פרסום עסק בוויז – התקנת חשבון בפשטות ובזהירות

פרסום עסק בוויז

מה המטרה של פרסום עסק בוויז?

המטרה של פרסום עסק בוויז היא מאוד פשוטה; שהעסק שלכם יופיע אצל נהגים עם תחומי עניין רלוונטיים הקרובים למקום שלו. אנחנו צריכים לזכור שיותר ממאה ועשר מיליון נהגים משתמשים באפליקציה הזאת, במיוחד בישראל. זה יכול לתת לכם כוח פרסום חזק מאוד לעומת המתחרים שלכם. בנוסף לכך, וויז מיועדת לחסוך זמן לנהגים לכן היא רוצה שהעסק שלכם יהיה רלוונטי וקרוב לנהג.

למי זה מתאים?

עסקים סביבתיים שעלולים לעצור בהם ולהשתמש בהם: תחנות דלק, חנויות נוחות, פרחים, מסעדות, מבצעים בחנויות באזורים מאוד מסוימים, חנויות טבע ועוד הרבה מאוד. תקציב הפרסום חייב לעלות על 180 ₪ בחודש. היום נדבר על איך לעשות את זה, איך להירשם, איך להעלות מודעה ראשונית ואיך לגרום לנהגים לעבור בעסק שלנו.

איך אנחנו נרשמים לשירות?

קודם כל פשוט לחפש בגוגל "פרסום בוויז" וזה יגיע כתוצאה ראשונה.

נכנסנו לפרסום בוויז ואז הוא מבקש מאיתנו להתחבר. ניתן להתחבר דרך הגוגל ולחסוך את תהליך ההרשמה; רצוי להיכנס דרך חשבון האימייל של העסק שלכם ולא האישי שלכם. מלאו את שם העסק שלכם, תיאור העסק (ייחוד העסק כמובן אם אפשר), מיקום העסק, סוג העסק (אופציות שונות הרלוונטיות לעסק שלנו), תקבעו תקציב בסיסי (מינימום 180 בחודש, משמע 6 שקלים ביום). אתם תצטרכו למלא את כרטיס האשראי שלכם ובזה נגמר תהליך ההרשמה הראשוני. החשבון שלכם ייבדק על ידי וויז (עד יומיים) ועכשיו תוכלו להיכנס למודעות שלכם.

ניהול הקמפיינים

קמפיין מנג'ר בוויז הוא שלוחה של גוגל המאפשרת לעסקים ולמשווקים לפרסם אתכם בפלטפורמת הניווט הטובה ביותר בעולם (שעובדת כמעט בכל מקום בעולם בצורה מעולה). תוכלו לראות דרך הקמפיין מנג'ר סטטיסטיקות ופיצ'רים מאוד חשובים למודעות שלכם.

מה זה יראה לכם?

  • תנועה (אנשים שראו את המודעה)
  • נתוני פרסום
  • אישור (צפייה ארוכה במודעה שלכם)
  • שינויים שבוצעו או שניתן לבצע
  • דיווח עליה

בנוסף לדברים הללו, אנחנו צריכים להבין שהמודעות של וויז עובדות על עסקים הקרובים למקום היעד של האנשים אליהם אתם מפרסמים, ולא על פי הדרך שלהם או המקום ממנו הם באו. זה אומר שהמיקום של העסק שלכם מאוד חשוב וצריך להיות באזור יחסית שעוברים בו הרבה אנשים כמו מרכזי אוכלוסייה גדולים או אזורי תעשייה עם הרבה עבודה מסביב.

הסינון עובד גם באמצעות תחומי עניין לפי הייעוד של המקומות שהמשתמשים הולכים אליהם. סביר מאוד שאם אדם נוסע הרבה לתחנות דלק, מודעות על תחנות דלק יעלו לו בוויז. בנוסף לכך, אם המשתמשים נוטים לנווט הרבה לבית עסק מסוים, הוויז יבין שזה תחום עניין (כי מקום עבודה הוא גם תחום עניין) ולכן ישתמש בזה באלגוריתם שלו.

ניהול מודעות

המודעות צריכות להיות קצרות מאוד. בו בזמן, הן צריכות לכלול –

  • יתרון משמעותי על האחרים
  • יכולות להישמע כחלק משיחה שגרתית עם חברים
  • מה העסק שלכם מספק

לפעמים יידרש לוגו ועיצוב גרפי מתאים, לכן ורצוי מאוד לפנות למעצב גרפי שיעצב לכם את הדברים המתאימים (אם אין לכם עד עכשיו). המודעות בוויז קצרות מאוד לכן גירוי ויזואלי טוב נדרש.

ניהול המיקומים

כמו שכתבנו קודם, ניהול המיקומים צריך להיות קריטי. בהתאם לכמות הסניפים שבבעלותכם, ייתנן לכם עוד אופציות לפרסום בפלטפורמה. בנוסף לכך, הקפידו על הגדרת מיקום העסק שלכם כי הפרסום בוויז עובד על פי היעדים של הנהגים מסביכם. אתם יכולים פשוט לראות את חבילות הפרסום הממומן בוויז.

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
שיווק בווידאו

שיווק בווידאו הוא אחד האמצעים היעילים של הנגשת מסר שיווקי וידע על שירות או מוצר לקהל הרחב.ישנם כללים שונים וטיפים חשובים שצריך לדעת כדי לשווק

שיווק ויראלי

עסקים רבים מתמקדים בעיקר בשיווק אקטיבי שהוא בעצם שיווק ממוקד למוצר או שירות ספציפיים המבוסס על פעולה מכוונת. אך ישנה שיטת שיווק נוספת שאני רוצה

שיווק בינלאומי

גם אם תנסו ממש חזק אני די בטוח שלא תצליחו להיזכר בתקופה טובה יותר להשקיע בשיווק בינלאומי. נכון, יש לנו ארץ נהדרת אבל היא קטנטונת

שיווק אתרי תיירות

תחום התיירות הוא אחד מהתחומים הפופולריים ביותר בעולם בכלל ובישראל בפרט.במדינה הקטנה שלנו יצר הנדודים חזק מאי פעם, וכעת ביוני 2021 – תחום התיירות חוזר

Call Now Button
מעבר לווטאספ
1
זקוקים לייעוץ?
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
דילוג לתוכן