האתרים 'הרציניים' משתמשים בהמון תנועה כדי לבסס את הרלוונטיות שלהם תמיד. אתם תוכלו לראות מאמרים מוואלה ומ-YNET בכל מקום, ככה גם כלכליסט, דה-מרקר וכל אתרי החדשות שפוקדים אותם מאות אלפי משתמשים ביום אם לא יותר. אז אני המצאתי שיטה שאיתה אפשר להגדיל את נפח הגולשים באופן מדהים עם קמפיין פייסבוק.
אז מה עושים? להלן מספר טיפים קמפיין פייסבוק שמשפיע על הקידום האורגני:
1. פותחים קמפיין פייסבוק ממומן עם הרבה לינקים
אם אתם לא יודעים איך לעשות את זה לבד – כדאי שתתייעצו עם מקצוען. אבל אם באתם לשמוע תיאוריה, מוזמנים לראות מה עשיתי לקמפיין הזה. יצרתי המון מאמרים בסגנון קליק בייט לאתר והתוצאה הסופית הייתה מעל 15,000 קליקים לאתר בתוך כמה חודשים בודדים. התקציב שלנו לחודש היה 450 ש"ח בלבד. מהר מאוד התייצבנו בעמוד הראשון במקומות הראשונים במונח תחרותי מאוד, כמעט ללא קידום אורגני.
2. לוודא שכל הלינקים בקמפיין מובילים למאמרים איכותיים
עם כל הכבוד לקמפיין שמנוהל ביד רמה, המטרה היא שהוא באמת יוביל למשהו שמעניין את הקורא. לאחרונה ניסיתי את אאוטבריין והוא נתן לי תנועה שלא הובילה להשארת פרטים. מה קרה? נשארתי במקום מבחינת קידום אורגני. מה עושים הלאה – מוודאים שהתנועה מהקמפיין בפייסבוק הובילה לזמן שהות ארוך באתר. מה זה ארוך? אם הצלחתם לעבור את הדקה, התוכן עניין את הקורא. הקורא לא עבר לעמודים אחרים? אחלה הזדמנות לראות איך אפשר לשפר את חווית המשתמש באתר.
תנסו גם לבדוק את המדריך הבא כשאתם מפנים לאתר שלכם >>
3. בדיקת איכות עם גוגל אנליטיקס
קמפיין פייסבוק מוביל לאתר- ואם הצלחתם לראות שהאנשים אכן מגיעים לאתר ונשארים שם – ראו אילו הצעות אתם יכולים לעזור להם לקיים באמצעות הממשקים. פופ אפ למאמר הבא בסיום המאמר הנוכחי? אפשר לנסות. תמיד להכניס את "אולי מעניין אותך…" בסוף מאמרים. הכנסת אופציות לרשימת דיוור. יש אין סוף אופציות. בשביל לקיים את הדברים האלה, אני ממליץ לבדוק את Poptin של תומר אהרון, או לשאול את אייל פור בקשר להתקנה מלאה בעניין הזה.