איך לגרום למודעה שלי לא להיחסם על ידי פייסבוק? הכנתי עבורכם סרטון בו אני מפרט על כל עולם מדיניות פרסום בפייסבוק.
אם אתם מחפשים מדריך כללי? אני מזמין אתכם לבקר בעמוד פרסום בפייסבוק.
תמונות של דברים לא חוקיים או מעוררים מחלוקת
סמים, נשק, אלכוהול, טבק, הימורים, עירום, תצלומים גרפיים או כל דבר שיכול להעיב על חווית המשתמש בפייסבוק. אנחנו מדברים כאן על משהו שהוא יותר נחמד, נעים וכיף לצופה ולא תוכן מעורר מחלוקת או לא ראוי. אלה הדברים הברורים בכל מה שקשור אל מדיניות פרסום בפייסבוק. בואו נראה עוד כמה.
![Kappa Real Estate](https://alai.co.il/wp-content/uploads/2019/01/download.png)
![דב מסרמן](https://alai.co.il/wp-content/uploads/2019/01/unnamed-e1563701199837.jpg)
![חני לרמן](https://alai.co.il/wp-content/uploads/2019/01/LOGO-HAVEROT_עיניים3-01-e1563701063194.jpg)
![רנה שפירא](https://alai.co.il/wp-content/uploads/2018/04/3440228.jpg)
![אייל זק](https://alai.co.il/wp-content/uploads/2018/04/אייל-זק.png)
![צביקה הרפז](https://alai.co.il/wp-content/uploads/2018/04/-הרפז-e1563700518728.jpg)
![יפית מויאל](https://alai.co.il/wp-content/uploads/2018/04/יפית-מויאל.jpg)
![גלעד רז](https://alai.co.il/wp-content/uploads/2018/04/giladraz-e1563700689570.jpg)
![ניצן קליין](https://alai.co.il/wp-content/uploads/2018/04/-קליין-e1563700474217.jpg)
![אורית לוי-לידר](https://alai.co.il/wp-content/uploads/2018/04/-לוי-לידר-e1563700428403.jpg)
![שונטל מהלר](https://alai.co.il/wp-content/uploads/2018/04/11899868_1083981974962594_8254723918537746544_n-e1563700734792.jpg)
![עדי נאמן](https://alai.co.il/wp-content/uploads/2018/04/-נאמן-e1563700658853.jpg)
![דליה בורק](https://alai.co.il/wp-content/uploads/2018/04/דליה-בורק.jpg)
![אסנת בן-צבי](https://alai.co.il/wp-content/uploads/2018/04/10368401_10204365979444113_2767293560029179146_n-e1563700761746.jpg)
![מעיין בר](https://alai.co.il/wp-content/uploads/2018/04/12565542_961583633889516_2637561532944578758_n-e1563700718395.jpg)
![צביקה קרוכמל](https://alai.co.il/wp-content/uploads/2018/04/18589049_1335090116528906_4298489338289731262_o-e1563700703529.jpg)
תמונות של לפני ואחרי
מכוני כושר, יופי, תזונה והרבה מאוד אחרים נוטים לפרסם הרבה מאוד תמונות. כאלה. פייסבוק לא תומכת בתמונות כאלה והן מאוד בעייתיות מסיבות שונות (Fat Shaming). תעלו תמונה של אחרי ובתגובות תעלו תמונה של לפני.
לוגו של העסק שלכם בפייסבוק או באינסטרגם
לא להעלות עם התמונות והסרטונים במודעות שאתם מפרסמים את הלוגו שלכם. הוא מצורף כבר אוטומטית עם הדף, ופייסבוק רואים את זה כהצפה של תוכן לא אישי. העקרון הבסיסי ברשתות חברתיות המתמקדות באנשים היא להתמקד באנשים (נשמע מצחיק אבל נכון) ולא בעסקים. פייסבוק מחפשת סיפורים אמיתיים של אנשים אמיתיים, לכן הוספת לוגו של עסק היא לא רצויה.
אם תוסיפו את הלוגו, ייתכן שהמודעה לא תצא לפועל, תצטרכו לדבר עם התמיכה של פייסבוק וחבל על הזמן והתמורה לכסף שאתם לא תקבלו בגלל הדבר הזה.
![](https://alai.co.il/wp-content/uploads/2023/02/טיל.png)
טקסט שקובע עובדות על המשתמשים
כדאי להימנע מלקבוע עובדות על הגולשים שלכם. האלגוריתם של פייסבוק אינו קולט סימני שאלה, לכן אם תכתבו "יש לך צרבת?" זה יקבע עובדה שיש לאדם מולכם צרבת, ויכול להישמע כמעליב. עוד סיבה טובה למה כשכותבים מודעה כדאי להתמקד ביתרונות שלכם ולא בחסרונות של הלקוחות (אלא אם כן אתם מציינים שיפור בחייהם).
קהל לא רלוונטי
אם אתם מפרסמים לקהל לא נכון, סביר להניח שידווחו עליכם והמודעה שלכם תרד. פייסבוק עובד במתכונת של אם יש ספק אין ספק, ואם מודעה מדווחת הרבה (20-30 אנשים מדווחים עליה) הוא יוריד אותה וייתן לכם לשבור את הראש אחר כך. זה מתבטא בעיקר לקהל הערבי; מפרסמים מודעות בערבית ויהודים מדווחים עליה. תדאגו בפילוח הקהל שלכם במנהל המודעות שאתם מגיעים לקהל הרלוונטי למודעה שאתם מפרסמים.
הלוואות ומוצרים פיננסים
לאחר שפרסמתי לקוחות של פיננסים, פייסבוק דרש לדעת מאיפה המימון מגיע, מי המוסד אותו אני משווק, האם הוא אמין, ריביות אפשריות ופרטים נוספים רבים. רוב הארגונים הפיננסים יודעים לתת את הנתונים האלה בהתאם ללקוח איתו הם מתמודדים ולא לקהל שלם. זה הופך את החוויה עם מנהל המודעות של פייסבוק לבעייתית ומשאירה אותנו במצב בו אנחנו צריכים לדבר עם התמיכה של פייסבוק ולתת נתונים שלא תמיד אנחנו יכולים לתת.
![](https://alai.co.il/wp-content/uploads/2023/02/שאלון.png)
איפה אני מוצא את מדיניות הפרסום של פייסבוק?
באתר הזה יש הסבר של כל הדברים שצריך להיות; תהליך אישור המודעות ומדיניות הפרסום של פייסבוק. הם מאשרים לכם את המודעות תוך 24 שעות (בדרך כלל פחות). אם לא, הם נותנים לכם הזדמנות לעבור על המודעה בשנית ולנסות לכתוב אותה מחדש, למרות שתהיה סבירות נמוכה שיאשרו אותה בשנית.
עוד דברים שלא מאשרים במודעות בפייסבוק
אנשים שמפרסמים בתגובות לפוסטים טובים הזדמנויות להכנסה פסיבית או התעשרות מהירה עושים את זה כי פייסבוק לא מאפשר להם לפרסם את זה בפלטפורמה שלהם. מודעות שלא מאושרות גם כוללות דפי נחיתה שלא עובדים והתעסקות בדייטים (תהליך שלוקח 30 יום).
דרך טובה ליצירת קשר עם פייסבוק
יש אופציה ליצור קשר עם פייסבוק באמצעות מרכז התמיכה שלהם לעסקים. לפעמים המדריכים שיכולים לפתור לכם את התקלות אבל יש אופציה ליצור קשר עם נציג של פייסבוק והוא חוזר אליכם; לפעמים במייל, בצ'אט או אפילו מתקשרים אליכם (קרה לי כמה פעמים, מאוד הופתעתי).
מדיניות פרסום בפייסבוק – קחו את הזמן
מדיניות פרסום בפייסבוק דורשת הרבה מאוד סבלנות מאיתנו. עדיף שנשתף פעולה עם הדרישות שרוצים מאיתנו ולא נחפש דרכים בהם הרובוט של פייסבוק לא יראה את התוכן שלנו. אנחנו צריכים לזכור שיש מאחורי המסכים של פייסבוק אדם ולא רק בינה מלכותית מכאנית המנסה לשמור על חווית המשתמש לגולשים בפלטפורמה החברתית הגדולה ביותר בעולם.
- בשביל תרגול נוסף, נסו את הקורס המזורז למדיניות פרסום בפייסבוק.
- שיווק בפייסבוק.
- חזרה אל דף הבית.