fbpx

שיווק תוכן

שיווק תוכן

איך מצליחים, באמצעות תוכן אטרקטיבי ובועט, לחמם לקוחות ולהביא אותם למצב שהם מתעניינים בשירות שלכם? זה יכול להיות כל אחד, בכל מאמר, באלף ואחת פלטפורמות. אז איך משווקים תוכן איכותי? הנה כמה דוגמאות שיכולות להפיל לכם את הלסת.

המטרה של שיווק תוכן

אנשים מגיעים למצב שהם רואים אלפי מסרים ביום, וכשאני מתכוון לאלפי, זה 5000+ מסרים פרסומיים ושיווקיים, ביום של אדם ממוצע. די הרבה נכון? במיוחד עם הרשתות החברתיות, שמגדילות את הסיפור הזה לאין שיעור, לא פשוט להילחם על תשומת הלב של הגולש. אז מעבירים אותו למאמרים, לאתרים, ומתחשבים בשני קריטריונים עיקריים, שמתחלקים לעשרות לאחר מכן: מעמד המוסר ומעמד המסר. זה עובד בצורה הזו:

הרבה מסרים חזקים = מעמד המוסר מתחזק.

קחו, לדוגמה, את מישל ודניס. שני חבר'ה שעד לא מזמן נחשבו לחבר'ה טובים, שמצילים בעלי חיים, ומצליחים לגייס לעזרתם לקוחות באמוזה. גילוי נאות, אני לא יודע בדיוק מה קרה שם ולא מתיימר לדעת, אבל פאק אחד באמינות של כוכבי רשת הוריד אותם. גיא לרר, שתמך בהם לאורך הדרך, הזמין אותם לריאיון בעייתי משהו. נסחו מסר עוצמתי, ודאגו שהשם שלכם יהיה ללא רבב.

אחרי שהבנתם שככל שמעמד המוסר גבוה יותר, ככה היכולת שלו להעביר מסר (גם אם טוב פחות) ולהרבה אנשים, גבוהה יותר. אתן לכם 2 דוגמאות לשיווק תוכן, ותתרשמו בעצמכם מהיכולת שלכם לייצר פלטפורמה כזו.

תוכן

1: מאמר שיווקי באתר מוביל שמקבל מלא טראפיק

אם אתם מכירים את פלטפורמת אקיורייט אינשורנס, שהיא פלטפורמה לסוכני ביטוח, תבינו את הדבר הבא: יש כמה מאמרים חזקים שיכולים לקדם את העסק שלכם משמעותית.

המודל העסקי הוא כזה: לוקחים פלטפורמה שעולה גרושים לשווק בה, לצורך המקרה יוטיוב, אאוטבריין, טאבולה או (במקרים מאד ספציפיים) פייסבוק. מייצרים כמעט קליקבייט (קליקבייט = כותרת שבונה הרבה מתח למשהו שלא מופיע במאמר, וכאן הוא מופיע) ומובילים אנשים לתוך אותה פלטפורמה. הרבה אנשי שיווק משתמשים בפלטפורמה כמו דה מרקר, או כלכליסט, אם מדובר על פרסום באמצעות אאוטבריין. לקריאה על המודל העסקי של אאוטבריין, שדומה מאוד לפרסום בטאבולה, הכנסו למאמר הבא.

כתבתם מאמר עוצמתי, ערכתם ואתם מוכנים לצאת לפלטפורמה. הדבר הראשון הוא לבדוק ולייצב את המערכת. זו שיטה שמתאימה למי שיש כיסים עמוקים בחלק הראשון של השיווק, והקצה לזה עשרות אלפי שקלים לחודשים הראשונים של ההרצה. אין לכם? השיטה הזו כנראה לא מתאימה. 

אם נסכם, הלקוח רואה דבר כזה:

פרסום בפלטפורמה זולה > מאמר שיווקי מעניין > הפנייה להשארת פרטים.

אם אתם טיפה חכמים ורואים מעבר, אתם גם תנסו לייצר רימרקטינג ללקוח, אחרי שהוא הגיע לעמוד, עם מסרים שמתאימים למה שהוא קרא הרגע. יפה לא?

מבחינת מה שאתם צריכים לעשות:

  1. לפנות לקופירייטר מנוסה בתחום הזה ספציפית, שיכתוב לכם מאמר שמצליח לבשל את הלקוח כל הדרך.
  2. לקבל דיל משמעותית טוב באחד העיתונים המרכזיים, או פלטפורמה שנראית אמינה, ולדאוג לזה שיהיה לכם שם קודי מעקב רלוונטיים.
  3. לייצר קמפיינים שמתאימים לפלטפורמה, והלקוח מקבל הרבה מסרים בדרך.
  4. לייצר שיווק מחדש – בין אם זה רימרקטינג בפייסבוק או בפלטפורמות אחרות.
בלוג אינטרנט

2: בלוג אימתני באתר משלכם

המילה 'אימתני' נבחרה כאן בקפידה, מכיוון שכאשר משווקים עם בלוגים, אתם מצטיירים כאנשים אמינים וכאוטוריטה בתחומכם. אבל איך עושים את זה? ובכן, פה התהליך יותר ארוך. אתם צריכים להשקיע בתוכן ולשתף מהידע והחוויות שלכם בבלוג אישי.

מה עושים בשביל לייצר דבר כזה:

  1. מבצעים מחקר מילות מפתח רחב, ומשתמשים גם במילות מפתח שגוגל מציע בחיפוש. אם אתם רוצים לעשות את זה ברמה טובה, דאגו לקנות כלים ייעודיים כמו Ahrefs או Ubersuggest. הסוכנות שלי משתמשת בשניהם.
  2. מבינים מה הלקוחות מחפשים בדיוק בכל מילה, לפני שאתם ניגשים ליצור את התוכן במילה הזו.
  3. מייצרים סרטון, טקסט, או התאמה מירבית למה שהלקוח מחפש, במילת המפתח הנוכחית.
  4. עושים שוב את 1-3 עד שמגיעים למצב שאתם חנוקים בעבודה.

מדובר לפעמים על עבודה של שנים, וזה מה שקרה אצלי. בניתי את הבלוג שלי כמה פעמים מחדש. צילמתי למעלה מ-200 סרטונים. הצלחתי ליצור אוטוריטה בתחום הדיגיטל.

רוצים ייעוץ לגבי מה שמתאים לכם? מוזמנים לקבוע איתנו בלחיצה כאן, ואנחנו נשמח לעזור. הצוות שלי ואני נותנים שירות לחברות וארגונים בדיגיטל – שיווק ברשתות חברתיות, קידום בגוגל ומנועי חיפוש, בניית אתרים ויצירת תוכן לעסקים. רוצים להשיג יותר מכירות ויעדים נוספים? דברו איתי בטלפון 077-8040280.

מדריכי שיווק נוספים אצלי באתר

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
מנהל סושיאל

מהו מנהל סושיאל, מה הוא עושה ביום-יום? אז בניתי את המשרה של מנהל סושיאל עבורך, ומה אנחנו נותנים בסוכנות – כדי לאפשר לעצמך להבין מה

איש שיווק

האם איש שיווק הוא המענה לכל הצרות בעסק? ובכן, לא. אבל יש דברים שאנשי שיווק יודעים לעשות, וזה: לבנות תהליכים שיווקיים, להחליט מה הצרכן הולך

ניהול סושיאל

אחד המקצועות המתפתחים בעשור השני של המאה ה-22, ואחד המוכרים בעשור השלישי של המאה ה-22, הוא מנהל סושיאל. אז מה זה מנהל סושיאל, ואיך מצליחים

אסטרטגיה שיווקית

איך מייצרים אסטרטגיה שיווקית שמצליחה? מעבר לתבנית הנכונה, אין נוסחה מוצלחת לתחום מסוים. כמו שאשאל אתכם – איך מתמחרים מוצר? התבנית ידועה, אבל יש הרבה

Call Now Button