3 טיפים על שיווק דיגיטלי

3 טיפים שיווק דיגיטלי
בסרטון הבא אני נותן כמה טיפים שיעזרו לכם עם שיווק דיגיטלי פשוט, יעיל ואפקטיבי. אני דואג להיות פשוט כמה שניתן כמו שתוכלו לראות בסרטון.

אז הנה שלושת הטיפים לביצוע שיווק דיגיטלי יעיל:

1. דאגו לא לערוך את הפוסטים שלכם בפייסבוק וקראו אותם לפחות עוד פעם אחת.

אם זה נשמע לכם בנאלי, אתם יכולים לעבור לסעיף הבא, אתם בידיים טובות. אם זה נשמע לכם קצת יותר מורכב, או שיש לכם הפרעות קשב, תעשו את הדבר הבא (שעוזר לי באופן אישי): תכתבו את מה שאתם רוצים, תשתו כוס מים או תספרו עד 10, ואז תראו האם הפוסט שלכם מתאים ומציג את מה שאתם רוצים להגיד. כן? לא? תוכלו לראות את זה לפני שהוא יוצא לאור.

2. השתמשו בכותרות בכתיבת המאמרים שלכם.

תוך כדי שאתם קוראים, אתם רואים את החלקים הכתומים במאמר. זה בדיוק יכול לסדר את הראש לקורא ולהבטיח את ההבנה. בנוסף לזה, כל כותרת שאתם שמים באתר מקודמת יותר. ככה שתחשבו מה אתם שמים בכותרות שלכם 🙂 זה מה שיעזור לכם להביא את עצמכם לקדמת הבמה מול Google. קראו עוד בנושא קידום בגוגל בסיסי.

3. נתנו לכם לייק? תזמינו את אותם אנשים לתת לכם לייק בדף ולעקוב אחריכם.

את הפיצ'ר הזה פייסבוק הוציאו לפני כשנה – כל אחד שנותן לכם לייק בפייסבוק יכול לקבל הזמנה לדף. פייסבוק מאפשרת את זה כדי שיהיה קל למפרסמים לקבל עוקבים מבלי פרסום ממומן, גם אחרי שהם "רוששו" אותנו מהחשיפה האורגנית בפייסבוק. עדיין תוכן מצויין בפייסבוק מביא לקוחות (גם לא בתשלום), אבל כדאי להגיע פעם בשבוע לדף שלכם, לעבור על הפוסטים שכתבתם, ולראות מי עשה לייק לפוסטים שלכם.

אנשים חדשים נתנו לכם לייק? תזמינו אותם, אולי התוכן שלהם באמת עניין אותכם וזה הזמן שלכם להכניס אותם למעגל הלקוחות העתידי שלכם.

אהבתם? בקרו גם בעמוד קידום בפייסבוק.

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
משרד פרסום דיגיטלי

בשביל לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה, ולתת למפרסם לנהל לנו את הקמפיינים ואת תוכנית השיווק לעסק, אנחנו צריכים ללמוד על עסקים המעניקים את שירותי הפרסום הדיגיטליים,

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא מקצוע נפוץ בשוק העצמאיים היום. לכן, כדאי שנדע מהם הקריטריונים למעצבים טובים, למה עיצוב אתרים הוא חשוב ומהן העלויות אותן נהוג לגבות

רימרקטינג

רימרקטינג היא אחת השיטות היותר יעילות לשיווק דיגיטלי מוצלח, במיוחד אם יש לכם ותק וקהל לקוחות רחב יחסית. החלטתי להסביר לכם מה זה רימרקטינג, איך

חבילת פרסום בפייסבוק

אחד השיקולים המרכזיים של עסקים כשהם רוצים לשווק את העסק שלהם בצורה אקטיבית הוא תקציב, ומהם הסעיפים הקטנים בו החלטתי להראות לכם מהם הסעיפים של

Call Now Button דילוג לתוכן