תפריט

ניתוח מילות מפתח בגוגל

כשאנחנו כותבים מאמרים באתרים שלנו, אנחנו צריכים לדעת כמה דברים מאוד בסיסיים לגבי מילת המפתח. קודם כל, מהי המילה שחיפוש ב-Google יוביל למאמר שלנו, לאחר מכן האם אנשים מחפשים את המילה הרבה פעמים, ולבסוף, מהי התחרות שלנו ביחס למאמרים אחרים. באמצעות בדיקת הדברים האלה נדע אם להשתמש במילה הזאת במאמר שלנו, בצורה שלמדנו ב"איך לכתוב מאמרים?". בשביל לבדוק את זה, בואו נלמד איך לבצע ניתוח מילות מפתח ב-Google.

אז אציג לכם שני כלים שעוזרים להבין איך לעשות ניתוח מילות מפתח ב-Google. הראשון הוא Google Adwords. רצוי לציין שכדאי לפתוח חשבון של Google Adwords לפני שעובדים עליו. השני, הוא חיפוש פשוט ב-Google.

Google Adwords

לאחר שפתחנו חשבון, מתחילים להתסכל על הסרגל בצורה רחבת. בואו נלחץ על כלים > תכנון > כלי לתכנון מילות מפתח (keyword planner). מכאן יפתחו לנו שתי אופציות – מציאת מילות מפתח חדשות ו"קבלת נפח חיפוש ותחזיות". אנחנו נלחץ על "מציאת מילות מפתח חדשות" ונחפש את מילת המפתח הנמצאת במאמר הכתוב או שאנחנו רוצים לכתוב.

החיפוש יניב לנו סטטיסטיקות מאוד מעניינות לבי מילת המפתח. הוא ייתן לנו אופציות הקשורות למילה שבחרנו בטור מסודר כולל מילת המפתח. לידם, יהיו כמות חיפושים בשבוע המצביעים על תדירות. אומדן הכסף לקליק בפרסום ייתן לנו אומדן לתחרות שלנו עם מאמרים אחרים בנושא.

חיפוש פשוט ב-Google

ניתוח מילות מפתח ב-Google באמצעות חיפוש פשוט או טרום חיפוש פשוט ייתן לנו גם אומדן די טוב לתחרות שלנו עם מאמרים אחרים בנושא. יש לנו שלושה תת כלים שנוכל להשתמש בהם.

  1. אנחנו יכולים פשוט לחפש את המילה ולראות כמה מודעות ממומנות נמצאות בראש החיפוש.
  2. באמצעות החיפוש נוכל לראות גם כמה מאמרים יש שבאמת קשורים לנושא. יכול להיות שנקבל תוצאות שלא קשורות בכלל, גם לא בפרסום ממומן.
  3. באמצעות הקלדה בלשונית החיפוש מבלי לחפש נוכל לראות אם יש מילים נוספות שניתן להוסיף למילת המפתח שיהיו רלוונטיות למה שאנחנו צריכים.

סיכום

באמצעות שני הכלים הפשוטים הללו נוכל להבין כמה דברים מאוד פשוטים לגבי ניתוח מילות מפתח בGoogle. קודם כל, שניתן לכוון את המאמר ללקוחות בצורה יותר יעילה. אחרי שנצליח לעשות את זה, נוכל למשוך יותר אנשים לאתר שלנו. בסופו של דבר, זה ייתן לנו יותר לקוחות רלוונטיים המעוניינים בשירות שלנו.

מה, לא תפרגנו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

פרסום ממומן בפייסבוק
סער ברעם

פרסום ממומן בפייסבוק: להוציא את הלא-רלוונטיים

הבסיס של פרסום ממומן בפייסבוק: יוצא לך לפרסם פרסומים ממומנים בדף שלך. בדרך כלל זה יהיה עם כפתור הבוסט פוסט שכל העצמאיים מכירים והרוב יעשו איתו ניסוי או שניים. כולה רצית עוד קצת חשיפה וכמה לייקים. אם זה היה כזה פשוט, פייסבוק היו גובים על זה הרבה יותר כסף

קרא עוד »

חיפוש באתר

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

שיווק דיגיטלי

המומחיות שלי - הרווח שלכם. מעוניינים לקדם את העסק שלך לשלב הבא?

בוא נדבר

קטגוריות

עוד מדריך שיכול לעניין אותך

ניהול קבוצות בפייסבוק
פרסום בקבוצות בפייסבוק
סער ברעם

לבזר סמכויות כמודל לניהול איכותי

אז אחרי שקראתם את המדריכים הקודמים על פרסום בקבוצות בפייסבוק, העשרתם את עצמכם בידע חיוני, עדיין יש לכם 0 חוויה בשטח ואימון עצמי. אז גם את זה עשיתי בשבילכם, וניתחתי ניהול מנגנון שיווקי בקבוצות זכרונות ילדות בחיפה של אוהד רומנו (לכאורה)

קרא עוד »
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:


למה לחפש תשובה?

כשאפשר לקבל אותה ישירות ממני

דילוג לתוכן