fbpx

ניהול פרסום בפייסבוק

ניהול פרסום בפייסבוק | סער ברעם

פייסבוק היא פלטפורמת סושיאל פופולרית, המאפשרת למשתמשים לשתף בקלות מידע עם חבריהם.
כיוון שלפייסבוק בישראל יש מאות אלפי משתמשים רשומים, רוב העסקים מוצאים זאת כהכרח להשקיע בפרסום בפייסבוק כדי להגיע לקהל גדול של לקוחות.

כשהפרסום בפייסבוק מנוהל נכון, על ידי חברה מקצועית, הוא מאפשר לכם למקד את הפרסום שלכם לקהל יעד מאוד רלוונטי על פי חתכי גיל, מין, אזור מגורים, תחומי עניין ועוד.
כמובן שניתן לעשות זאת בכוחות עצמכם, אבל כמו בכל תחום, בעלי ניסיון עשיר יעשו את זה הרבה יותר טוב.

חברה מקצועית של ניהול פרסום בפייסבוק תבנה עבורכם את קמפייני הפרסום בפייסבוק, תאתר את קהל היעד המתאים ביותר, תכין מודעות ואת כל הקודים הנדרשים לצרכי סטטיסטיקה ורימרקטינג וכמובן תדאג להביא את הלקוחות המתאימים ביותר עד אליכם להמשך תהליך מכירה.

עד כאן הכל נשמע פשוט מצוין, אבל איך בוחרים חברה טובה שתדאג לפרסום בפייסבוק מא' ועד ת'? ומה היתרונות המרכזיים שאתם כלקוחות קצה מרוויחים כשהקמפיין שלכם נמצא בידיים טובות?

המפתח להצלחה

חברת ניהול פרסום בפייסבוק – כך תבחרו נכון

אחת הדילמות המרכזיות שעולות אצל מפרסמים רבים ובעלי עסקים היא "איך לבחור את סוכנות הפרסום בפייסבוק המתאימה לצרכים שלי"? הנה כמה נקודות חשובות שכדאי להתייחס אליהן:

בריף מפורט לפני תחילת העבודה

חפשו חברה שמכינה בריף איכותי (כפי שנסביר בהמשך).
השלב הראשון, שהוא בעיני באחריות המפרסם, הוא בניית בריף מפורט שיגדיר את צרכי ויעדי הקמפיין.
"הניצחון הדיגיטלי" שלנו יגיע כאשר נדע לחבר בין קרייאיטיב טוב, יישום טכנולוגי, כלים פרסומיים ומענה לכאב הלקוח.
עלינו לייצר מצב בו הקמפיין שלנו מפורט, קהל היעד שלנו מדויק ואנו יודעים בדיוק מהי ההצעה הפרסומית שאנו מעוניינים למכור לו.

הנקודות החשובות ביותר שאסור לוותר עליהן בכתיבת בריף:

  • המטרה היא לפני הכל – הנקודה הראשונה היא המטרה אותה נרצה להשיג, למשל עוד 20 נרשמים חדשים לשירות שלנו בתחום הייעוץ הרפואי.
  • מי קהל היעד – לדוגמא, גברים ונשים בגילאי 30-35, חולים במחלות כרוניות
  • מה יהיה המסר העיקרי שיופיע בקמפיין?
  • מה רמת האינטראקציה שהיתה לגולשים עם המוצר/השירות שלנו? האם היא אפסית, מינימלית או משמעותית?
  • מה הולך להיות התקציב לכלל הקמפיין?
  • באילו ערוצי מדיה אנו הולכים להשתמש פרט לפייסבוק?

חברה עם מוניטין

בבואנו לבחור חברה מתאימה עבור ניהול פרסום בפייסבוק, יהיה עלינו לבחון האם החברה צברה ותק ומוניטין – האם יש לה אתר מפורט המכיל מדריכים המעידים על ידע ומומחיות, המלצות ארוכות טווח וכמובן פורטפוליו מסודר של 6-8 לקוחות שמעידים שהחברה סייעה להם להגדיל את כמות הלקוחות ולהביא תוצרים איכותיים.

ניסיון בתחום העיסוק שלכם

אחת הנקודות החשובות ביותר היא לנסות למצוא מפרסם עם ניסיון בשיווק ופרסום בתחום העיסוק הספציפי שלכם. אם למשל את קוסמטיקאית שמתמחה בעיקר בטיפולי פנים, תני עדיפות למפרסמים שעסקו בתחום או בנישה הספציפית – שיווק לקוסמטיקאיות. אם אתה בעל מסעדה – כנ"ל. כל מפרסם חובש כובע אחר בכל פעם שהוא מפרסם עסק מסוים, כך שאם המפרסם שלכם כבר "חבש את הכובע שלכם" יש לו יתרון ברור: הוא מכיר את אופי העסק, את קהלי היעד ואת המסרים שידברו אליהם.

מומחיות לפי תחום | סער ברעם

התחייבות לזמן קצר בלבד

בכל מה שקשור להתחייבות המפרסם כלפי הלקוח, אני באופן אישי כמפרסם בפייסבוק ובגוגל, נותן את האפשרות להתחייב לחודש אחד בלבד, כך אני מאפשר ללקוח פתח מילוט (: כשגם אם לא יהיה מרוצה יש דרך קלה להפסיק את ההתקשרות בינינו.

יש מפרסמים שכמובן יעשו את ההפך, ואני לא צריך לספר לכם על כך. כולנו מכירים את חברות הקידום שירוצו לחתום איתכם על חוזה ארוך טווח של חצי שנה, שנה ויותר…

עלות ריאלית

חברה המעניקה סל שלם של מוצרים בעלות נמוכה לא נתפסת כחברה אמינה בעיני. אם חברת הקידום שלכם מציעה "כולבויניק" של שירותים, כלומר גם גרפיקה, גם תוכן, גם קידום בגוגל, גם יוטיוב, גם סרטונים ועוד ועוד, בעלות אפסית של כ-500-1000 ₪ בחודש, אני הייתי לוקח שני צעדים אחורה.

בדרך כלל (אם כי כמובן שלא תמיד) החומרים יהיו ברמה מאוד ירודה, ויהיה עליכם לקחת אנשי מקצוע נוספים כדי לשפר אותם.

המוצרים האיכותיים ימצאו דווקא אצל המפרסמים הדורשים מעט יותר כסף עבור השירותים שלהם.

מה הם היתרונות כשהקמפיין מנוהל בידי חברה מקצועית?

כשהקמפיין מנוהל נכון על ידי חברה מקצועית לניהול הקידום בפייסבוק תוכלו בקלות:

  • לכוון לקהל היעד המדויק לשירותים/למוצרים שלכם.
  • להביא לאחוזי המרה גבוהים בקמפיינים ועלויות זולות יותר עבור כל פעולה.
  • להעביר מסרים מדויקים יותר, שיביאו לתוצאות בזמן קצר יותר.
  • ליהנות מלקוחות חדשים שיחשפו שוב ושוב לעסק שלכם, יזהו בקלות את המסרים שלכם, ויהיו הרבה יותר "חמים" לקראת עסקת המכירה.

אם זה נשמע לכם קורץ, אני מזמין אתכם להכיר אותי מקרוב.
שמי סער ברעם בעלים של חברת שיווק דיגיטלי, עם התמחות ייחודית בקידום בפייסבוק.
לייעוץ אישי ולשאלות נוספות על קידום בפייסבוק ועל מה שאני מציע, אני מזמין אתכם ליצור עמי קשר כעת כאן למטה.

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
מנהל סושיאל

מהו מנהל סושיאל, מה הוא עושה ביום-יום? אז בניתי את המשרה של מנהל סושיאל עבורך, ומה אנחנו נותנים בסוכנות – כדי לאפשר לעצמך להבין מה

איש שיווק

האם איש שיווק הוא המענה לכל הצרות בעסק? ובכן, לא. אבל יש דברים שאנשי שיווק יודעים לעשות, וזה: לבנות תהליכים שיווקיים, להחליט מה הצרכן הולך

ניהול סושיאל

אחד המקצועות המתפתחים בעשור השני של המאה ה-22, ואחד המוכרים בעשור השלישי של המאה ה-22, הוא מנהל סושיאל. אז מה זה מנהל סושיאל, ואיך מצליחים

אסטרטגיה שיווקית

איך מייצרים אסטרטגיה שיווקית שמצליחה? מעבר לתבנית הנכונה, אין נוסחה מוצלחת לתחום מסוים. כמו שאשאל אתכם – איך מתמחרים מוצר? התבנית ידועה, אבל יש הרבה

Call Now Button