חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קידום מכירות בפייסבוק

בין אם אתם בעלי עסק המעוניינים לגייס לקוחות חדשים או בעלי חנות וירטואלית המעוניינים להגדיל את כמות המכירות, אתם ודאי יודעים כי אחת הדרכים האפקטיביות לעשות זאת היא באמצעות קידום מכירות בפייסבוק.
אילו כלים פייסבוק מציעה לקידום מכירות? ומה אתם כבעלי עסק יכולים לעשות כדי למקסם את כמות הפונים? כל זאת ועוד בכתבה המקיפה שלפניכם.

מה אומרים עלי לקוחות שקיבלו ממני שירות?

היכרות עם מערכת הפרסום של קידום מכירות בפייסבוק

פייסבוק מציעה לעסקים מגוון כלים אפקטיביים, שיכולים לסייע להם בניהול וקידום מכירות בפייסבוק:

תוכלו לפתוח חנות וירטואלית, בה הגולשים יכולים לקנות מוצרים ישירות מדף הפייסבוק עצמו,
לפרסם קמפיין עם מספר מוצרים, שהגולש יוכל להקליק עליהם ולעבור ישירות לאתר העסק.
בנוסף, פייסבוק מציעה מערכת שלמה שתדאג לנהל את הקמפיין שתבחרו, החל מלייקים ותגובות וכלה באיסוף לידים והורדת יישומים.

אז תשתית טובה מצד פייסבוק? צ'ק.
מה עם הצד שלכם? בשורות הבאות נתמקד ביצירת קמפיין דרך מערכת קידום מכירות בפייסבוק, שמאפשר לקדם מוצרים ושירותים שונים.

שלב ראשון – בצעו הכנה קלה לפני הקידום

אם טרם פתחתם דף עסקי בפייסבוק – רוצו לעשות זאת.
חשובה תשתית טובה שתאפשר קליטה של אוהדים חדשים לדף העסקי.
דאגו לדף עסקי מושך, עם תמונת קאבר מרשימה, הפקת סרטון תדמית מושך בפוסט הנעוץ ותמונת פרופיל טובה.
כדי שלקוחות יוכלו להגיע אליכם בקלות, מומלץ להוסיף את כתובת העסק, מספר טלפון לפניות, כתובת אתר אינטרנט אם קיים,
ואיך לא – תוכן שיווקי עליכם ועל העסק שלכם.
דאגו שהדף יכיל בתוכו מספר פוסטים מעניינים שיגרמו לעוד גולשים ללחוץ על כפתור ה"LIKE". כאן תמצאו עוד טיפים חשובים לפתיחת דף עסקי בפייסבוק.

ועכשיו אחרי שהתשתית של הדף העסקי מוכנה, איך תדעו שאתם פונים לקהל הנכון?

68% מהעסקים עוזבים את חברת השיווק שלהם תוך חודש בגלל פער בתוצאות
לכן הם נמצאים בלופ אינסופי של החלפת חברת דיגיטל, ייאוש ותסכול.
רוצה להכיר את חברת הדיגיטל שזמן הלקוחות הממוצע שלה גבוה?

הגדירו את קהל היעד שלכם

כדי להצליח עם קידום מכירות בפייסבוק ולהניע את המוצר שלכם הלאה כדי לייצר מכירה בסופו של דבר,
חשוב מאוד שתגדירו מיהו קהל היעד שלכם.
אני מזכיר את הנקודה הזו גם במאמרים אחרים, אבל באמת שזו נקודה סופר חשובה.
אתם חייבים להשקיע זמן ומחשבה בהגדרה ופילוח של קהל היעד שלכם.
פייסבוק מאפשרת לכם לרדת לרזולוציות מדויקות מאוד, בנוגע להגדרת הקהל: מין, גיל, מיקום, היסטוריית גלישה, תחומי עניין ועוד.
אם תדאגו להגדיר את קהל היעד באופן נכון, תראו תוצאות אפקטיביות יותר שכן העסק שלכם ייחשף לקהל היעד הלקוחות הרלוונטי ביותר, והעלות לליד תהיה נמוכה.

קידום מכירות בפייסבוק - קהלים | סער ברעם

קידום מכירות בפייסבוק – בחירת תמונה או סרטון למודעה

זכרו, העין היא זאת שקולטת, ובדיוק בגלל זה חשוב מאוד שתבחרו תמונה או סרטון מושכים ובולטים, כאלו שיגרמו לגולש להקליק על המודעה.
יותר ממומלץ לנצל את המקום שפייסבוק השאירו לטקסט – נסו להעביר באמצעות התמונה והסרטון מסר שישווק אתכם בצורה הטובה ביותר.
בין אם בחרתם תמונה או סרטון שימו לב לצבעים, לעומס יתר במידה ויש, העיקר שתהיה שונה מאחרים ומיוחדת.
הנה דוגמא למודעה מבית היוצר של Waze שצדה את עיני, ולא בכדי:

פרסומות של וויז | סער ברעם

אל תשכחו להתאים את המודעה למטרת הקידום שלכם

מעוניינים להוביל את הקהל שלכם לדף נחיתה חיצוני? דאגו לכך שכל לחיצה על המודעה תוביל את הגולש החוצה, אל עבר הדף הזה.
אפשרות נוספת ומעניינת שניתן לנסות אותה במודעות שלכם, היא להוביל את הגולש מהמודעה אל פוסט תמונה בדף העסקי .
שיטה זו עשויה להוביל לחשיפה מטורפת, במיוחד אם תדאגו לתמונה מרשימה.
חשוב מאוד שבתוכן הפוסט יצוין מספר הטלפון, כתובת אתר ומייל בכדי לקבל פרטים נוספים או לבצע רכישה.

מעוניינים לשמוע עוד על קידום מכירות בפייסבוק
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

איך נדע להעריך אם קידום מכירות בפייסבוק אכן מתנהל בצורה הנכונה עבורנו?

מודעה שהמטרה שלה למקסם את מספר הכניסות לדף הנחיתה או לאתר צריכה להיות מוגדרת באופן כזה, שכל לחיצה על התמונה המופיעה בה תוביל לקישור רצוי. אם המטרה היא לא להגיע לאתר או לדף נחיתה אלא לפרסם מוצר או שירות כלשהו, מומלץ לפרסם בניוזפיד ובמובייל בלבד ללא פרסום צד. שינוי קטנטן כל כך, יכול להביא לשינוי ביצועי המודעה מCTR (=אחוז ההקלקות מסך החשיפות) של שבריר אחוז ל-CTR גבוה יחסית של 4% ומעלה.
אם תבחרו בצורת קידום מכירות בפייסבוק של ניוזפיד או מובייל, ה-CTR , במקרים בהם החשיפה אכן תהיה טובה תנוע בין 4%-8%.
אם תבחרו בפרסום מודעות צד, הCTR ינוע בין 0.4%-0.7%. בעזרת תמונה מושכת ומוצר איכותי ומבוקש, תוכלו בהחלט גם להגיע ל 1%.
באם תהיה ירידה באחוזים, כדאי לשנות תמונה, כותרת וניסוח מודעה, ולאחר מכן לבחון את תוצאות המודעה מחדש.

בחירת קמפיין בפייסבוק

Impression (חשיפות) או Engagement (מעורבות) – איך מומלץ לפרסם בפייסבוק?

מפרסמים רבים שואלים אותי את השאלה הכל כך מתבקשת – כיצד כדאי לפרסם, בשיטת החשיפות או המעורבות?

רוצה לדעת כמה כל ליד/מכירה תעלה לך?
93% מהעסקים יכולים לקבל תוצאה טובה יותר ממה שקורה כרגע!

התשובה היא כמו תמיד, תלוית עסק.
בדרך כלל כן פרסום בקמפיין מעורבות תשיג יותר קליקים על המודעה בתקופת הפרסום מאשר קמפיין התפוצה. עם זאת, אין כללים ברורים בפרסום מודעה בפייסבוק,
לעיתים קמפיין מסוג אחד יעבוד טוב יותר מאחר.
ניסוי וטעייה יובילו אתכם לדעת מהי השיטה המתאימה ביותר.
אם מעניין אתכם לדעת עוד על קידום מכירות בפייסבוק, ומהי הדרך המתאימה ביותר לפרסום המוצרים שלכם,
אני זמין לכל שאלה.

מדריכים נוספים אצלי באתר