמצעות טיפ אחד בסיסי שיוביל אותנו לכל אורך המדריך.

בקשו שיחה חוזרת
Call Now Button דילוג לתוכן