חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה מרכזית בעולם העסקי. עסקים שמספקים שירותים למגזר העסקי ולא מפרסמים בלינקדאין מפספסים הזדמנות להגיע לקהל לקוחות ממוקד ואיכותי, בקלות וביעילות. פרסום בלינקדאין יכול להיראות אולי טיפה מפחיד אם טרם התנסתם בו, אך לשם כך זה ריכזתי עבורכם במאמר הנוכחי את כל הצעדים שלב אחר שלב איך עושים את זה, כולל כללי הברזל שכל מי שמבצע פרסום בלינקדאין חייב להכיר. אז איך בונים קמפיין בלינקדאין? על מה רצוי לשים את הדגש? כל הפרטים ממש כאן בפנים.

ממשק פרסום בלינקדאין | סער ברעם

5 השלבים לבניית קמפיין פרסום בלינקדאין

  1. ההצעה לקהל היעד שלכם – שנייה לפני שאתם מתחילים עם פרסום בלינקדאין, עצרו להתמקד בתוכן המודעה/ות שלכם. מה שעומד בבסיס הקמפיין והוא החלק אולי החשוב ביותר הוא מה אתם מציעים לקהל היעד.
    חשבו, מה באמת חשוב לקהל היעד שלכם? איזה מידע יכול לעניין אותם? מה יתפוס את תשומת הלב שלהם? או במילים אחרות – מה אתם יכולים להציע להם שיתן להם ערך אמיתי? ברגע שתמצאו את התשובה, תוכלו לבנות בעזרת חברת פרסום דיגיטלי מודעת פרסום שתמשוך את קהל היעד שלכם.
  2. בניית קמפיין פרסום בלינקדאין – אחרי שגיבשתם את ההצעה שלכם, גשו לבנות את הקמפיין ואת טופס הלידים.
    התחילו בדף הבית של פרופיל הלינקדאין שלכם. בחרו ב- "Work" ואז לחצו על "Advertise" בחלון מימין.
בניית קמפיין בלינקדאין

בעמוד הבא לחצו על "Create Ad".

כשממשק פרסום בלינקדאין נפתח, לחצו על "Create a Campaign" ובחרו את סוג המודעה "Ad Type and Format". לאחר מכן בחרו ב "Sponsored Content".

בחרו את מטרת הקמפיין. במאמר זה אני מתמקד בקמפיין לידים, שהוא האפשרות "Collect Leads Using LinkedIn Lead Gen Forms".

פורמט המודעה | סער ברעם

בחרו את פורמט המודעה, מבין שלוש האפשרויות – מאמר, קרוסלה (כמו בפייסבוק), או וידאו. בחרו בפורמט הרלוונטי לענף העסקי ולמאפיינים של קהל היעד שלכם.

פורמט המודעה בלינקדאין | סער ברעם

אם אתם לא בטוחים באיזה פורמט לבחור, אני ממליץ לבחור בכל שלוש המודעות לשבועיים ולבצע A-B Testing. אחריהם תוכלו לבחור בפורמט המניב ביותר.
כעת נסחו את תוכן המודעה. כאן ארצה להדגיש עבורכם את החשיבות של התאמה בין הקריאטיב להצעה במודעה שלכם.

לידים וטרגוט נכון של הקהל

  1. בניית טופס הלידים – בחרו בקריאה לפעולה ("call to action") שמבוססת על הפעולה שתרצו שקהל היעד יבצע.
בניית טופס לידים בלינקדאין | סער ברעם

בחרו ב "Create New Form Template" ליצירת תבנית לטופס הלידים ובחרו את המידע שיכלול, כמו שם, מספר טלפון וכתובת מייל.

השלב האחרון ביצירת טופס הלידים הוא ניסוח דף התודה שיקבל כל ליד ששלח טופס. אני ממליץ להוסיף לו לינק לאתר ב- "Link to your website".

Link to your website
  1. טרגוט קהל היעד, הצעת מחיר ותזמון – כדי להפיק את התוצאות המירביות מקמפיין הלינקדאין שלכם, יש לטרגט קהל יעד ממוקד ורלוונטי. פרסום בלינקדאין שנעשה בצורה טובה כולל טירגוט מעמיק יותר מהגדרות תפקיד, סוג התעשייה ומיקום קהל היעד.
    טיפ באהבה ממני אליכם: לאחר שסיימתם לטרגט את קהל היעד שלכם, שמרו אותו לשימוש עתידי על ידי בחירה באופציה: Save the audience for future LinkedIn ad campaigns" . שמירת קבוצות הקהלים שלנו תסייע לנו לחסוך זמן רב בבניית הקמפיין הבא, ולהסיק בקלות עם איזו קבוצת קהלים אנו מצליחים להגיע לתוצאות הכי טובות.
בחירת תקציב פרסום בלינקדאין | סער ברעם

בשלב הבא, הגדירו את התקציב ובחרו הצעת מחיר. אם זהו הקמפיין הראשון שלכם בלינקדאין, אני מציע להתחיל עם לא פחות מ- $40 ליום ולהעלות את הצעת המחיר בדולר אחד כדי שהמודעה שלכם תקבל תיעדוף.

לוח שמנים ותזמון מודעה בלינקדאין

כעת הגדירו את לוח הזמנים של המודעה. אתם יכולים לבחור בתאריכי התחלה וסיום לקמפיין, או בהתחלה מיידית.
לבסוף, בחרו בתקציב המקסימאלי שתהיו מוכנים להשקיע בקמפיין כולו, הוא "Total Budget".
שנייה לפני שאתם לוחצים על אישור לקמפיין כולו, אני ממליץ לבדוק שכל המידע שהכנסתם נכון.

מעקב אחר הקמפיין + בונוס לפרסום בלינקדאין

  1. מעקב אחר הקמפיין ואיסוף פרטי הלידים – אחרי שהקמפיין יצא לדרך, הקפידו על מעקב צמוד שלו למשך 14 הימים הראשונים.
מיטוב הפרסום בלינקדאין

טיפ בונוס ממני אליכם: כדי להפיק את המיטב מכל ליד שקיבלתם, הקפידו לחזור לכולם מהר ככל האפשר לתודעת שירות טובה וכל עוד המידע טרי בראשם.

מעוניינים לשמוע עוד על פרסום בלינקדאין
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

אם אתם רוצים לקבל הכוונה וייעוץ בבניית הקהלים בקמפיין הלינקדאין שלכם, או אם תרצו שניצור עבורכם קמפיין פרסום בלינקדאין אפקטיבי בעצמנו מאלף ועד תו, אני מזמין אתכם ליצור עמנו קשר כעת.

טיפים ומדריכים נוספים אצלי באתר