מי קהל היעד האידיאלי עבור המוצר או השירות שלכם?
מהי הדרך הטובה ביותר להגיע אליו?
ואיך לגרום לו להתעניין במה שאתם מציעים כדי לגרום לו להפוך ללקוח משלם?
מענה על השאלות הבסיסיות הללו, יסייע לכם לדייק את השיווק בעסק שלכם ולהפוך אותו ליותר אפקטיבי.
תפקידו של יועץ הפרסום הוא לענות יחד איתכם על השאלות הללו בתהליך הדרגתי.
יועץ הפרסום יסייע לכם להבין היכן כדאי להשקיע את תקציב הפרסום, אם זה בפרסום באינטרנט כמו פייסבוק, גוגל, פרסום באאוטבריין, כתבה בטאבולה או בפרסום באופליין כמו הפקת ברושורים, שלטי חוצות, פרסום ברדיו, טלוויזיה וכן הלאה, עם אילו מסרים כדאי לצאת החוצה לעולם, כיצד להגדיר את הקמפיין בהתאם לקהל היעד וכן הלאה.
כחברת שיווק דיגיטלי עם ניסיון של קרוב ל-15 שנים בתחומי השיווק והפרסום ורקע נרחב בפלטפורמות פרסומיות שונות באונליין ובאופליין, נוכל לסייע לכם בכל אחד משלבי התהליך: החל מייעוץ שיווקי נקודתי ועד לליווי שיווקי מלא של העסק וניהול קמפיינים במדיות השונות. בכתבה הנוכחית בחרנו לפרט את כל מה שחשוב לדעת על יועץ הפרסום, הפרטנר שלכם לתהליכים שיווקיים אפקטיביים.
כך תדעו שהגיע הזמן להתחדש ביועץ פרסום משלכם
הרבה לקוחות פונים בשאלה מתבקשת: "האם אני זקוק ליועץ פרסום בעסק"? אולי זה שירות שהוא בגדר מותרות ואפשר לוותר עליו?
הנה מספר דגשים מנחים שיסייעו לכם להבין אם הגיע הזמן:
- אם אתם נמצאים בשלבים ראשוניים של בניית העסק, ואתם מעוניינים ליצור מערך שיווקי איכותי כבר מההתחלה
- אתם לא בטוחים מי קהל היעד האידיאלי שלכם, או שיש לכם מספר קהלי יעד לא ממוקדים
- כל מהלכי הפרסום הקיימים שלכם אינם אפקטיביים, או לפחות לא באופן שהייתם רוצים שיהיו
- למרות שהמוצר או השירות שלכם מצוינים, קהל היעד שלכם לא מבין מה אתם נותנים ומה הערך הייחודי שלכם
- אתם חברה שמעוניינת להחדיר מוצר או שירות חדש לשוק
- אתם מעוניינים להתרחב לקהלים חדשים, אפילו בחו"ל
- אתם לא יודעים איך לנתב ולמטב את תקציב השיווק שלכם, והוא בעיקר נקבע לפי הרגשה אישית של מנהל הפרסום שלכם או כל בעל תפקיד אחר בעסק.
- אין ידע ומעקב על נתונים בסיסיים בעסק כמו: עלות ליד/מכירה, עלות המרה, עלות פגישה עם לקוח ועוד.
- אתם לא סגורים על פלטפורמת השיווק האפקטיבית עבורכם.
אלו כלים חייבים להיות לכל יועץ פרסום ושיווק בדיגיטל?
יועץ פרסום לעסקים חייב להכיר מגוון רחב של כלים מקצועיים הקשורים לשיווק, להעריך את עלויות ההשקעה הנדרשות לבניית קמפיין או לקידום אורגני ולדעת לבצע בקרה על הפרסום ועל תוצאותיו. הוא נדרש להבין בתהליכי מיתוג ומסעות פרסום, ומומלץ שיהיה ברשותו מידע על כלים רלוונטיים שיכולים לסייע במסע הפרסום שלכם כמו: קופירייטינג, כלי מתכנן מילות המפתח של גוגל, התמצאות בחשבון המודעות של פייסבוק, אוטומציות שונות ועוד ועוד.
כל זאת בכדי לשקף ללקוחותיו את הסטטוס הנוכחי של הפרסום ואת העתיד שצפוי להם לאחר שיווק איכותי.
כך תבחרו את האחד עבורכם
בחירת יועץ פרסום איכותי שידע לייצר שינוי אמיתי בעסק או בחברה היא משימה די מאתגרת. כדי להמנע מטעויות, קבלו כמה טיפים משולחן העבודה שלנו שיסייעו לכם לזהות יועץ שיווק איכותי (ועל הדרך גם להימנע מחובבנים):
- הבטחות מוגזמות – קוסמים יש רק בסיפורים. יועצים שיווקיים שמציגים את עצמם כ"יודעי כל", יש להם שיטה ודרך לפתור לכם את כל הבעיות השיווקיות, יכולים לא פעם גם לאכזב. איך יתכן שיועץ שטרם אפיין את העסק והבין את הצורך שלו כבר יודע בדיוק מה לעשות? שימו לב לנקודה הזו בבחירת יועץ פרסום עבור העסק.
- המלצות וחוות דעת מלקוחות אמיתיים – אל תתביישו לבקש המלצות מיועץ הפרסום ואף לדבר עם הלקוחות בעצמכם. ניתן ללמוד רבות ממה שיאמרו הממליצים ובעיקר ממה שלא ימהרו לספר לכם.
- מדד להצלחה – בדקו באילו כלים יועץ הפרסום מודד את ההצלחה. בקשו ממנו דוגמאות למטרות שהציבו עבורו לקוחותיו ובדקו כיצד מדד את הצלחת הפרויקט.
- ניסיון וותק – חקרו ובררו כמה ניסיון צבר היועץ השיווקי והאם עבד עם לקוחות בתחום משיק לשלכם.
בשורה התחתונה
יועץ פרסום איכותי שנבחר לאחר מחשבה מעמיקה הוא נכס עבור העסק: הוא יכול להתבונן על המותג מבחוץ, לזהות הזדמנויות עסקיות, לפצח את הערך הייחודי של העסק ולהפוך אותו למבוקש ובעל מוניטין חזק יותר.
אם אתם חושבים על עתיד העסק, זה הזמן לחזק אותו עם חברת פרסום איכותית.
רוצים לקרוא על מה שאנחנו מציעים ועל הניסיון שלנו? הקליקו כאן.