הפונטים מוצגים בתמונה שלמטה עפ"י הסדר שכאן, נתחיל מ:

1. Assistant
פונט אסיסטנט מתאים להמון תחומים, במיוחד אם אתם רוצים להעניק טוויסט קטן ונעים יחסית.
קריא, ענייני, מתאים למקצועות ריאליים יותר. כמו שאתם רואים, בחרתי אותו אתר. הוא הכי מתאים מבין שלושת האופציות, ואצלי מצטיינים ב- Walk the talk.
2. Open Sans Hebrew
אחד הפונטים היותר מוצלחים ומשומשים. הרבה יותר מהפונט השלישי בסדרה שלנו, הוא מככב בהמון פורטלי תוכן.
שימו לב – הוא מתאים כמעט לכל תחום, ככה שמומלץ להשתמש בו אם אין לכם רקע עיצובי אסטרטגי עדיין.
לאחרונה המון דפים של עיריות, ממשלות ושירותים ממשלתיים משתמשים בפונט הזה. לדוגמה, עיריית הוד השרון. הוא יכול להתאים להמון דברים, במיוחד אם רוצים להעביר מסר שהוא יום-יומי, עדין ועדיין נגיש.
3. Varela Round
הפונט, שלדעתי, מסמל יותר אתרים נשיים ודפי פייסבוק שהם יותר מוכוונים לנשים.
לא הפונט שהייתי משתמש בו כדי להעביר את התוכן שלי, ובכללי תוכן שהוא יותר ריאלי.
אתרים ופייסבוק בסגנון אימון, דיקור, תזונה נכונה, בעלי חיים והרבה נושאים שדווקא פונים לרגש מתאימים לפונט הזה.
יופי, הבאתם לנו אותה בפונטים. אז איך משתמשים בהם?
Fonts.Google.Com – ואתם מקבלים עוד 14 פונטים בעברית.
את פונט מס' 2 מורידים מכאן –
יאללה, הבנתי הכל לגבי פונטים בפייסבוק. מהי החשיבות של לוגו בשיווק דיגיטלי?
שימו לב, כדאי לצמצם את הפונטים לפונטים בעברית שתרצו להשתמש בהם, ואז להוריד אותם למחשב בתור משפחות כדי שתוכלו לשחק איתם.
יש לכם שאלה? אני פה לענות לכם.