איך עושים קידום ממומן בגוגל?

איך עושים קידום ממומן בגוגל | סער ברעם

קידום ממומן בגוגל, מאפשר לכם כבעלי עסקים, להופיע בתוצאות החיפוש עבור שלל ביטויים רלוונטיים המייצגים נאמנה את העסק שלכם ואת השירותים שאתם מציעים.
הקידום נעשה על ידי הצגת מודעות ממומנות בתוצאות החיפוש או באמצעות הצגת מודעות ברשת המדיה.
בכתבה הנוכחית נבדוק מה הם ההבדלים בין קידום ממומן לקידום אורגני, ולאחר מכן נכנס לעובי הקורה ונסביר כיצד מבצעים קידום ממומן בפועל. מוכנים? בואו נתחיל.

מה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן?

בעולם השיווק קיימת חלוקה רווחת בין שתי סוגות מרכזיות – הקידום האורגני והקידום הממומן בגוגל.
קידום אורגני משמעותו ניצול האלגוריתם של גוגל והרשתות החברתיות כדי לעזור לאתר שלנו להתברג בין תוצאות החיפוש הראשונות ללא עלות ישירה לגוגל. כדי להתברג בין התוצאות הראשונות, לרוב נעזר בכתיבת תוכן איכותי, קישורים ושלל אמצעים נוספים שיסייעו לגוגל להחשיב את האתר שלנו כמוביל בתחומנו.
עם זאת, תוצאות מהירות תוך מספר ימים עד שבועות לא תוכלו למצוא כאן בדרך כלל.
כדי להגיע לתוצאות איכותיות, תידרשנה שתי פעולות עיקריות:

  1. קידום בעמוד עצמו, שמורכב מחווית משתמש (מהירות, ויזואליה, נוחות גלישה וכו').
  2. תוכן רלוונטי, מעניין ומותאם למילות המפתח.

קידום ממומן בגוגל לעומת זאת, היא דרך הרבה יותר פשוטה לביצוע. מדובר באפשרות שגוגל מציעה לבעלי עסקים, לקדם את אתר האינטרנט שלהם או את דף הנחיתה באמצעות מודעות ופרסומות. גוגל מציעה לבעל העסק תמיכה בתחום, מה שדי חסר בתחום הקידום האורגני.

האם העסק שלכם מוכן לקידום ממומן בגוגל?

למעשה, כמעט כל עסק מוכן לכך, מדובר באופציה היותר פשוטה שקיימת. אין צורך בהשקעה רבה, מלבד הקמת הקמפיין והפרסומת. עם זאת, גם באפשרות של קידום ממומן יש חסרון, והוא ההשקעה כספית שתידרשו לה אם תרצו שהקמפיין יצליח.
בנוסף, כאשר תשלמו לגוגל כדי שתקדם את העסק שלכם, כל מי שצופה במודעה יכול לראות שהמודעה ממומנת (הכיתוב "מודעה" יסגיר אתכם), כמו למשל במקרה הזה:

דוגמא לאיך עושים קידום ממומן בגוגל? | סער ברעם

למה אני ממליץ ללכת על קידום ממומן?

קידום אורגני דורש מבעל העסק השקעה רבה, עדכון תכנים שיווקיים ושמירה על רלוונטיות תמידית של האתר. במידה ואין לכם זמן לדאוג לכתיבת תוכן, ואתם מחפשים תוצאות מידיות – קידום ממומן בגוגל הוא הפתרון שיתאים עבורכם כמו כפפה ליד. בעוד שתהליך קידום אורגני עשוי להמשך חודשים עד שנים, את תוצאות הפרסום הממומן תוכלו לראות לעיתים כבר תוך מספר שעות.

בשורה התחתונה – לכו על זה.

הקמת קמפיין ממומן בגוגל – לא מתחילים לפני שבודקים

בודקים את מה? מילות המפתח הרלוונטיות עבור המודעות שלנו, כמובן.
לאחר שהגדרנו את המטרה העיקרית של הפרסום שלנו במסך הבא, נניח: קבלת יותר שיחות לבית העסק:

קמפיין קבלת שיחות לבית העסק | סער ברעם

ובחרנו קהל יעד ומיקומים לפרסום שלנו, נצטרך להוסיף ביטויי מפתח רלוונטיים שנוגעים לעסק שלנו. מדובר במילים שיעלו אותנו בתוצאות החיפוש של הלקוחות הפוטנציאליים. יש לשים לב שכמות מילות המפתח שנבחר, תשפיע כמובן על עלות הפרסום.
ניתן להוסיף מילים מהראש, או להעזר בהצעות שיציע לנו כלי מתכנן מילות המפתח של גוגל.

ניסוח המודעה שלנו

כעת, הגענו לאחד השלבים החשובים ביותר בהקמת הקמפיין שלנו: ניסוח מודעת גוגל.

במודעה הזו, שנכתבה בצורה שיווקית ואטרקטיבית, תוכלו לראות ששולבו מילות המפתח: בגדי ילדים, בגדי ילדים אופנתיים, חולצות, חצאית וביטויי חיפוש נוספים שגולשים בדרך כלל מחפשים כשהם מתעניינים בבגדי ילדים.
בממשק של גוגל תוכלו לעדכן כמה כותרות (בגדי ילדים באינטרנט- מחירים אטרקטיביים)
ולהכניס תיאור רלוונטי (מגוון גדול של בגדי ילדים אופנתיים ומלאים בסטייל, משלוח מהיר לכל חלקי הארץ).
לאחר שתבחרו תקציב, תתבקשו לאשר את הקמפיין שלכם, וזה הכל. הפרסום שלכם רץ ברחבי האינטרנט!
כעת, גוגל תעביר אתכם לעמוד ה-Google Ads שלכם.
שם תוכלו לשמור את כל המידע האנליטי הקשור לפרסום שלכם.

איך עושים קידום ממומן בגוגל? – לסיכום הדברים

הקמת ובניית קמפיין בגוגל אדוורדס הוא עולם ומלואו. בכתבה הנוכחית ניסיתי לתמצת עבורכם את כל הדברים החשובים, אבל ברור לי שלא הקפתי הכל (:
אם אתם רוצים להעמיק, ולקבל ייעוץ אישי בנוגע להקמת קמפיין ממומן בגוגל, אני מזמין אתכם להרים טלפון, או ליצור איתי קשר דרך האתר או דף הפייסבוק או לעקוב אחרי סרטונים חדשים שעולים בערוץ היוטיוב שלי.

מדריכים נוספים אצלי באתר

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
שיווק אונליין

העולם הדיגיטלי משתנה ללא הרף, ובעלי עסקים צריכים לעמוד בקצב כדי לא להישאר מאחור. הימים שבהם שמועות מפה לאוזן ופרסום במקומונים הספיקו כדי לקדם עסקים

שיווק הייטק

מוצרי הייטק שונים משפרים את החיים שלנו במידה ניכרת ומאפשרים לנו לבצע מגוון פעולות בקלות. ככל שעוברות השנים, הביקוש למוצרים הללו רק הולך ועולה. לכן,

שיווק בית ספר

בעבר, שיווק של בתי ספר היה נשמע קצת מוזר; מוסדות חינוך הם מוסדות בעלי מעמד של כבוד בחברה, כך ששיווק שלהם נשמע מעט תמוה. אולם,

שיווק תיירות

תיירות היא תחום שמתפתח ללא הרף, עם דרישה בלתי פוסקת לחופשות ברחבי העולם. אין ספק שבמדינה הקטנה שלנו אנשים אוהבים לטייל בעולם, וכמו חיפושים רבים

Call Now Button
מעבר לווטאספ
1
זקוקים לייעוץ?
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
דילוג לתוכן