שלב 1 – מה השירות שאתה מציע במודעה הספיציפית?
נשמע די בנאלי, אבל כדאי שזה יהיה רשום לכם. כל השירותים שאתם מציעים ומסוגלים להציע, צריכים להיות רשומים אצלכם בצורה מסודרת. הפוסט עצמו צריך להתייחס לאחד או שניים מהם. זה יהיה מאוד קריטי – אם אני מציע שירות יותר ענייני (בניית אתר לדוגמה) או יותר רגשי (טיפול פסיכולוגי).
שלב 2 – למי זה מיועד?
קהל היעד של המודעה/הפוסט זה שלב מאוד קריטי וזה יכול לחסוך הרבה זמן מחשבה על משהו שהוא מאוד כולל. אני רוצה לכתוב משהו איכותי, לקהל שהשירות הזה רלוונטי אליו. כדאי לרשום לעצמכם מה קהל היעד מחפש בדיוק ומה מאפייניו; זה יעזור לנו לכוון את המודעה שלנו אליו בצורה יותר יעילה. המונח המקצועי הוא פילוח קהל.
שלב 3 – כתיבת המודעה
עכשיו שאנחנו יותר ממוקדים, כך אנחנו יכולים למקד יותר את השפה במודעה שלנו. חשוב להוסיף לפוסט כמה דברים:
- Visual Aids– עזרים חזותיים. תמונות סרטונים שיכולים להראות מה אנחנו עושים.
- מה השירות שלי.
- מה מיוחד בשירות בניגוד למתחרים. אם אני מציע טיפולים מסוימים שלא קיימים אצל אנשים אחרים, לציין מהו אופיים ובמה אני מיוחד.
- דיבור בשפה רגשית אם השירות שלי הוא רגשי – כמו טיפול פסיכולוגי, מתן שירות רקדנים לאירועים בשביל חתונה מושלמת (זה דבר מאוד רגשני אצל הלקוחות).
- אם אתם מבינים שיש קשיי עבר, התייחסו אליהם. לדוגמה, יש אנשים שקשה להם מאוד לכתוב, לכן אני מציע שירותי כתיבת תוכן.
- הפנייה להמלצה (רצוי מוגזמת קצת).
- הנעה לפעולה – כמה שהשירות יותר אישי כך תציעו פרטים אישיים יותר. אם זה שירות פסיכולוגי אז טלפון, אם זה בניית אתר – ווטסאפ/מייל.
כתיבת פוסטים ומודעות – מה יוצא לנו מזה?
- אנחנו מקבלים תנועה יותר ערה באתרים שלנו.
- אנחנו נתפסים כרציניים – אנחנו יודעים על מה אנחנו מדברים.
- קשה מאוד להתעלם ממה שאנחנו כותבים כי זה מאוד ספיציפי ומאוד בולט.
- החשבונות באתרים החברתיים שלנו נראים יותר טוב וגם האתר. זה נותן לנו פשוט עוד לקוחות.
מחפשים חברה שיווק מקצועית שתעשה עבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר? צרו קשר כעת.
לקריאה נוספת בקרו בדף הבית