אתם מקבלים קופון פרסום במתנה בפייסבוק בגלל שאתם משתמשים מתחילים, והחברה מעוניינת לגייס מפרסמים איכותיים בזמן יחסית קצר. בדרך כלל, אותם מפרסמים מתחילים מקבלים מין הודעה בחלק העליון של מנהל המודעות המראה לכם את ערך השובר אותו הם נותנים לכם. בדרך כלל זה מתמצא בין 20$ ל-50$ וזה לא מספיק (בלשון המעטה).
למה שנשתמש בקופון פרסום בפייסבוק בכלל?
- לחסוך כסף – המטרה בשיווק דיגיטלי היא מאוד פשוטה. להשיג כמה שיותר לקוחות בכמה שפחות בזבוז כסף ומאמץ, כדי שנוכל לבצע את המקצוע שלנו בלבד.
- להתנסות עם המערכת עם הפסד מינימאלי – אם אני רוצה לנסות להפעיל את המודעות של הפייסבוק שלי כדאי לי להתנסות עם מינימום סיכון.
למרות השובר הנחמד, יש כמה קשיים ויתרונות די ברורים. אתם לא תצליחו להשיג תוצאות איכותיות בגלל שלמודעות בפייסבוק לפעמים לוקח הרבה מאוד זמן להצליח, אבל זה יכול להיות שפשוף מעולה בתפעול מנהל המודעות העצום הזה.
למרות זאת אני ממליץ להתייעץ עם מומחה פייסבוק שיודע בדיוק את הסעיפים והאלמנטים הקטנים של הרשת החברתית בשביל שיוכל להשתמש בקופון בצורה יעילה ביותר (וגם במנהל המודעות שלכם). למרות שזה נחשב סכום די קטן, מומחה פייסבוק יוכל לקדם אתכם בעזרתו בצורה יעילה ומשמעותית הרבה מעבר לפעולות שתעשו בעצמכם.
ניסיון
אם זאת הפעם הראשונה שלכם, הכניסו את פרטי כרטיס האשראי בשביל שידעו מהיכן לחייב אתכם על כמות מסוימת של כסף מהחשבון שלכם. יהיה מין חלון בו יהיה כתוב I Have a Coupon to Redeem והמשיכו הלאה. הכניסו את קוד הקופון שלכם (16 תווים של ספרות ואותיות), תלחצו על Apply והמשיכו הלאה.
אם זאת לא הפעם הראשונה שלכם, לחצו על הקופון בחלון העליון כדי שהקוד שלו יופיע. בחרו אופן תשלום (Payment Method), והוסיפו אופציה לתשלום. לאחר מכן לחצו על קופון פייסבוק (Facebook ad Coupon), הזינו את הקוד של הקופון ואז לחצו Apply.
במקרים מסוימים פייסבוק נותנים את הקופון בשבילכם בדיוק כמו שגוגל נותנים – רק אחרי שאתם משקיעים סכום כסף מסוים במודעות שלכם תקבלו את האופציה להשקיע את השובר. הוא יופיע לכם בחלק העליון של מנהל המודעות שלכם. אפשר לעשות את זה דרך מנהל המודעות של הדף ו-Boost post. ברגע שיש לכם אופציה להוסיף אמצעי תשלום, לחצו עליה והזינו את הקופון של פייסבוק.
שימוש יעיל בקופון
משתמשים ותיקים לא מקבלים קופונים באותה תדירות כמו משתמשים חדשים, לכן זהו יתרון שנותנים לכם כבר על ההתחלה. רצוי לקחת את היתרון הזה ולהיאחז בו בשתי ידיים כדי שתוכלו להדביק את הייתרון שיש למתחרים שלכם עליכם – ניסיון במודעות ובפרסום דיגיטלי.
איך הזיכוי מופיע
כשתשלמו את החשבון שלכם לפייסבוק, הקופון יופיע כזיכוי נפרד בחלון החיוב (Billing). הגישו גם אותו כזיכוי מוכר בדוחות השנתיים שלכם ביחד עם שאר החשבוניות. הקופון יחוייב קודם בצורה אוטומטית ברגע שהוא יתווסף לחשבון שלך. למרות זאת, הוא לא יחל על חיובים קודמים של מנהל המודעות שלך.
קופון פרסום בפייסבוק לא עובד
זה יכול לקרות מכמה סיבות:
- שגיאה. נסו שוב אחרי כמה שעות ועדכנו את אמצעי התשלום הרגיל שלכם.
- תוקף קופון
- שומש כבר
- מספר הפעמים בהם ניתן להשתמש בקופון הגיע למקסימום.
- הקופון הוא למפרסמים חדשים והחשבון מודעות שלך ישן.
אתם יכולים גם ליצור קשר עם התמיכה או איתי, ואנסה לעזור לכם כמה שאוכל.