קמפיין תפוצה

קמפיין תפוצה | סער ברעם

קמפיין תפוצה – הקמפיין שמאפשר לך להגדיל את מספר האנשים שרואים את הפוסטים שלך ואת התדירות שבה הם יראו אותם וכל זה במינימום השקעה כספית מצדך.

זמן רב שאתה חושב איך אתה יכול למקסם את החשיפות או את התפוצה שלך? רוצה ליצור קמפיין שבו המוצר שאתה מציע יהיה בתודעה של הלקוחות שלך? קמפיין תפוצה הוא אחת הדרכים לעשות את זה על הצד הטוב ביותר עבור העסק שלך.

בסרטון הקרוב אנחנו נראה כיצד יוצרים קמפיין תפוצה, איפה אנחנו בוחרים אותו, מה המטרה שלו, סוג האופטימיזציה, מי הוא הקהל שיגיע בעקבותיו ומהם הפוסטים והמודעות שמתאימות לקמפיין מסוג זה.

איך יוצרים קמפיין תפוצה?

אם יש לכם כמה מודעות שונות, או שאתם רוצים להעלות מודעות ולהגיע לכמה שיותר אנשים במחיר זעום – צרו לכם קמפיין תפוצה.

תחילה, הכנסו למנהל המודעות שלכם ובחרו במטרה ״תפוצה״.
הזינו את שם הקמפיין ולחצו על המשך ותגדירו את הקהל.
בכדי להשתמש בפילוח לפי המיקום, הזינו את כתובת העסק משמאל לשדה כלול והתאימו את הרדיוס סביב המיקום באמצעות המחוון. בהמשך יפתח בפניכם תפריט שדרכו תוכלו לכלול או להחריג אנשים שנמצאים תחת איזור זה.
הגדירו מכסת תדירות על מנת להגביל את מספר הפעמים שתרצו להציג את המודעה לאותו אדם.
לאחר בחירת המיקומים ומכסת התדירות, קבעו תקציב ותזמון. יש באפשרותכם להגיע מספר פעמים להרבה אנשים בעלות של כמה שקלים בודדים.
לאחר מכן בחרו את הפורמט שדרכו תרצו להעלות את המודעות. תוכלו לבחור תמונה, סרטון, מודעת קרוסלה או מודעת מצגת.
במידה ותרצו להוסיף כרטיס מפה עם הוראות הגעה לעסק, פורמט הקרוסלה יעבוד טוב לזה.
לסיום, הזן טקסט, כתובת אתר ב-URL וכותרת מתאימה ואז לחצו על אישור לצורך הפצת המודעה.

קהל, קניות

מה קמפיין תפוצה עושה בפועל?

קמפיין תפוצה לוקח את האנשים שבדרך כלל רק עוברים בפיד ומציג להם את הפוסטים.
בנוגע לסוג האופטימיזציה, בגלל שהגדרנו לפייסבוק שיציג את המודעות לכמה שיותר אנשים, הוא יופיע לאלה שסביר להניח שלא יעשו דבר עם המודעות שלך.
אם בחרת בקמפיין ״REACH״ בתור מפרסם, כדאי לתת משקל לאופפי הלקוח. האם הלקוח סבלני ומוכן ללכת איתכם לטווח הארוך? אם כן, מצוין. הדרך להיות בטוחים בזה היא שהלקוח חתם איתכם על הסכם ארוך טווח. זה גם מועיל בתודעה ללקוחות פוטנציאליים לאורך זמן.
אפשר לראות אם יש תוצאות כשמבחינים שכמות החיפושים בגוגל על השירות והשם של העסק עלתה משמעותית, במיוחד אם הגדרת אזור גיאוגרפי מסוים. כך אפרש לדעת שהקמפיין עובד.

ההמלצה שלי:

  • פוסטים בקמפיין ״REACH״ צריכים להיות כמה שיותר בולטים. צבעים חזקים בתמונה או בוידאו שמעלים כמודעה.
  • לא תמיד צריך כפתור הנעה לפעולה, במילא זה לא האופטימיזציה שבחרת.
  • לא להוסיף יותר מדי טקסט. סביר שהלקוחות הפוטנציאליים יבינו את הפואנטה מהר יותר.
  • אם הלקוח סבלני (בתור אנשי פרסום) וגם אתה – זה קמפיין מצוין עבורך. אם הלקוח לחוץ, כדאי לבחור בקמפיין שמביא תוצאות ישירות.

לכל שאלה בנושא – אשמח לעזור לכם בפגישה אישית או בהתקשרות בעמוד צור קשר.

קמפיינים נוספים בפייסבוק

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
משרד פרסום דיגיטלי

בשביל לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה, ולתת למפרסם לנהל לנו את הקמפיינים ואת תוכנית השיווק לעסק, אנחנו צריכים ללמוד על עסקים המעניקים את שירותי הפרסום הדיגיטליים,

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא מקצוע נפוץ בשוק העצמאיים היום. לכן, כדאי שנדע מהם הקריטריונים למעצבים טובים, למה עיצוב אתרים הוא חשוב ומהן העלויות אותן נהוג לגבות

רימרקטינג

רימרקטינג היא אחת השיטות היותר יעילות לשיווק דיגיטלי מוצלח, במיוחד אם יש לכם ותק וקהל לקוחות רחב יחסית. החלטתי להסביר לכם מה זה רימרקטינג, איך

חבילת פרסום בפייסבוק

אחד השיקולים המרכזיים של עסקים כשהם רוצים לשווק את העסק שלהם בצורה אקטיבית הוא תקציב, ומהם הסעיפים הקטנים בו החלטתי להראות לכם מהם הסעיפים של

Call Now Button דילוג לתוכן