קידום אתרים ממומן בגוגל

קידום אתרים ממומן בגוגל | סער ברעם

קידום אתרים ממומן בגוגל הוא ללא ספק אחד הכלים המהירים והאפקטיביים לקידום האתר, הגדלת תנועת הגולשים ויצירת לקוחות חדשים. הקידום הממומן בגוגל מציע חשיפה רחבה ללא תלות בהיקף העסק במוצר, או בשירות אותו אתם מציעים לצד מערכת פרסום מתקדמת, דינמית ומותאמת תקציב. כל מה שרציתם לדעת על קידום אתרים ממומן בגוגל (ולא העזתם לשאול), במאמר שלפניכם.

לא משנה איך תהפכו את זה, גוגל היא מעצמת פרסום מתקדמת וענפה המתפקדת כאחת מפלטפורמות השיווק הגדולות והמשתלמות ביותר הקיימות כיום. אם יש לכם ספק ואתם עדיין לא מפרסמים בגוגל, לא נגזים אם נאמר כי מרבית הסיכויים שהמתחרים שלכם ממלאים את מקומכם כך או כך. יתרה מכך, התקופה האחרונה לימדה אותנו שיעור משמעותי על נוכחות דיגיטלית והיכולת שלה לשמור על עסקים בתודעה ולהזניק אותם קדימה.
בסופו של יום, העדר נוכחות דיגיטלית ופרסום ברשת החיפוש של גוגל, משמעו וויתור על מתעניינים ולקוחות פוטנציאליים.

מהו קידום אתרים ממומן בגוגל וכיצד הוא ממנף את העסק שלכם?

גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם
בואו נחזור רגע אחורה, זוכרים את המתחרים שדברנו עליהם קודם? אם היה לכם ספק בנוגע לכוח של גוגל כמנוע חיפוש וכמרחב דיגיטלי, אני רוצה לשתף אתכם בכמה נתונים: בגוגל מבוצעות מיליארדים של שאילתות חיפוש בכל יום ויותר מטריליון חיפושים בשנה, מה דעתכם? ומה בנוגע לצרכנות וקבלת החלטות?
על פי כמה וכמה מחקרים, יותר מ-70% מהצרכנים מבצעים מחקר באינטרנט בטרם רכישת שירות או מוצר. זאת ועוד, הפרסום באינטרנט מגדיל את היקף פעילותם של עסקים בעשרות אחוזים ביחס לאלו אשר אינם מפרסמים באינטרנט ובינינו, זה לא באמת מפתיע, כאשר כולנו, צרכנים ובעלי עסקים כאחד עושים שימוש במנוע החיפוש החזק בעולם. איך בולטים מבעד לכל התחרות הזאת? זה פשוט, הולכים על קידום ממומן בגוגל.

מנוע החיפוש של גוגל

מהו קידום אתרים ממומן בגוגל?

כמו שהסברתי, מערכת גוגל אדס הינה מערכת הקידום הממומן בעלת שיעורי השימוש הגבוהים בעולם ליצירת תנועה לאתרים. הקידום בגוגל מאפשר פתרונות מקיפים ומגוון אפשרויות מורכבות ליצירת קמפיינים והגדלת ההכנסות.
בתהליך של קידום אתרים ממומן בגוגל, בעל העסק משלם לגוגל בעבור הצגת המודעות, התשלום בפועל מתבצע על פי מודל PPC ,Pay Per Click, דהיינו תשלום על כל הקלקה של גולש על המודעה.
ממה מורכב מחיר קליק? מתחרות בתחום, מאיכות דף הנחיתה, מכמות צפיות במודעה, מהרלוונטיות שלה ומשלל גורמים נוספים.
המודעות של הקמפיין הממומן יוצגו בשני מקומות עיקריים: רשת החיפוש (כלומר, במנוע החיפוש, מעל התוצאות האורגניות) וברשת המדיה (אוסף גדול של אתרים שהתקשרו עם גוגל בתוכנית AdSense, ומארחים מודעות של מפרסמים שונים).

קידום אתרים ממומן בגוגל – יתרונות ומאפיינים מרכזיים:

  • גמישות – הפרסום בגוגל מאפשר בכל זמן נתון שינוי של הגדרות, הוספת מילות חיפוש, הקפאת מודעות ועוד.
  • שליטה – אתם מחליטים כמה כסף להשקיע בכל קמפיין, בהתאם למטרות ויעדי הקמפיין.
  • חשיפה – הפרסום בגוגל מסייע לכם בחשיפה ונראות כבר מהרגע שהמודעות אושרו.
  • אפיון קהל היעד – שליטה במיקום הגיאוגרפי שהמודעה תוצג בה, האוכלוסייה, שעה ועוד.
  • בקרה ומדידה – גוגל מספקת כלי מדידה מדויקים ומיידים כך שתוכלו למדוד את ביצוע מסע הפרסום בכל עת.
  • הגדלת הנראות – המודעות שלכם יכולות להופיע לא רק בתוצאות החיפוש בגוגל אלא גם במגוון אתרי תוכן מובילים ובאפליקציות סלולריות.

הסוד המוצלח של קמפיין בגוגל

על מנת ליצור מסע פרסום בגוגל אשר יספק יחס עלות-תועלת משתלם במיוחד, חשוב להבין את העקרונות עליהם מבוסס מנגנון הפרסום בגוגל. למעשה מדובר במכרז. כלומר, עבור כל מילת מפתח רלבנטית ישנם מספר בעלי עסקים עם מטרה דומה. על גוגל להחליט איזו מודעה תופיע ומה יהיה מיקומה: בראש תוצאות החיפוש, בחלק התחתון, בעמוד השני או אפילו השלישי וכד'.

הפרמטר המרכזי על פיו מתבסס המרכז הוא, באופן לא מפתיע, כסף.
כך, ככל שתציעו סכום גבוה יותר בעבור רשימת מילות המפתח המתאימות והמודעה שלכם, כך עולים הסיכויים להיחשף לגולשים רבים ולייצר תנועה לאתר.
כך למשל, המודעות המככבות בתחום הספות, הן אלו שהציעו סכום גבוה יותר בעבור מילות המפתח המתאימות.

תוצאות עבור שאילתא בגוגל

אך זה לא הכל, גם הצעות גבוהות מאוד אינן מבטיחות ניצחון על פני המתחרים במכרז, זאת מכיוון שגוגל מייחסת חשיבות לא מעטה גם לאיכות המודעה, איכות האתר או דף הנחיתה אליו היא מפנה, ביצועי כל המודעות ועוד.
איך בונים קמפיין מנצח בגוגל אדוורדס? כאן תוכלו למצוא מידע יקר ערך.

לסיכום: קשה למצוא היום בעל עסק שאינו מודע לעובדה כי פרסום בגוגל יכול לייצר לו תנועה איכותית וממוקדת לאתר וכן להגדיל את מספר הלקוחות הפוטנציאלים. מה הנוסחה המדויקת להצלחה? התשובה מעט יותר מורכבת.
כתיבה שיווקית איכותית, מחקר מתחרים ואסטרטגית תשלום נכונה לצד מעקב וניטור של הקמפיין יבטיחו לכם קמפיין מוצלח ומיקום גבוה בתוצאות החיפוש.
היכן מתחילים? יוצרים איתי כאן קשר ומניעים את התהליך.

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
שיווק בווידאו

שיווק בווידאו הוא אחד האמצעים היעילים של הנגשת מסר שיווקי וידע על שירות או מוצר לקהל הרחב.ישנם כללים שונים וטיפים חשובים שצריך לדעת כדי לשווק

שיווק ויראלי

עסקים רבים מתמקדים בעיקר בשיווק אקטיבי שהוא בעצם שיווק ממוקד למוצר או שירות ספציפיים המבוסס על פעולה מכוונת. אך ישנה שיטת שיווק נוספת שאני רוצה

שיווק בינלאומי

גם אם תנסו ממש חזק אני די בטוח שלא תצליחו להיזכר בתקופה טובה יותר להשקיע בשיווק בינלאומי. נכון, יש לנו ארץ נהדרת אבל היא קטנטונת

שיווק אתרי תיירות

תחום התיירות הוא אחד מהתחומים הפופולריים ביותר בעולם בכלל ובישראל בפרט.במדינה הקטנה שלנו יצר הנדודים חזק מאי פעם, וכעת ביוני 2021 – תחום התיירות חוזר

Call Now Button
מעבר לווטאספ
1
זקוקים לייעוץ?
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
דילוג לתוכן