קמפיין פרסום בפייסבוק

קמפיין פרסום בפייסבוק | סער ברעם

יש לכם מוצר או שירות נהדרים וייחודיים, כאלו שמתאימים כמו כפפה ליד לפרסום בפייסבוק, כך אומרים לכם כולם.
לאחר התייעצות והתחבטות, נפלה ההחלטה – קמפיין פרסום בפייסבוק, עם סדרת מודעות אטרקטיביות לחודש שלם.
הקמפיין התחיל לרוץ, ואתם כוססים ציפורניים בציפיה דרוכה. האם הקמפיין יצליח? האם המודעות יעבדו כמצופה?
בכתבה הנוכחית נצלול לעומק של קמפיין פרסום בפייסבוק, ונבדוק כיצד לשפר את הקמפיין שנמצא בעיצומו ועל מה חשוב לתת את הדעת.
ניגע גם בצדדים הטכניים וגם בצדדים האסטרטגיים ונבדוק כיצד לדעת האם המודעות שלנו עובדות, ואם לא, מה צריך לשפר.

באיזה אובייקט השתמשתם כדי להשיג את התוצאה הרצויה?

לאחר שגיבשתם אסטרטגיה שיווקית, ובניתם סדרה של מודעות מהממות ומרשימות, תצטרכו לבדוק באיזה אובייקט תשתמשו כדי להשיג את התוצאות הרצויות.
פייסבוק מאפשרת לכם לבחור בין 11 אפשרויות, בהן:

לכל אחד מסוגי הקמפיינים יש את היתרונות והחסרונות הייחודיים לו. לא דומה קמפיין לידים שמטרתו להשיג כמה שיותר לידים באמצעות טופס פנימי בפייסבוק, לקמפיין צפיות בוידאו שיוביל כמה שיותר גולשים להחשף לסרטון שיצרתם. לא דומה קמפיין המרות שמגיע לדף נחיתה לקמפיין מסנג'ר שמשאיר את הגולשים בתוך הפייסבוק.
כדי שקמפיין פרסום בפייסבוק והמודעה שלכם יעבדו כמו שהם אמורים לעבוד, בראש ובראשונה צריך לכוון אותה בצורה המתאימה לקהל המתאים.

קידום ממומן בפייסבוק - הקמת הקמפיין | סער ברעם

קמפיין פרסום בפייסבוק – כך תדעו שהקהל שלכם רלוונטי

אם המודעה שלכם עובדת כמו שצריך, תוכלו לראות שהרבה אנשים יחשפו אליה ויקליקו עליה במחירים נמוכים יחסית.
כאשר אתם מגדירים את הקמפיין, תוכלו לבחור בין מספר אפשרויות להגדרת התקציב, ולבדוק מה הערכת החשיפה שפייסבוק נותנת לכם. לאחר שקיבלתם הערכת חשיפה, תוכלו להעריך מה יהיה אחוז הקליקים. כלומר, מתוך כל האנשים שיחשפו לפרסומת שלנו, נשער כמה אנשים יקליקו עליה. זכרו- זו הערכה בלבד, ולא תמיד קליק יתורגם בפועל ללקוח חדש.
המטרה שלנו במהלך הקמפיין היא כל הזמן לשפר את יחס ההקלקה. כאשר משפרים את יחס ההקלקה, נוכל להוריד את הסכום שנוציא על קליק אחד לעלות נמוכה יותר, וכך גם לראות את ההשפעה באופן מיידי.

בדרך כלל, נעלה את המחיר למודעה לפחות בהתחלה כדי שהיא תוכל להתחיל לרוץ ולהחשף לקהל רב ככל האפשר. בהמשך נבין איך ניתן להוזיל את הקליק של המודעה ע"י ניסוי וטעייה.

דוגמא לקמפיין קלאסי בפייסבוק

קידום חברה שמשכירה רכבים לאנשים באזור ירושלים. להלן נתוני הקמפיין:

מספר קליקים: 825
יחס הקלקה: 5%
עלות לקליק: 0.70 אגורות
עלות קמפיין בסך הכל לאחר שבוע רצוף: 500 ₪
קהל יעד פוטנציאלי: גברים ונשים בגילאי 30-55 מאזור ירושלים והסביבה.
הקמפיין הזה עבד טוב, כיוון שהוא הוביל לתפוצה וחשיפה רחבה במחיר יחסית נמוך.
במידה והמודעות כתובות טוב, אנשים רבים נחשפו אליהן והן מקליקים, ובכל זאת לא קיבלנו לידים – אנחנו בבעיה.

אם כך הם פני הדברים, נשאר לנו לבדוק:

כמה זמן המודעה שלנו רצה?
האם דף הנחיתה שיצרנו הוא איכותי וממשיך את המסר של המודעות?
והאם כמות הפעמים שהקהל נחשף אליה היתה מספקת?
אם לא, נוכל להמשיך להריץ את המודעה, להחליף קופי או עיצוב או להעלות את התקציב ולנסות שוב.

שיפור קמפיין פרסום בפייסבוק – איכות המודעה

צרו 3-4 מודעות שונות זו מזו מבחינת טקסט ותמונה, כדי שתוכלו להבין אם הן עובדות כמו שצריך.
לאחר שבוע או שבועיים שהמודעות רצו, בחרו את המודעה שעבדה הכי טוב מביניהן וייצרו ממנה עוד וריאציה. ניתן להחליף תמונה, קריאה לפעולה, מסגרת לתמונה ועוד המון אופציות.
טיפ ממני: נסו לרשום את הפואנטה של המודעה כבר בהתחלה, בשורה הראשונה שלה. כך תוכלו לצוד בקלות את עין הגולש, והוא יהיה מעוניין להמשיך וללחוץ עליה.

להלן כמה דוגמאות:

קמפיין פרסום בפייסבוק - דוגמא 1 | סער ברעם
קמפיין פרסום בפייסבוק - דוגמא 2 | סער ברעם

וכעת לבונוס שהבטחתי
הידעתם שיש מערכות שמאפשרות לכם ליצור קמפיין פרסום שלם בפייסבוק?
לייצר מודעות בקלות, ליצור וריאציות שונות, ואופטימיזציה לקמפיינים בפייסבוק?
מערכות אלו עשויות לחסוך לכם זמן רב ביצירת מודעות דרך הממשק הרגיל של פייסבוק.
עליכם פשוט להוסיף למערכת 2-3 כותרות, 1-2 גופי מודעה, בין 2-4 תמונות ולהגדיר קהל יעד.
בקליק אחד מייצרים מספר רב של מודעות בווריאציות שונות!
דוגמא לתוכנה כזו היא תוכנה Qwaya, שמאפשרת לייצר עד 15 מודעות ביום. במידה ואתם מנהלים כמה וכמה קמפיינים, תוכלו לרכוש חבילה מתאימה.

מודעות פייסבוק | סער ברעם

מעוניינים בטיפים נוספים לשיפור קמפיין פרסום בפייסבוק? מוזמנים לחפש סרטונים נוספים באתר או בערוץ היוטיוב שלי, או לחילופין לקבוע הדרכה אישית אחד על אחד.
מחכה לכם, סער ברעם.

טיפים נוספים אצלי באתר

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
פרסום ממומן בלינקדאין

היום אני רוצה לתת מקום של כבוד ללינקדאין. להציג בפניכם את היתרונות הגדולים הטמונים בהשקת קמפיין פרסום ממומן בלינקדאין וגם לחלוק איתכם כמה טיפים אפקטיביים

שיווק הרצאות

כל בעל עסק, שמעוניין לצמוח ולהתפתח, שואף להעביר את הידע שצבר הלאה, לכמה שיותר אנשים וקהלים.אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא באמצעות הרצאה איכותית.בעסקים

קידום אתרים בגוגל

כל מי שמבין דבר או שניים בקידום, יאמר לכם בהתלהבות שקידום אתרים בגוגל היום הוא פשוט Must.אבל עם כל הכבוד, זה שאנשים אומרים לכם שקידום

שיווק שירותים

בעלי עסקים רבים כיום מעניקים שירותים שלא כוללים מוצרים פיזיים כלל וכלל. רואי חשבון, עורכי דין, יועצים עסקיים, ומקצוענים נוספים נופלים להגדרה של נותני שירות

Call Now Button
מעבר לווטאספ
1
זקוקים לייעוץ?
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
דילוג לתוכן