fbpx

חבילת פרסום בפייסבוק

חבילת פרסום בפייסבוק | סער ברעם

אחד השיקולים המרכזיים של עסקים כשהם רוצים לשווק את העסק שלהם בצורה אקטיבית הוא תקציב, ומהם הסעיפים הקטנים בו החלטתי להראות לכם מהם הסעיפים של חבילות פרסום בפייסבוק באמצעות השירותים שאני מציע. בואו נדבר על עלות של פרסום בפייסבוק, ומהו השירות שבדרך כלל מציעים ללקוח.

מחייבי פרסום – המרכיבים מהם בנויה חבילת פרסום בפייסבוק

יש שני נושאים עיקריים מהם מורכבת עלות הפרסום בפייסבוק – קידום ממומן בפייסבוק וקידום אורגני בפייסבוק. אני ממליץ בדרך כלל להשתמש בשניהם כי שניהם מובילים לשיווק הכי יעיל דרך הפלטפורמה החברתית הגדולה הכי גדולה בעולם. למרות זאת, אני מגיש ללקוחות חבילות פרסום בפייסבוק לאחר ייעוץ בו אני מצג את המרכיבים שבאים משניהם.

עלות שיווק ממומן בפייסבוק מורכבת משני דברים – עלות הפצת המודעות בפייסבוק שזה כסף שפייסבוק מחייב אתכם ישירות ועלות המפרסם המנהל לכם המודעות שתפקידו להוציא מהן את המקסימום. עלות המפרסם משתנה בדרך כלל בהתאם לתקציב, ואם אתם עסק קטן מאוד, הוא יעדיף להפנות אתכם לאחת מהסדנאות או הקורסים שהוא מעביר בעצמו כדי שתעשו את זה בעצמכם.

עלות שיווק אורגני ותכני פרסום

בדרך כלל, כשמנהלים את המודעות שלכם מבקשים ממכם לספק את העזרים הויזואליים – תמונות וסרטונים אם אפשר. משווק הפייסבוק בדרך כלל מספק את הטקסט ולפעמים עורך את הסרטון או את התמונות בעצמו בצורה מאוד בסיסית. בכל זאת, משווק פייסבוק הוא לא תמיד מעצב גרפי או עורך סרטונים מקצועי, וגם אם כן, זה אמור להיכלל במחיר השירות בנפרד.

רשימת מחירים

עלות פרסום אורגני בפייסבוק מתחלקת לכמה סעיפים:

  • פרסום פוסטים בצורה שגרתית (עלות משתנה בהתאם לתדירות).
  • מציאה ופרסום בקבוצות רלוונטיות.
  • פרסום שוטף בסטורי.
  • פרסום במארקטפלייס אם צריך.
  • עדכון החנות והקטלוגים שלכם בפייסבוק אם צריך (רלוונטי יותר לעסקים בארה"ב, בהם ניתן למכור דרך הפייסבוק ישירות, ולא להפנות לאתר אחר).
  • פרסום פוסטים, פרסום סטורי באינסטגרם ותוכן באינסטגרם.

כמובן שיש אופציה לכלול את כל השירותים של פרסום בפייסבוק ביחד ולקבל מחיר נמוך יותר בהתאם ביחס לכמות השירות שלוקחים. יש לנו גם חבילות שכוללות גרפיקה והפקת סרטוני תדמית שיקפיצו את המודעות שלכם וישימו אתכם כמה צעדים לפני כל המתחרים שלכם.

אסטרטגיית מחירים

תתכוננו – התחרות בתחום היא גבוהה

התחרות המתקיימת היום בשיווק דיגיטלי היא עצומה – חברות ענקיות מספקות שירותים שכאלה בכל הארץ במחיר נמוך יחסית, אך יש מחיר לכך.

קודם כל, השירות אינו אישי, ובאופן יותר תדיר לא עובד. עבדתי בחברה כזאת בה נתנו לי לנהל כמות עצומה של לקוחות ללא ניסיון בכלל, אשר פגע ביחס האישי שיכלתי לתת לכל אחד מהם. הצלחתי ללמוד בעצמי הרבה מאוד דברים חדשים, אך המשוב וההנחיה שקיבלתי לא הספיקו. אחרי שראיתי איך דברים עובדים שם, הבנתי שפתיחת עסק משלי תאפשר לי לנהל את הזמן שלי בצורה יותר יעילה, לטפל באופן אישי בכל עסק וללכת להכשרות מקצועיות שיעזרו לי להתמקצע יותר ויותר על בסיס שבועי.

קידום בפייסבוק הוא נושא מאוד רחב שגודל בכל יום. כדאי שתתייעצו עם איש מקצוע שיגיד לכם מה בדיוק מתאים לכם. אתם יכולים פשוט לכתוב את אופי העסק שלכם כאן למטה או ליצור איתי קשר, ואתן לכם אסטרטגיה בסיסית אותה העסק שלכם צריך ליישם בפייסבוק, או איפה אתם צריכים לפרסם.

מדריכים נוספים בנושאי פייסבוק

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
מנהל סושיאל

מהו מנהל סושיאל, מה הוא עושה ביום-יום? אז בניתי את המשרה של מנהל סושיאל עבורך, ומה אנחנו נותנים בסוכנות – כדי לאפשר לעצמך להבין מה

איש שיווק

האם איש שיווק הוא המענה לכל הצרות בעסק? ובכן, לא. אבל יש דברים שאנשי שיווק יודעים לעשות, וזה: לבנות תהליכים שיווקיים, להחליט מה הצרכן הולך

ניהול סושיאל

אחד המקצועות המתפתחים בעשור השני של המאה ה-22, ואחד המוכרים בעשור השלישי של המאה ה-22, הוא מנהל סושיאל. אז מה זה מנהל סושיאל, ואיך מצליחים

אסטרטגיה שיווקית

איך מייצרים אסטרטגיה שיווקית שמצליחה? מעבר לתבנית הנכונה, אין נוסחה מוצלחת לתחום מסוים. כמו שאשאל אתכם – איך מתמחרים מוצר? התבנית ידועה, אבל יש הרבה

Call Now Button