עסקים רבים עושים שימוש במערכת הפרסום של פייסבוק על מנת לקדם מוצרים ושירותים. האם מדובר בכלי שמתאים עבור כולם? מתי נכון לעסק לצלול לפרסום ממומן ומה בכלל הקשר לגן ילדים? כל זאת ועוד במאמר שלפניכם. פרסום מודעה בפייסבוק –המדריך המלא.
















במהלך השנים פגשתי עסקים רבים ומגוונים מתחומים שונים, החל מעורכי דין, רכבים ירוקים, קופות חולים מובילות ועוד ועוד.
רובם ככולם מבינים את החשיבות של נראות דיגיטלית ופרסום עקבי לאורך זמן. הבעיה מתחילה, כאשר העסק, בין אם הוא עסק קטן ומקומי ובין אם הוא עסק גדול עם סניפים בכל הארץ, זקוק לדחיפה שיווקית ומתלבט מה נכון לעשות הלאה. לפעמים מדובר בשירות או מוצר חדש וייחודי, לפעמים מדובר בביסוס של המותג והנעה לפעולה של הלקוחות, כך או כך, צריך קצת יותר מקידום אורגני. הקמפיין הממומן של פייסבוק וכן פרסום מודעה בפייסבוק נותנים מענה מושלם ובמחיר סופר אטרקטיבי לצרכים שונים של עסקים רבים.
פעמים רבות, החשש הזה לעלות על השלב הבא בסולם (למרות שלכולם ברור שזה ייעשה רק טוב) נובע מכך שלא מכירים ומבינים לעומק את הערוץ הנהדר הזה עם כל היתרונות שגלומים בו. אז בואו נעשה סדר.
פרסום מודעות בפייסבוק – למה דווקא פייסבוק?
אני הראשון שיאמר לכם, שפייסבוק היא הפלטפורמה, בה' הידיעה לשיווק ופרסום של מוצרים ושירותים ייחודיים, בעיקר עבור עסקים קטנים ובינוניים.
פייסבוק מספקת כלים מעולים לקידום העסק באמצעות כלי פרסום מודעה בפייסבוק, כשהכלים הללו מאפשרים לנו, כבעלי עסק, להגדיר, למדוד ולתקן תוך כדי תנועה בכל זמן נתון וכמובן, לא פחות חשוב, להשתפר ולהתייעל בתנועה. ההקדמה הארוכה הזו נועדה לומר לכם, רגע לפני שקופצים מדרגה לקידום ממומן בפייסבוק – אל תזנחו את האורגני. קידום מודעה בפייסבוק הוא אמצעי נהדר לקידום העסק, זאת בתנאי והפרסום מגובה בעמוד פעיל, אשר עוסק בהעלאת תוכן באופן עקבי, מייצר מעורבות עם הגולשים ובשורה התחתונה, מתייחס לעצמו ברצינות וכך בדיוק, שלא במפתיע, יתייחסו אליו גם הגולשים.

כל היתרונות של פרסום מודעות בפייסבוק
באמת שיש המון יתרונות לפרסום מודעות בפייסבוק, אך מכיוון שהזמן יקר והמלאכה מרובה, ריכזתי עבורכם כמה היילייטים חשובים:
- נוכחות דיגיטלית – לעסקים שלא מפרסמים בגוגל, אך עדיין זקוקים לנראות וביסוס של המותג שלהם (כולנו, לא?), פייסבוק מספקת לכם כלים נהדרים בדף העסקי שלכם. הנראות שלכם היא חלון הראווה הדיגיטלי שלכם.
- מותאם צורך ותקציב – יש לכם עסק קטן עם תקציב סמלי? אין בעיה, פרסום מודעות בפייסבוק זול בהרבה מאמצעי פרסום אחרים ומאפשר לכם מקסום תוצאות בתקציב גמיש ונוח.

חשיפה היא שם המשחק – אני לא מכיר עוד פלטפורמות שמאפשרות לכם להגיע לחשיפה של אלפי אנשים ביום בתקציב זול בכל אמת מידה.
להגיע במדויק אל הקהל שלכם – פילוח מדויק של הקהל שלנו, מבוסס על תחומי עניין, נתונים דמוגרפיים ועוד ועוד. הפרסום בפייסבוק מאפשר לנו חשיפה מדויקת לקהל רלוונטי.

בחינת ביצועים מתמדת – ניתן לעקוב, לנטר ולבצע שינויים בהתאמה, בכדי לשפר את תוצאות הקמפיין.
למי מתאים פרסום המודעות בפייסבוק ומה הקשר לגן ילדים?
הרבה לקוחות שואלים אותי האם ומתי כדאי להיכנס לתחום הפרסום הממומן מבחינתי, התשובה פשוטה, אם "פה לאוזן" וממליצים כבר לא עושים את העבודה, אם האורגני איטי מדי עבורכם וגם בגוגל עוד אין תוצאות, זה בדיוק הזמן.
לפעמים מדובר פשוט בשירות או מוצר שחשוב לכם לתת לו "בוסט" ולדחוף אותו קדימה והפרסום מודעות בפייסבוק יעשה את זה מצוין עבורכם. לגבי למי מתאים, לדעתי, לכמעט כל עסק. לאחרונה הפעלתי קמפיין קטן וסופר אפקטיבי עבור גן ילדים, כן, גם עבור גן ילדים מדובר בכלי נהדר. ברוח התקופה, שיחקנו עם הקופי של המודעה ובחנו מה עובד טוב יותר מבחינת השימוש בניסוח שונה עבור אותו שירות. מערכת הפרסום אפשרה לנו ללמוד את הקמפיין, יחד אתה ולהבין טוב יותר אלו מודעות מניבות יותר פניות כך שיכולנו לספק תוצאות מיטביות עבור הלקוח.

טיפים ותובנות לסיכום
פרסום מודעות בפייסבוק מאפשר לנו חשיפה מקסימלית, יעילה וממוקדת לקהל היעד שלנו, אותו אנחנו יכולים לאפיין דמוגרפית, גיאוגרפית ובאמצעות תחומי עניין ופעילות בפייסבוק. מדובר בכלי נהדר לבעלי עסקים, בתקציב ריאלי וגמיש שמתאים כמעט לכולם. כרגיל, אני ממליץ לעבוד בצורה מסודרת, לחזור ללידים בזמן על מנת להציג זמינות גבוהה וכמובן להפוך אותם ללקוחות.
לייעוץ מקצועי, שאלות או הכוונה, ממתין לכם כאן.