אנחנו נלמד איך להעלות סטורי דרך האינסטגרם, איך לעשות קידום ממומן של סטורי ונעבור על המאפיינים המרכזיים של פרסום סטורי באינסטגרם: כמה זמן הוא נשאר שם והאם אפשר להעלות כמה סטוריס בבת אחת.
אני מסובב את הפלאפון ונכנס לאינסטגרם שלי, למרות שנראה את האינסטגרם בתמונות לדוגמה את האינסטגרם של אח שלי. אם נמשוך את המסך למטה, נראה מודעות ופוסטים באינסטגרם של אנשים שונים. מצד שני, אם נסתכל בחלק העליון של המסך, נמצא את הסטוריס, הראשון משמאל שלנו והשאר מימין שייכים לאנשים אחריהם אנחנו עוקבים. בקצה השמאלי שלהם יש "Your Story" עם תמונת הפרופיל שלכם ביחד עם סימן פלוס קטן.

לוחצים על הפלוס הקטן והכחול והגענו לסטורי באינסטגרם. מכאן יש לנו כמה אופציות:
- צילום עצמי עם תת אופציות
o בומרנג (חזרה של תמונה שוב ושוב)
o סופר זום (זום על הפנים בתוספת פילטר)
o צילום בלי ידיים (עם טיימר)
o לייאאוט (כמה תמונות בתמונה אחת)
o כתיבת תוכן ביחד עם צבע
o לייב באינסטגרם – שידור לייב מהטלפון. - העלאת קובץ מדיה מהפלאפון בשילוב עם פילטר
נדע שהעלאנו סטורי לאינסטגרם לאחר שה"עיגול" בתמונה בה רשום Your Story הופך להיות כחול, ובמרכזו יש את התמונה שהעלאתם, אז תדעו שהעלאתם סטורי לאינסטגרם.
פרסום בסטורי באינסטגרם דרך האפליקציה בטלפון
לאחר שפרסמנו את הסטורי, נלחץ עליו ונראה שיש לנו מין מד זמן שעובר למעלה (הוא יעבור לסטורי הבא בתום 15 שניות) וגם 4 אופציות בפינה הימנית למטה –
- Share to – לחלוק עם אנשים אחרים או במקומות אחרים.
- Facebook – לחלוק לפייסבוק.
- Highlight – לסמן כסיפור שישאר יותר זמן בפרופיל האישי שלכם.
- More – עוד אפשרויות.
בלחצן ה-More יש כמה אופציות משל עצמו: - Delete – למחוק את הסטורי לצמיתות.
- Save Photo – לשמור את התמונה לפלאפון.
- Send to… – לשלוח את הסטורי לאדם ספיציפי
- Share as Post – לפרסם את הסטורי גם כפוסט
- Tag Business Partner – הוספת שותף עסקי לסטורי, במקרה ואתם מפרסמים את אותו הדבר.
- Copy Link – אם אתם רוצים לשלוח את הפוסט כלינק, אפשר לעשות את זה ככה.
- Share to – לחלוק עם אנשים אחרים או במקומות אחרים (שוב).
- Story Settings – מאפיינים יותר מתקדמים של הסטורי – בעיקר חשיפה.
- Promote – קידום הסטורי באינסטגרם דרך הפלאפון.
לחצו על Promote והגענו למקום אותו הסברנו לעומק במאמר על קידום ממומן באינסטגרם בו אתם יכולים לראות גם איך לעשות פרסום באינסטגרם דרך מנהל המודעות של פייסבוק.

פרסום בסטורי באינסטגרם – המטרה והמאפיינים של סטורי
הסטורי נמשך 15 שניות בלבד ונשאר למשך 24 שעות. לכן, אנחנו צריכים להיות כמה שיותר ענייניים וססגוניים כדי למשוך את העין הממוצעת במהירות. 15 שניות הן מעט זמן לצופה הממוצע באינסטגרם ובגלל זה לא חובה לשים יותר מידי מלל ולהשקיע במעצב וגירוי ויזואלי גבוה מידי ולהרים הפקה, רק אם אתם עושים משהו מאוד חריג. המטרה היא להמשיך להיות פשוט בתודעה של העוקבים שלכם לכן צריך לפרסם סטורי ברמה יום יומית ולפעמים פעמיים ביום.
ניתן להשתמש בהאשטאגים בשביל לתת לאנשים לחפש אתכם, אבל חשוב מאוד להסתכל כמה פעמים משתמשים בהאשטאג. אפרט בדיוק על ההאשטאג במאמר הבא על קידום באינסטגרם.
למה חשוב לפרסם סטורי באינסטגרם
יש כמה סיבות בגלל חשוב מאוד לפרסום סטורי באינסטגרם. אחת מהן קשורה לאסטרטגייה דיגיטלית – פרסום בסטורי באינסטגרם הוא דרך נוספת בה אתם יכולים לגשת אל הקהל שלכם. סיבה אחרת היא שפרסום קבוע בסטורי של אינסטגרם מקדם את הפוסטים שלכם גם בפיד, ומהדק את הקשר עם הקהל שלכם. כמו כן, איכות של לייבים בדרך כלל אינה גבוהה, וזה לא בהכרח רע – זה מאפשר לקהל שלכם להבין שאתם אנושיים, והאמינות שלכם נשמרת בעיניו בצורה גבוהה.