חבילת פרסום בפייסבוק

חבילת פרסום בפייסבוק | סער ברעם

אחד השיקולים המרכזיים של עסקים כשהם רוצים לשווק את העסק שלהם בצורה אקטיבית הוא תקציב, ומהם הסעיפים הקטנים בו החלטתי להראות לכם מהם הסעיפים של חבילות פרסום בפייסבוק באמצעות השירותים שאני מציע. בואו נדבר על עלות של פרסום בפייסבוק, ומהו השירות שבדרך כלל מציעים ללקוח.

מחייבי פרסום – המרכיבים מהם בנויה חבילת פרסום בפייסבוק

יש שני נושאים עיקריים מהם מורכבת עלות הפרסום בפייסבוק – קידום ממומן בפייסבוק וקידום אורגני בפייסבוק. אני ממליץ בדרך כלל להשתמש בשניהם כי שניהם מובילים לשיווק הכי יעיל דרך הפלטפורמה החברתית הגדולה הכי גדולה בעולם. למרות זאת, אני מגיש ללקוחות חבילות פרסום בפייסבוק לאחר ייעוץ בו אני מצג את המרכיבים שבאים משניהם.

עלות שיווק ממומן בפייסבוק מורכבת משני דברים – עלות הפצת המודעות בפייסבוק שזה כסף שפייסבוק מחייב אתכם ישירות ועלות המפרסם המנהל לכם המודעות שתפקידו להוציא מהן את המקסימום. עלות המפרסם משתנה בדרך כלל בהתאם לתקציב, ואם אתם עסק קטן מאוד, הוא יעדיף להפנות אתכם לאחת מהסדנאות או הקורסים שהוא מעביר בעצמו כדי שתעשו את זה בעצמכם.

עלות שיווק אורגני ותכני פרסום

בדרך כלל, כשמנהלים את המודעות שלכם מבקשים ממכם לספק את העזרים הויזואליים – תמונות וסרטונים אם אפשר. משווק הפייסבוק בדרך כלל מספק את הטקסט ולפעמים עורך את הסרטון או את התמונות בעצמו בצורה מאוד בסיסית. בכל זאת, משווק פייסבוק הוא לא תמיד מעצב גרפי או עורך סרטונים מקצועי, וגם אם כן, זה אמור להיכלל במחיר השירות בנפרד.

רשימת מחירים

עלות פרסום אורגני בפייסבוק מתחלקת לכמה סעיפים:

  • פרסום פוסטים בצורה שגרתית (עלות משתנה בהתאם לתדירות).
  • מציאה ופרסום בקבוצות רלוונטיות.
  • פרסום שוטף בסטורי.
  • פרסום במארקטפלייס אם צריך.
  • עדכון החנות והקטלוגים שלכם בפייסבוק אם צריך (רלוונטי יותר לעסקים בארה"ב, בהם ניתן למכור דרך הפייסבוק ישירות, ולא להפנות לאתר אחר).
  • פרסום פוסטים, פרסום סטורי באינסטגרם ותוכן באינסטגרם.

כמובן שיש אופציה לכלול את כל השירותים של פרסום בפייסבוק ביחד ולקבל מחיר נמוך יותר בהתאם ביחס לכמות השירות שלוקחים. יש לנו גם חבילות שכוללות גרפיקה והפקת סרטוני תדמית שיקפיצו את המודעות שלכם וישימו אתכם כמה צעדים לפני כל המתחרים שלכם.

אסטרטגיית מחירים

תתכוננו – התחרות בתחום היא גבוהה

התחרות המתקיימת היום בשיווק דיגיטלי היא עצומה – חברות ענקיות מספקות שירותים שכאלה בכל הארץ במחיר נמוך יחסית, אך יש מחיר לכך.

קודם כל, השירות אינו אישי, ובאופן יותר תדיר לא עובד. עבדתי בחברה כזאת בה נתנו לי לנהל כמות עצומה של לקוחות ללא ניסיון בכלל, אשר פגע ביחס האישי שיכלתי לתת לכל אחד מהם. הצלחתי ללמוד בעצמי הרבה מאוד דברים חדשים, אך המשוב וההנחיה שקיבלתי לא הספיקו. אחרי שראיתי איך דברים עובדים שם, הבנתי שפתיחת עסק משלי תאפשר לי לנהל את הזמן שלי בצורה יותר יעילה, לטפל באופן אישי בכל עסק וללכת להכשרות מקצועיות שיעזרו לי להתמקצע יותר ויותר על בסיס שבועי.

קידום בפייסבוק הוא נושא מאוד רחב שגודל בכל יום. כדאי שתתייעצו עם איש מקצוע שיגיד לכם מה בדיוק מתאים לכם. אתם יכולים פשוט לכתוב את אופי העסק שלכם כאן למטה או ליצור איתי קשר, ואתן לכם אסטרטגיה בסיסית אותה העסק שלכם צריך ליישם בפייסבוק, או איפה אתם צריכים לפרסם.

מדריכים נוספים בנושאי פייסבוק

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
משרד פרסום דיגיטלי

בשביל לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה, ולתת למפרסם לנהל לנו את הקמפיינים ואת תוכנית השיווק לעסק, אנחנו צריכים ללמוד על עסקים המעניקים את שירותי הפרסום הדיגיטליים,

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא מקצוע נפוץ בשוק העצמאיים היום. לכן, כדאי שנדע מהם הקריטריונים למעצבים טובים, למה עיצוב אתרים הוא חשוב ומהן העלויות אותן נהוג לגבות

רימרקטינג

רימרקטינג היא אחת השיטות היותר יעילות לשיווק דיגיטלי מוצלח, במיוחד אם יש לכם ותק וקהל לקוחות רחב יחסית. החלטתי להסביר לכם מה זה רימרקטינג, איך

שיווק שותפים בפייסבוק

לפני כמה ימים הייתי במין יום כיף עם החברים שלי, ואחד הילדים של החברים (שהוא כבר בן 16) התחיל לשאול אותי לגבי שיווק שותפים. הוא

Call Now Button דילוג לתוכן