פיד – News Feed – בעבר, פייסבוק היה מבקש תמונות ביחס של 2 ל-1 (2 רוחב, 1 גובה). היום, בגלל שנוספה חווית המובייל, פייסבוק מעדיף 1 על 1. דברים שמעל 1000 פיקסלים, אז צריך להיות גובה דומה. אם נדבר במידות ספיציפיות, בפרסום המקורי הוא היה 1200 על 628, והיום כדאי לעבור ל-1024 על 1024 ומעלה בפרסום המקורי. בכל הקשור לגודל פרסום בפייסבוק, כמה שיותר גדול ככה יותר טוב (למרות שהוא מכווץ את זה בהמשך).
תמונת פרופיל – Profile Picture
עדיף תמונה ריבועית, כדי שיהיה פרופורציונאלי לעיגול המתלווה אחר כך. כמובן שהפרצוף שלכם או הלוגו של החברה צריך להיות בעיגול הזה במלואו; אף אחד לא רוצה לראות חצי פרצוף או אות חתוכה.
תמונות קאבר בפייסבוק -Cover Photo
אם נעבור לדף הפייסבוק שלי, הקאבר של הוידיאו הוא 821 על 315, כלומר הרוחב גדול יותר מפי 2 מהאורך. אם נעביר לתצוגת המובייל של זה, הפרופורציה משתנה והוא הופך להיות 851 על 475. זה אומר שצריך שהמסר המרכזי שלכם במרכז התמונה ושהקצוות שלכם יהיה יחסית "עירומות" מתוכן. זה נועד בשביל ליצר לכם נוכחות יותר טובה מהרגילה – אם התוכן הויזואלי שלכם בפייסבוק מתאים גם למחשב וגם לפלאפון זה ייתן לכם יותר עוקבים ופייסבוק יחשוף אתכם ליותר משתמשים בפייסבוק ויחזק את הנוכחות הדיגיטלית שלכם.

סטוריז – Stories
בגלל שסטוריז מיועדים בעיקר לסמראטפון וצריכים להתאים לצורה שלו, התוכן הויזאלי צריך להיות הרבה יותר מלבני, כשהגובה יותר גדול מהרוחב. גודל התמונה או הסרטון צריכים להיות 1080 על 1920.
לינק חיצוני – (Thumbnail (External Link
אם אתם מפרסמים לינק חיצוני של פייסבוק, הגודל של התמונה המרכזית שלו יהיה 484 על 252. אם יש לכם יותר *מתמונה מרכזית אחת לפוסט הזה, כל תמונה תהיה בגודל של 300 על 300 בלבד. זה ממחיש לנו בבירור את הרצון של פייסבוק לא לפרסם לינקים חיצוניים בו.
או בקיצור ולעניין
סוג הפרסום | News Feed | Profile Picture | Cover Photo | Stories | Thumbnail (External Link) |
מובייל | 1024×1024 | ריבוע | 851×475 | 1080×1920 | 252×484 או 300×300* |
מחשב | 1200×628 | ריבוע | 821×315 |
עובדה חשובה על שליחת תמונות וסרטונים במסנג'ר או פרסום תוכן בפייסבוק
אם התמונה שלכם גדולה מידי, פייסבוק יוריד באיכות שלה. כל תמונה שאתם מעלים מעל 100KB תידחס לגודל הזה כדי להקל על עומס התוכן באתר שלהם. תחשבו שפייסבוק צריכים לשלם על אכסון; בין אם זה סרייברים, רוחב פס או מרכזי אכסון ידע. אם אתם רוצים לשלוח תמונה כבדה, נסו דרך תיקיות שיתופיות או דרך האימייל שלכם.
אם התמונה שלכם גדולה מידי לפרסום בפייסבוק, פייסבוק ידחסו גם אותה אוטומטית. כמו שכתבנו קודם, המטרה היא לקהל על הפלטפורמה הדיגיטלית של החברה, ולעיתים, גם על זכויות יוצרים של תוכן ויזואלי.
דעה אישית על גודל פרסום בפייסבוק
בגלל שפייסבוק מזהה את המעבר הגורף של אנשים מהתחברות דרך המחשב להתחברות דרך המובייל, הוא יאלץ לשנות את הגירויים הויזואליים שלו בצורה שתתאים לסמארטפונים. גודל התמונות של פייסבוק משתנים מצורה מלבנית כשהרוחב גדול משמעותית מהאורך לצורה מלבנית בה האורך גדול משמעותית מהרוחב. כמובן שלמודעות שמוציאים דרך חשבון המודעות נדרש גודל שונה של תמונה.
אם יש לכם שאלות לגבי תוכן, פרסום, עזרים ויזואליים מומלצים או על איכויות המתאימות לפייסבוק, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר ואעזור לכם.