תפריט

20 מודעות בפייסבוק שניתחתי – מה "כן" ומה "לא"

ניתחתי 20 מודעות בפייסבוק שיכולות לעשות את השינוי בין לידים חמים שנסגרים לבין שקט תעשייתי בעסק. בואו לראות איך עושים את זה. כל המודעות מתצוגת מחשב

החלטתי לנתח עבורכם כמה מודעות בפייסבוק. מקווה שתהנו.

מודעות בפייסבוק ברמה טובה, תמיד אפשר לשפר

1. Trivago

הפרסומת הבאה של טריואגו, אחד מאתרי הזמנת המלונות המוכרים בארץ, חביבה למדי. הם כבר בנו קמפיין טלוויזיוני עם הבחור שלא שם חגורה.

כן, אישית לי זה הפריע, אבל אם נחזור למודעה – המודעות דיי קיימת, אפילו לאחד ללא טלוויזיה. חסר לי כתובת האתר שלהם במודעה עצמה בשביל להעלות את הכניסות.

פרסומת חביבה למודעות של המותג, לא יותר מזה.

2. אושר עד

לכאורה הייתי מצפה מרשת שהולכת וגודלת בישראל להעלות מודעה קצת יותר רצינית מזה.

מלבד לזה שאין לי אושר עד קרוב הביתה (לא שאני זוכר) – הקמפיין הוא עם Slideshow, שנחשב לישן. המוזיקה שיש בסרטון היא ללא זכויות יוצרים של פייסבוק.

התמונות מרוטשות ורואים את זה בדוגמה שצילמתי – אין ספק שזה לא נראה ככה בסניפים.

נכון, זו רשת שנחשבת 'חרדית' או 'כמויות גדולות', אבל עם 8 סניפים גדולים ברחבי הארץ, הם יכולים יותר.

היופי הוא שהפואנטה די ברורה. בואו לסניפים לקנות. יש מחירים מטורפים.

3. RM Group

הם התחילו טוב את המודעה – לאנשים שרוצים לגרום לכסף שלהם לעבוד עבורם. אני מאוד אוהב את סגנון המודעה כי, למרות שההבטחה שחוקה, היא מתקבלת על הדעת.

תמונה טובה, עיצוב חביב, ואפילו אפשר להרים את אחוז ההקלקה – עם לינק מותאם אישית שנמצא בקמפיין הספציפי הזה ב-Sign Up עם המודעה עצמה.

4. בנק איגוד

אהבתי. הם ישר עולים על הצורך שלך – להרוויח יותר כסף. בקורסים שאני מלמד אני אומר שזה חלק ממשולש הסיפוק – כסף, סקס, צחוק.

לא כתוב כל כך לאיזו תקופה 3% ריבית על הפלוס, אבל ניכר שהייתה מחשבה קריאיטיבית בכל הנוגע למודעה הזו. לא יודע מה הדג קשור אבל לגמרי מבינים את הערך.

ממליץ, כמו שכתבתי במודעה הקודמת, לצרף לינק להשארת פרטים בתוך הטקסט עצמו כדי להגביר את אחוז ההקלקה. לא כולם מבינים את הלחצנים.

5. קסטיליה

קסטיליה הזמינו אותי להופעה של יוחאי ספונדר בכפר סבא. נכון, אני מהוד"ש והמשרד שלי בכפר סבא, ככה שזו פגיעה בול בגיאוגרפיה.

מסקרן אותי האם הם דייקו את המודעה לרמת העניין. במקרה הייתי בעבר בהופעה שלו בערב סטנדאפ באנגלית בתל אביב לפני שנתיים, אבל קשה לי להאמין.

הם למדו מההערות הקודמות שלי על מודעות בפייסבוק ואת האמת שהייתי מצפה לדעת מי זה יוחאי ספונדר, למקרה שאני לא מאה אחוז זוכר אותו.

תזכורת קטנה, קטע שלו, משהו שאני אוכל יותר להבין את הערך ולא רק לשמוע 'יוחאי ספונדר' ואז להגיד, "טוב, אני בדרך!".

6. Fit Feeler

מודעה מצוינת. גם המון מעורבות, גם עוד לפני שראיתי את הסרטון קיבלתי אינדיקציה למה זה עושה בדיוק.

הנעה לפעולה ברורה, סייל ברור. מה שמגיע בשלב מאוחר יותר זו התועלת לטווח הארוך, שכמובן – אי אפשר לצפות שהיא תגיע עוד בהתחלה. קמפיין פנטסטי, לא פחות.

אולי אפשר לדייק יותר עם מודעות ייעודיות לקהל ישראלי… אבל באמת לא יותר מזה.

7. היחידה ללימודי תעודה והמשך – קריית אונו

המודעה הזו… רלוונטית מאוד לקהל היעד שלה.

מתעניינים בכדורסל – צ'ק!

כל הפרטים המעניינים, צ'ק!

הצעה עסקית טובה – צ'ק!

מרצים ששווה ללמוד מהם – כל אחד והטעם שלו, אבל בעיקרון – צ'ק!

הבטחה מעניינת שצריך לפרט עליה יותר – "יקפיץ אותך מהספה לחדר ההלבשה" – מצוינת.

אני לא אגיע לקריית אונו, אבל כל הכבוד, עבודה יפה.

מודעות בפייסבוק טעונות שיפור

8. EquityBee

לפי מה שאני מבין מהמודעה, מדובר על מניות או מימוש משקיעים בהייטק. כמו שאתם מבינים, לא הבנתי בדיוק על מה מדובר ולקח לי זמן עד שנכנסתי לאתר בכלל לבדוק.

כמובן, לא הרבה היו סקרנים כמוני והיו נכנסים כדי לראות. ממליץ לשנות קהל יעד ו\או את המודעה עצמה כדי שתפנה יותר אל הקהל. לפחות שהוא יבין על מה מדובר.

חוץ מזה, המון השקעה בקריאייטיב ובסרטון עצמו – את זה אגיד כדי לשבח. מדבר לקהל היעד לטעמי, למרות שאני לא חלק ממנו.

9. Global Sim

הייתם מתארים לעצמכם שמדובר על מוצר ברשת פלאפון? כנראה שלא. מיתוג שונה, מרענן, עדכני, חדיש. אהבתי מאוד. תסתכלו בשורת ה-Shop Now.

לא כולם מבינים (ובמיוחד לא מבוגרים) מה זה GLOBAL SIM. אולי אנשים כמוני יידעו, אבל מבוגרים ככלל – אני לא בטוח.

הייתי מתעכב עוד משפט כדי להראות את הערך של המוצר: "כשכולם מחכים ל-WiFi, אתה מנצל כל רגע". או "כשכולם מתגרזנים ומנווטים עם מפות, אתה מתקדם ל-2019 ומוצא את עצמך עם אינטרנט מכל מקום".

10. Home Hero

אני הייתי ממליץ על הנעה לפעולה יותר אסרטיבית מ"תן לטכנולוגיה שלנו למצוא את הדירה בשבילך".

נכון, ראיתי אתכם מפרסמים כבר כמה פעמים, אבל מה זה אומר "טכנולוגיה"? מה התהליך שמאפשר לי לשכב רגל על רגל ולחכות לדירה?

אני מקבל את היתרונות של הדירה – קומה 12, נוף מערבי (אמור להיות לים, לא?), מעוצבת וענקית. רק הטכנולוגיה מפריעה לי. מה זה אומר?

11. My Name Necklace

מודעה חביבה ביותר שהפתיעה אותי בכמות הצפיות של הסרטון ובמעורבות הנמוכה. טוב, אולי רק לי דברים כאלה מפריעים.

המודעה הזו מוכוונת לגברים, ואני, בתור גבר, לא יודע מה לעזאזל אומר 'שרשרת בר בשלושה מימדים'. אולי כדאי לבדוק שהקהל מבין על מה מדובר.

ממליץ גם לכתוב אם יש כסף, זהב ומתכות אמיתיות שגברים באמת יכולים לאבחן. יהלום (אם יש) במוצרים.

מרגיש לי שעוד כמה דברים חסרים (בתור גבר) בשביל שזו תהיה מתנה מושלמת.

12. Papushado Tower

כתוב 'מגדל פפושאדו' ואין מגדל, אלא רק מנוף. יש בניות קודמות שכבר עשיתם? סטנדרט ידוע? לקוחות ממליצים? תכניסו אותם לסרטון.

האם מה שכתוב, "אכלוס תוך שנה!", זו התחייבות? אם כן, למה לא להדגיש את זה? זו הבטחה משמעותית מאוד – והייתי מוסיף גם תאריך יעד.

חצי כוח אבל כנראה שאם הייתי הקהל הרלוונטי הייתי בודק את האופציה לפחות.

נראה שרמת ההתחייבות היא יחסית נמוכה. אלה הלידים, בדרך כלל, שהם יקבלו מהקמפיין הזה.

13. הזדמנויות נדל"ן לציבור הכללי

מרגיש לי, כמפרסם, מאוד סליזי. גם הבחירה לא לציין את השם של החברה, גם הבחירה להשתמש בהרבה סימני קריאה ואימוג'ים.

מדובר על דירות של 2,786,000 ש"ח. מרגיש קצת כמו מוכר בשוק. דירות ברעננה בסטנדרט הזה פחות מתאימות למוכרים בשוק.

מה שכן, הם ציינו את היתרונות המשמעותיים ועל זה שאפו. כל מה שמשפחה צריכה.

14. לימוד נעים

אורייט! מודעה מצוינת שבמשפט אחד מבינים ממנה את הערך המרכזי. שני דברים שהייתי משפר, וכנראה שהיו עוזרים לאחוזי ההמרה לעלות:

לשים לינק להרשמה בטקסט של המודעה עצמה.

משפט קטן על "מי אנחנו" כדי שיבינו כמה לימוד נעים זו 'מעצמה' ויכולה לספק לך עבודה באופן שוטף.

15. המכללה לניו מדיה

התמונה טובה ומתחברת לעולם התוכן. מדברים בשפה פשוטה עם הלקוחות הפוטנציאליים. פתיחת הקורס מאוד מהירה (בוקר טוב) ולא בטוח שאנשים יוכלו להתחייב לקורס מקיף של כ-8 חודשים.

משהו שהייתי משפר הוא ההגעה לפואנטה. הם הגיעו אליה רק בשורה הרביעית – הרווח הפוטנציאלי ללקוח.

בתור בעל ניסיון בתחום, אי אפשר להיות מאסטר בכל הדברים האלה. אפשר להכיר ולדעת, אבל לא להתמחות. טוב למודעה, פחות טוב בתור הבטחה אמינה.

בכל מקרה, בהצלחה 🙂

16. קהילת קריפטו ישראל

היום סטוריטלינג מוכר. מה זה סטוריטלינג? היכולת לספר סיפור, במשפטים יחסית קצרים, שיש לו פואנטות ברורות. ראיתי את זה מופיע אצל הרבה קופירייטרים.

אני ממש לא מתחבר לעולם הקריפטו (בלשון המעטה), אבל אם הם טרגטו גברים – הם עשו עבודה נכונה. השקעות בתחום הזה בעיקר מושכות גברים.

מנגנון הכנסה פסיבי מגיע רק בשורה השביעית-שמינית. ממליץ בחום להקפיץ אותו למעלה. הוא הפואנטה.

מודעות שחסר בהן משהו מהותי

17. The Workshop

איך אני, כגבר, קיבלתי מודעה לנשים? קיבלתי "היכנסי והשאירי פרטים עכשיו", מפגש "אחד על אחת" – ניסוח מזוויע בעיני.

בעולם הכושר מתחילים כבר עכשיו עם "אחרי החגים"? ממליץ לבדוק בעיון מודעות בפייסבוק לפני שהן עולות בצורה כזו. הרבה פעמים אני ממליץ לקרוא בקול רם.

מה ה"תוצאות" אומר? המון שאלות בטקסט. גם יש סתירה במשפט השלישי לבין הכותרת של המודעה.

18. Impruve

מדובר באחת המודעות הראשונות של העמוד – עמוד בן 44 לייקים שאין בו שום תוכן. נכון, זה נחמד שיש קורס תכנות משחקים ב-397 ש"ח, וסביר להניח שיש גם לידים.

אני לא יודע מי עומד מאחורי זה – ואת האמת – אותי זה מאוד מחשיד כצרכן טיפה יותר מתוחכם.

אני מניח שגם אותם ילדים שמתעניינים בקורס מהסגנון הזה לא טיפשים, ולכן המודעה הזו כנראה תביא קהל שיבקש הנחות ולא יבין את התועלת המרכזית.

19. מוסררה – ביה"ס לאמנות וחברה ע"ש נגר

חביב. המחשבה וההמחשה מאוד טובות. חסר לי פה כמה דברים מהותיים:

בתור אחד שלא מכיר את מוסררה, מי אתם? כמה זמן אתם עובדים? מי הבוגרים שלכם? ובקיצור, הוכחה חברתית.

מה התועלת? חוץ מללמוד להיות צלם, אמנות מדיה-חדשותר, תקשורת חזותית-ר, מוזיקאי ופוטורתפיסט, אין לי סיבה.

ממליץ לקרוא את המאמר של רוני אפלבוים, "לא למה-לי, לא קונה" חלק 1, חלק 2.

20. מעיין בן דוד עיצוב גרפי ובניית אתרים לעסקים קטנים

אין צורך להרחיב. מעיין, קודם כל אני מאחל לך בהצלחה. ראיתי שבנית אתר Wix ויחסית לאתר וויקס הוא נראה טוב. את צריכה לקבל הנחייה בנושא מודעות בפייסבוק.

הסרטון חביב ומראה את האתרים שאת עושה, אבל מלבד לכותרת – לא חבל על הכסף? אין למה-לי, אין 'מי הלקוחות שלי', אין 'פרויקטים שעשיתי', 'תהליכים שייצרתי' או אפילו המלצות.

חסר מאוד. אני מניח שאולי ראית מהקמפיין הזה טפטופי לידים בודדים בלבד. וגם זה בהנחה שבנית את הקהל שלך בצורה נכונה.

מה, לא תפרגנו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

סיור במנהל המודעות
פרסום ממומן בפייסבוק
סער ברעם

סיור במנהל המודעות של פייסבוק

נקטנו יוזמה ופתחנו את מנהל המודעות של פייסבוק. למרות זאת, אין לנו ממש מושג מה אנחנו רואים. אז הוצאנו סיור במנהל המודעות של פייסבוק עם סקירה כללית של הלחצנים. בנוסף לכך, אני ממליץ לאחר מכן לעבור על סיור נוסף – מנהל המודעות בפייסבוק: סיור מודרך.

קרא עוד »

חיפוש באתר

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

קמפיין פייסבוק

המומחיות שלי - הרווח שלכם. מעוניינים לקדם את העסק שלך לשלב הבא?

בוא נדבר

קטגוריות

עוד מדריך שיכול לעניין אותך

פרסום באינסטגרם
סער ברעם

כתיבת פוסטים ומודעות

לעיתים אנו מתקשים עם כתיבת פוסטים ומודעות בחשבונות שלנו ברשתות החברתיות ובאתרים שפתחנו. הנה כמה שלבים שאנחנו צריכים לעבור בקשר לשיפור החשיבה השיווקית שלנו, בשביל שנוכל לכתוב בצורה יותר עניינית ולבסוף, בצורה שתייצר לנו עוד עבודה.

קרא עוד »
גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:


למה לחפש תשובה?

כשאפשר לקבל אותה ישירות ממני

Open chat
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
דילוג לתוכן