ניתוח מילות מפתח בגוגל

המאמר הזה מכיל:
כשאנחנו כותבים מאמרים באתרים שלנו, אנחנו צריכים לדעת כמה דברים מאוד בסיסיים לגבי מילת המפתח. קודם כל, מהי המילה שחיפוש בגוגל יוביל למאמר שלנו, לאחר מכן האם אנשים מחפשים את המילה הרבה פעמים, ולבסוף, מהי התחרות שלנו ביחס למאמרים אחרים. באמצעות בדיקת הדברים האלה נדע אם להשתמש במילה הזאת במאמר שלנו. בשביל לבדוק את זה, בואו נלמד איך לבצע ניתוח מילות מפתח בגוגל.

אז אציג לכם שני כלים שעוזרים להבין איך לעשות ניתוח מילות מפתח בגוגל. הראשון הוא גוגל אדוורדס רצוי לציין שכדאי לפתוח חשבון של גוגל אדוורדס לפני שעובדים עליו. השני, הוא חיפוש פשוט בגוגל.

Google Adwords

לאחר שפתחנו חשבון, מתחילים להתסכל על הסרגל בצורה רחבת. בואו נלחץ על כלים > תכנון > כלי לתכנון מילות מפתח (keyword planner). מכאן יפתחו לנו שתי אופציות – מציאת מילות מפתח חדשות ו"קבלת נפח חיפוש ותחזיות". אנחנו נלחץ על "מציאת מילות מפתח חדשות" ונחפש את מילת המפתח הנמצאת במאמר הכתוב או שאנחנו רוצים לכתוב.

החיפוש יניב לנו סטטיסטיקות מאוד מעניינות לבי מילת המפתח. הוא ייתן לנו אופציות הקשורות למילה שבחרנו בטור מסודר כולל מילת המפתח. לידם, יהיו כמות חיפושים בשבוע המצביעים על תדירות. אומדן הכסף לקליק בפרסום ייתן לנו אומדן לתחרות שלנו עם מאמרים אחרים בנושא.

חיפוש פשוט ב-Google

ניתוח מילות מפתח בגוגל באמצעות חיפוש פשוט או טרום חיפוש פשוט ייתן לנו גם אומדן די טוב לתחרות שלנו עם מאמרים אחרים בנושא. יש לנו שלושה תת כלים שנוכל להשתמש בהם.

  1. אנחנו יכולים פשוט לחפש את המילה ולראות כמה מודעות ממומנות נמצאות בראש החיפוש.
  2. באמצעות החיפוש נוכל לראות גם כמה מאמרים יש שבאמת קשורים לנושא. יכול להיות שנקבל תוצאות שלא קשורות בכלל, גם לא בפרסום ממומן.
  3. באמצעות הקלדה בלשונית החיפוש מבלי לחפש נוכל לראות אם יש מילים נוספות שניתן להוסיף למילת המפתח שיהיו רלוונטיות למה שאנחנו צריכים.
  4. Ubersuggest – כלי שבהחלט כדאי להשתמש בו.

סיכום

באמצעות שני הכלים הפשוטים הללו נוכל להבין כמה דברים מאוד פשוטים לגבי ניתוח מילות מפתח בגוגל. קודם כל, שניתן לכוון את המאמר ללקוחות בצורה יותר יעילה. אחרי שנצליח לעשות את זה, נוכל למשוך יותר אנשים לאתר שלנו באמצעות כלים נוספים של גוגל . בסופו של דבר, זה ייתן לנו יותר לקוחות רלוונטיים המעוניינים בשירות שלנו. התחלת התהליך היא ניתוח מילות מפתח בגוגל. סופו הוא אתר שנמצא למעלה בחיפושים. כדאי לעיין במאמרים נוספים ובאסטרטגיה דיגיטלית בשביל להתחיל את התהליך על רגל ימין.

מה, לא תפרגנו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אולי יעניין אותך עוד:

שיווק בפייסבוק
סער ברעם

סוכנות שיווק דיגיטלי – איך עובדים איתה? 10 טיפים

כשעובדים עם סוכנות שיווק דיגיטלי, הרבה דברים נמצאים באפלה. קורה שיש אי-הבנות עם לקוחות, אבל יש מספר דברים שהרבה יותר קשה לגשר עליהם כשמדובר בהסכם ספק-לקוח. חלק מהטיפים האלה יתאימו גם לכל עסק B2B, אז כדאי לשתף אותם עם החברים.

קרא עוד »
איך מעלים פוסט לאינסטגרם
פרסום באינסטגרם
סער ברעם

איך לפרסם פוסט באינסטגרם דרך המחשב?

ראיתי שהצרה גדולה מנשוא, קשה למשווקים ועצמאיים לכתוב פוסטים באינסטגרם. מדוע? זה יוצא משגרת העבודה שלהם, כמעט מכריח אותם להיות בטלפון. אז כתבתי את המדריך: איך לפרסם פוסט באינסטגרם דרך המחשב.

קרא עוד »
פרסום באינסטגרם
סער ברעם

כתיבת פוסטים ומודעות

לעיתים אנו מתקשים עם כתיבת פוסטים ומודעות בחשבונות שלנו ברשתות החברתיות ובאתרים שפתחנו. הנה כמה שלבים שאנחנו צריכים לעבור בקשר לשיפור החשיבה השיווקית שלנו, בשביל שנוכל לכתוב בצורה יותר עניינית ולבסוף, בצורה שתייצר לנו עוד עבודה.

קרא עוד »

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

קמפיין פייסבוק

המומחיות שלי - הרווח שלכם. מעוניינים לקדם את העסק שלך לשלב הבא?
Call Now Button
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:


למה לחפש תשובה?

כשאפשר לקבל אותה ישירות ממני

Open chat
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
דילוג לתוכן