fbpx

פרסום בטאבולה

פרסום בטאבולה | סער ברעם

מהי הסיבה שפרסום בטאבולה נעשה יותר ויותר פופולארי בארץ ובעולם?
לפי דעתי, הסיבה היא שטאבולה מאפשרת להשיג טראפיק רלוונטי לאתר שלכם במחירים שהם משמעותית יותר אטרקטיביים בהשוואה לעלויות הפרסום בפייסבוק ובגוגל.
בנוסף, הפלטפורמה הזו מבוססת על תוכן טוב, וזו הדרך היעילה ביותר להפוך גולשים ללקוחות משלמים. השיטה פשוטה: מפרסמים כתבה שיווקית טובה שעושה רושם של כתבה אובייקטיבית, באתר Ynet ובעשרות אתרי תוכן אחרים, המאפשרת לגולשים להשאיר את פרטיהם על מנת ליצור קשר.
במאמר הנוכחי אציג את פלטפורמת הפרסום טאבולה כדי שתוכלו לבחון האם היא רלוונטית עבור העסק שלכם.
מוכנים? יוצאים לדרך.

פרסום/שיווק

כמה דברים שאולי לא ידעתם על טאבולה

טאבולה היא אחת מפלטפורמות הפרסום המצליחות בעולם בשנים האחרונות. מדובר בחברה ישראלית גלובלית שייסד אדם סינגולדה.
התחום בו היא פועלת נקרא באנגלית Native Ads. הרעיון שעומד מאחורי מונח זה הוא מודעות שמשתלבות בטבעיות באתרי תוכן, המוצגות לגולש.
כך, במקום להציג פרסומות לא רלוונטיות או מציקות לגולש, טאבולה מפרסמת על ידי הצגת תכנים רלוונטיים שעשויים לעניין את הגולש. אחת הסיבות העיקריות להצלחה הפנומנלית של טאבולה היא ההצגה לגולשים מאמרים נוספים עם סיכוי גבוה מאוד שיהיו רלוונטיים עבורם.

למה כדאי לפרסם בטאבולה?

פלטפורמת הפרסום של גוגל היא האפקטיבית ביותר בעולם הפרסום, אבל ההצלחה שלה משמעותה עלויות פרסום שעלולות להיות יקרות מאוד, במיוחד בתחומים תחרותיים.
אותו הדבר תקף גם לגבי פלטפורמת הפרסום השנייה הכי מצליחה בעולם, הלא היא חברתי הטובה פייסבוק.
בעוד שבגוגל בתחומים תחרותיים לחיצה על המודעה יכולה לעלות לכם עשרות עד מאות שקלים, בפייסבוק המחירים הרבה פעמים נמוכים משמעותית. בטאבולה, לעומת זאת, המחירים יכולים להסתכם בשקלים בודדים לקליק, אפילו בתחומים תחרותיים בהם תרצו להציג את התכנים שלכם.

פרסום בטאבולה – איך מתחילים לפרסם בטאבולה?

כדי ליצור קמפיין אפקטיבי בטאבולה, התחילו בשלבים הבאים:

  • יעדים לקמפיין – ראשית הציבו יעדים לקמפיין שלכם. הגדירו את כמות המבקרים הרצויה באתר, כמות ההמרות וכדומה.
  • תכנים איכותיים – לאחר מכן, כתבו או דאגו לתכנים שישרתו את יעדי הקמפיין הטובה האידיאלית.
  • פתיחת חשבון מפרסם – בשלב שלישי, פתחו חשבון מפרסם בטאבולה על ידי כניסה לפלטפורמה של מפרסמים חדשים.
  • הגדרת הפרמטרים של הקמפיין – לאחר שהקמתם חשבון, הגדירו את הפרמטרים של הקמפיין. זהו החלק המקצועי והמעמיק ביותר, כך שאין באפשרותי לכסות את כל מה שנדרש לחלק זה במאמר.
    באופן כללי, בחרו שם לקמפיין, הגדירו תאריכים לקמפיין, הגדירו את המיקומים הגיאוגרפיים לקמפיין, הגדירו את סוגי המכשירים בהם יוצגו הפרסומות שלכם, סננו אתרי תוכן בהם לא תרצו שהתכנים שלכם יוצגו, הגדירו את המחיר שתהיו מוכנים לשלם לקליק והגדירו את הסכום שתהיו מוכנים לשלם על הקמפיין בחודש או במהלך תקופת הקמפיין כולו.
  • הזנת המאמר אותו תרצו לקדם – אחרי שהגדרתם את הפרמטרים של הקמפיין, הכניסו למערכת את הכתובת (URL) של המאמר שתרצו לקדם בקמפיין הפרסומי שלכם. אני ממליץ שמאמר זה יהיה מאמר מהבלוג העסקי של אתר החברה או מאמר שכבר פורסם בפלטפורמה כלשהי, שלעסק או למותג שלכם יש אינטרס לקדם.
פלטפורמת הפרסום של טאבולה

עוד המלצה היא להעלות תמונות אטרקטיביות לתצוגה של המאמרים באתרי התוכן ובמקביל לשנות את הכותרות של תצוגת המאמרים כדי שיהיו לכם מספר גרסאות שונות שתוכלו להשוות בין הביצועים שלהן.
טיפ למתקדמים: השקיעו ובצעו עריכה ייעודית לתמונה שמשלבת את הלוגו שלכם וכותרות עם מסרים על גבי התמונה שתרצו להעביר. לשם כך אתם יכולים להשתמש בתוכנות קלות וחינמיות לשימוש כמו CANVA.

מה התקציב שכדאי להשקיע בפרסום בטאבולה?

גוגל מאפשרת לכם לפרסם בכל סכום שתרצו.
בטאבולה זה אינו המקרה – תקציב הפרסום היומי המינימלי הוא $10.
ההמלצה של טאבולה למפרסמים היא להתחיל מתקציב פרסום יומי של $50 לפחות, אבל כמובן שאתם לא חייבים להישמע לה.
מה שאני כן ממליץ הוא לאפשר לקמפיין שלכם לפחות שבועיים, שיאפשרו לכם להתרשם מביצועי הקמפיין על פני כל ימי השבוע.

קמפיין בטאבולה

פרסום בטאבולה או פרסום באאוטבריין?

שאלת השאלות עבור עסקים ששוקלים להיכנס לתחום של פרסום מבוסס תוכן, היא האם לפרסם בטאבולה או במתחרה אאוטבריין.
מניסיוני, ההבדלים בין השניים הם מינוריים ולא משמעותיים כמו למשל ההבדלים בין פרסום בגוגל ופרסום בפייסבוק.
בארץ טאבולה עובדת עם שני אתרי התוכן הגדולים – YNET ו- Walla.
אאוטבריין עובדת עם מאקו, דה מרקר, גלובס, הארץ ONE ועוד.
לכן, אם אתם מחפשים חשיפה לקהל יעד רחב במיוחד, טאבולה היא בחירה טובה עבורכם. אם אתם מעוניינים בפרסום ממוקד לקהלים שמתאימים לאתרים תחת הרשימה של אתרי התוכן שעובדים עם אאוטבריין, פלטפורמה זו עשויה להיות המתאימה עבורכם.

פרסום בטאבולה – לסיכום:

הצמיחה האדירה של טאבולה מדברת בעד עצמה. אם פרסום באמצעות תוכן רלוונטי עבורכם, אני ממליץ לשקול אפשרות זו השונה מהמקום בו כולם מפרסמים – גוגל ופייסבוק. אם יש לכם אפשרות ליצור תכנים מעניינים ומושכים, טאבולה יכולה לספק לכם את המקום להשגת חשיפה מאסיבית, במחירים נמוכים יחסית, תוך זמן קצר, חשיפה המקבילה לזו שהייתם מקבלים באמצעות SEO איכותי לאחר תקופת קידום ממושכת ומוצלחת.

רוצים לדעת עוד על פרסום באמצעות תוכן? לקבל הצעת מחיר משתלמת לפרסום קמפיין משלכם? צרו עמי קשר ואשמח לעזור.

פלטפורמות שיווק נוספות שיביאו לכם עוד לקוחות:

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
קידום ממומן בגוגל

יש לכם את האפשרות, כבר ממחר בבוקר (על הנייר), להגדיל את ההכנסות באמצעות קידום ממומן בגוגל. רוב העסקים מתאימים, וככל שתאריכו את משך הזמן שתמשיכו

מומחה קידום ממומן בגוגל

גוגל הוא אחד ממנועי הפרסום המודרניים הותיקים ביותר. כן, יש פה סתירה. מצד שני, גוגל אדס הושק ב-1999 ומאז הוא התפתח וגדל להיות מעצמה. יש

יועץ קידום אתרים

נתקעים במיקומים האורגניים ולא יודעים איך להאיץ תהליכים? קבלו כמה סיפורי מקרה שהפכו קצת מחשבה למנוע הכנסה עבור לקוחות שאני נותן להם שירות. בשביל לבצע

יועץ שיווק לעסקים קטנים

מתחילים עכשיו לבנות אסטרטגיה שיווקית לעסק, ואין לכם מושג מאיפה להתחיל ומה לעשות? ברגע שיש מוצר או שירות מוגדר, קחו יועץ שיווקי, שיעזור לכם להטמיע

Call Now Button דילוג לתוכן