איך לכתוב מאמרים שיווקיים

כתיבת מאמרים
בואו נלמד את העקרונות הבסיסיים בכתיבת מאמרים שיווקיים, ואיך אנחנו מצליחים לכתוב לבד. איך לכתוב מאמרים שיווקים - כמה טיפים בסיסיים עם מילות המפתח. נתחיל עם כותרת, ואז ניגרר לתוך עצמו.

איך ליצר כותרת טובה למאמר?

התשובה היא מאוד פשוטה – מחקר קודם. אני הולך לגוגל ולוקח את מילת המפתח ושם את זה בגוגל. אז אני רואה עם מי יש לי הכי הרבה תחרות, האם יש מודעות ממומנות בכלל על המונח הזה וכמה מעטפת של אותה מונחים רלוונטים לעולם. הדוגמה הכי קלאסית – בישול חציל – איך עושים את זה הכי טוב. אנחנו נבחר את מילת המפתח שתהיה בהתחלה ומה הערך שהמאמר נותן. עדיף שיהיה פרובוקטיבי קצת.

לאחר שלקחתי את מילת המפתח הרצויה בואו נשאל את עצמינו כמה שאלות – מה הם הולכים לקבל מזה? מה יוצא לי מזה? או במילים אחרות, תיאום ציפיות עם הגולש. בנוסף לכך, לצורך מציאת המאמר בצורה יותר פשוטה, כדאי להשתמש באותה משפחת מילים.

ניתן גם לקרוא מאמר על רעיונאות >>>

מה צריך שיהיה כתוב בפסקת הפתיחה?

פירוט. פסקת פתיחה – צריך שמילת המפתח תופיע בה פעם אחת, וגם בMeta Description. לתת איזה פרספקטיבה מסוימת. אמור לי מה אתה עומד להגיד לי בכמה משפטים פשוטים. רצוי לא יותר משלושה עד ארבע משפטים. אנחנו רוצים לגרות את הקורא, ולא לתת לו את המידע ישר.

איך לכתוב מאמרים שיווקיים? כמה נקודות –

1- לכו על ביטויי זנב ארוך.

כדאי לברר כמה חיפושים מחפשים את הכתבה שלכם. לחזור כמה פעמים על מילת המפתח, בפסקת הפתיחה ופעמים בודדות במהלך הטקסט. כדאי להגיד מראש למה אתם מעלים את המאמר הזה – כך הגולש יישאר עד הסוף. עוד זמן באתר משמע שהגולש יקרא עוד על המקום.

כדאי לכתוב המלצות בהתאם למה שצריך. אם אני כותב על נורות אזהרה, שתהיה הפנייה לטכנאי רכב אם אני לא מצליח להחליף אותה.

2- הגייה וכתיבה נכונה

נא להקפיד על הגייה וכתיבה מעניינת. לא צריך לכתוב אקדמית אך כדאי לשמור על שפה תקנית. דיבור קליל, נעים ורלוונטי לכותב. אם כבר החלטתם ללכת על רמה מסוימת של כתיבה, תהיו מאוד עקביים לגביה. לא צריך להיות "מאידך גיסא" ומשפט לאחר מכן "ת'כלס". בנוסף לכך, למידת סגנון בכתיבה יכול מאוד לעזור.

3- עזרים ויזואליים

להשתמש בכמה שיותר עזרים ויזואליים. תמונה, סרטון, מה שאפשר. אם נצליח להפעיל את השמיעה והראייה של האדם שמסתכל על הכתיבה, הוא ירצה לקרוא את מה שאנחנו רוצים. העזר הויזואלי זה הדבר הראשון שהוא רואה, אז אנחנו צריכים להתחשב בזה.

4- יצירת קשר, הנעה לפעולה ודחיפת כדור השלג

למרות שהיא לא חלק מהכתיבה, צריך להיות טופס יצירת קשר בחלק התחתון של כל אתר. ווטסאפ או טלפון למישהו שרואה בפלאפון.  תנו את האופציה לשתף את המאמרים, וכמובן שיהיה משפט המניע את הכותב לפעולה. דחפו שיתוף אחד כדי שיגיע לעוד ועוד אנשים. תגידו לקורא מה לעשות – אם הוא הגיע לסוף הכתבה, סביר שנתן בכם את אמונו.

5- כל מאמר הוא סיפור

תחשבו על ההתחלה, האמצע והסוף. מה אנחנו מציגים, ואיך אנחנו מסכמים את מה שהראינו. אנחנו צריכים לזכור שיש מהות למאמרים הללו – אנחנו צריכים לקבל לקוחות מהם. לכן, כדאי מאוד להשאיר טעם של עוד כדי שיצרו איתכם קשר.

6- בחירת תוכן

שפה היא דבר שמשתנה, לכן כדאי שנכתוב את המאמר בצורה כזאת שיישאר רלוונטי לאורך זמן. אנחנו לא אתר חדשות, אז כדאי שנחתור למצב בו אנחנו יכולים לכתוב עובדות מסוימות, שכנראה שלא ישתנו בזמן הקרוב. בחרו את התוכן שלכם בחוכמה.

השתמשו גם ב-Google My Bussiness בשביל לשפר את מיקומכם בגוגל. אפשר לראות איך כאן >>>

חזרה אל דף הבית – קידום בפייסבוק.

תוכן עניינים

שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
פרסום משרה בפייסבוק

פרסום משרה בפייסבוק נהיה יותר פופולרי בקרב משתמשים ומעסיקים שמחפשים עובדים, ואפשר להשתמש בפלטפורמה הזאת בשביל למצוא את העובד הנכון עבורכם או את המשרה המתאימה לכם. הנה 5 כלים שפייסבוק מציע לנו בהם נוכל כדי להשיג את המטרה הזאת.

פרסום בפייסבוק לעורכי דין – איך לגרום ללקוחות להגיע למשרד שלכם

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמה משמעותית לפרסום ושיווק של בעלי מקצוע. מדובר באתגר לא פשוט, ובעולם עורכי הדין נראה שמדובר באתגר כפול לאור ההצפה בשוק והסערות סביב המערכת המשפטית בכלל ולשכת עורכי הדין בפרט. אז איך עושים את זה נכון? כללים, רעיונות ודוגמאות – במאמר הבא.

בקשו שיחה חוזרת
Call Now Button דילוג לתוכן