חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בניית אתרים מקצועיים

רושם ראשוני נמשך לנצח. כשגולש חדש מגיע לאתר שלכם, מה לדעתכם תהיה התגובה הראשונית שלו?
זו השאלה היחידה שעליכם לענות עליה, בכנות ככל האפשר, על מנת להתחיל בעבודה של הפיכת האתר שלכם למקצועי יותר. יש כמות מוגבלת של זמן "לכבוש" את הגולש, פחות מ-8 שניות, אז איך תעשו זאת נכון?
כאשר גולש חדש נכנס לאתר שלכם, הדבר הראשון שמשפיע עליו הוא התחושה שהוא מקבל.
שאלו את עצמכם – האם נעים לגלוש באתר? האם המסר שלכם בולט? האם פשוט להבין היכן צריך ללחוץ? האם כפתורי ההנעה לפעולה ברורים? אתר מקצועי לא רק נראה טוב, אלא גם מאפשר לגולש למצוא בדיוק מה שהוא מחפש על ידי תוכן מרתק, קישורים מועילים וניווט חלק.

אז הנה 5 טיפים מובילים שיכולים לעזור לכם ליצור את האתר המקצועי שאתם מייחלים לו, גם אם כרגע האתר שלכם הוא פשוט יותר.

#1 אופטימיזציה של האתר לנייד

כיום, תעבורת האינטרנט לניידים כבר עקפה מזמן את התעבורה במחשבים השולחניים והיא רק הולכת וגדלה. עבור בעלי אתרים, אופטימיזציה למובייל היא קריטית.

אופטימיזציה למובייל פירושה לפתח את האתר שלכם בצורה שתהפוך אותו לרספונסיבי לפלטפורמת מובייל – כלומר, הפריסה והעיצוב יותאמו לגודל המסך הקטן יותר של מכשירים ניידים, וה -UX יהיה נוח וקל לניווט.
בניית אתרים רספונסיביים לניידים הוא פרט שעליכם לשקול כבר מהשלב הראשוני ביותר: מומלץ לעצב את אתר הדסקטופ שלכם באופן שניתן להתאים בקלות ובנוחות למובייל.

אחוזי גלישה לפי מכשירים
קרדיט תמונה: www-outbrain-com

#2 שלבו צ'אטבוט באתר לחווית משתמש טובה יותר

פלטפורמות העברת ההודעות למיניהן: וואטסאפ, טלגרם ומסנג'ר הפכו לפופולריות בשנים האחרונות, כך שזה אך טבעי שמשווקים התחילו לשלב אותן באתרים, כדי לספק שירות לקוחות מקוון איכותי יותר.
צ'אטבוטים, הם למעשה כלי העברת הודעות צ'אט אוטומטיים מבוססי בינה מלאכותית, שתורמים לחווית לקוח חיובית יותר. כאשר אתם מבקרים באתר שמשתמש בצ'אט בוטים, ייפתח חלון צ'אט קטן בדף, שידריך אתכם לבצע פעולות מסוימות, או לקבל מידע שחיוני עבורכם.
אך שימו לב – זה לא נציג לקוחות אמיתי – זה בוט, שתוכנת לתת לכם חווית שירות לקוחות מעולה.

צאט בוט

#3 עיצוב מותאם אישית לעומת עיצוב מתבנית

אחת ההחלטות שתצטרכו לקבל בעת בנייה או עיצוב מחדש של אתר האינטרנט, היא האם להשתמש בעיצוב אתרים מבוסס תבנית או ליצור עיצוב מותאם אישית מאפס.
כיום, יש מגוון מדהים של תבניות וכלי עשה זאת בעצמך שמקלים אפילו על המעצב ליצור אתר בעל נראות מקצועית יותר.

מצד שני, כשבונים אתר מותאם אישית, השמיים הם הגבול. עיצוב מבוסס תבניות, גם אם יתאמץ מאוד, לא יעניק לכם את החופש המלא שתוכלו לקבל באתרים מקצועיים מותאמים אישית מבחינת עיצוב, פריסה, מיקום תמונה, מספר עמודים, שימוש באלמנטים ייחודיים כגון וידאו ואנימציות מותאמות אישית, והפונקציונליות הכוללת של האתר.
עם זאת, בניית אתרים מקצועיים מותאמים אישית גוזלים הרבה יותר משאבים, כולל זמן, כוח אדם – ותקציב.

בסופו של יום, כל בעל עסק חייב לשקול את היתרונות והחסרונות של עיצוב מותאם אישית מול עיצוב תבניות וכך להחליט מה מתאים לצרכיו.

#4 שמרו על האתר שלכם פשוט, אך הפכו זאת למרגש

אף אחד לא אוהב אתר עמוס – קשה להסתכל בו, ועוד יותר קשה לנווט בו (לנו אישית אתר עמוס מדי עושה גירודים בכל הגוף 🙂)
האתר שלכם צריך להישמר נקי וללא עומס, מאורגן היטב ומנתב בפשטות את הגולש בדיוק לאן שהוא חפץ להגיע. 

גם עיצוב שהוא מעט פרובוקטיבי צריך לשמור על כללים מוגדרים: קישורים הם עדיין קישורים, ועליהם להיות ממוקמים בעמדות ברורות שמושכות את העין. שמרו על העיצוב פשוט, אך הפכו זאת לסוג של חוויה שתרגש ותסקרן את הלקוחות שלכם, ותגרום להם לרצות לבקר באתר שוב ושוב. 

#5 בניית אתרים מקצועיים: צמצמו את זמן טעינת עמודי האתר

גם אם האתר שלכם נראה הכי מקצועי שיש, אם הגולש צריך להמתין 10 שניות עד שהאתר ייטען, כבר איבדתם אותו. לפי Kissmetrics, ככל שלוקח לדף אינטרנט להטען זמן רב יותר, כך, בהתאמה, שיעור נטישת הדף יהיה גבוה יותר.
כמו כן, זמן טעינה ממושך ישפיע לרעה על הדירוג בגוגל וימקם את האתר בדירוג נמוך יותר בתוצאות החיפוש.
בדומה לקידום האתר, זמן הטעינה יושפע מעיצוב ופיתוח העמוד.
רוצים לשפר את מהירות האתר? יש כמה דרכים לעשות זאת, כמו אופטימיזציה של הקוד באתר, כיווץ תמונות, שיפור זמן התגובה של השרת וכלים נוספים שנשמח לשתף אתכם בהם אם תצרו איתנו קשר.

בניית אתרים מקצועיים לדוגמה

#6 טיפ אחרון לסיום: הפכו את דף הבית שלכם לMasterpiece

סטטיסטיקות מגלות כי 80% מהאנשים זוכרים דברים שהם רואים, המוצגים להם באופן ויזואלי, לעומת 20% שזוכרים את מה שהם קוראים. מדובר במידע חשוב מאוד שכדאי לזכור בעת תכנון דף הבית שלכם.
איזה רקע יופיע? האם תמונה אחת שתתפוס את העין, עם גוון צבע דומיננטי וכותרת מודגשת, או אולי סליידר שמופיע מיד עם פתיחת האתר ומושך את תשומת הלב? בכל בחירה, זכרו את האסטרטגיה השיווקית של המותג שלכם והמסר שתרצו להעביר.

זו דוגמא לכוחה של תמונה: אתר GSK נכנס לרשימת 10 האתרים המקצועיים האיכותיים ביותר לארגונים בשנת 2018, ונחשו מה? ב-9 מתוך 10 האתרים הללו מופיעה תמונה גדולה כרקע.

בניית אתרים מקצועיים שעובדים עבורך אצל סער ברעם

השילוב בין אפיון איכותי, עיצוב ייחודי והבנה עסקית ושיווקית הופך כל אתר שאנו בונים להרבה יותר מקצועי. 

נשמח לעמוד לשירותכם ולספק מענה מקיף לבניית אתר תדמית, דף נחיתה או בניית אתר מכירות. לפרטים נוספים צרו קשר כעת