קידום אורגני באינסטגרם

קידום אורגני באינסטגרם | סער ברעם

האינסטגרם היא אחת הזירות הפופולריות ביותר בתחום הפרסום. באמצעות יצירת פרופיל אינסטגרם מושקע ועשיר, תוכל לגרום לקהל היעד שלך לעקוב, לסמן לייקים, להגיב על פרסומים ולבנות קשרים חברתיים ועסקיים.
על ידי קידום אורגני באינסטגרם, שנחשב לצורת קידום "טבעית" ניתן להגדיל בקלות את כמות הגולשים ולהעלות את כמות הצפיות בעמוד שלך.
כך למשל, אם אתה בעל עסק בתחום תכשיטי עבודת היד, תוכל לרתום את האינסטגרם לטובתך,
להעלות תמונה של תכשיט מעוצב, להוסיף האשטאג רלוונטי בצירוף תיאור קצר, וכך לגרום שכמות הצפיות במוצר תעלה.

קידום אורגני באינסטגרם שלב אחר שלב:

פתיחת חשבון עסקי באינסטגרם

הכנס לאתר הרשמי של אינסטגרם, וצור לעצמך חשבון באמצעות הקשת שם משתמש וסיסמה.
לחילופין, תוכל להתחבר לאינסטגרם באמצעות פרופיל המשתמש שלך ב-Facebook.

פתיחת חשבון באינסטגרם

לאחר מכן הוסף את הטלפון האישי שלך

הוספת טלפון באינסטגרם

כינוי האינסטגרם שלך אמור לכלול את מילות המפתח בהן תרצה להשתמש. למשל, אם אתה עוסק בתחום חללי העבודה, הכינוי שתבחר יוכל להיות למשל Outerspacework.

כתיבת ביו באינסטגרם

כתיבת ביו – הביו שלך באינסטגרם הוא למעשה המידע שכל גולש יוכל לצפות בו, במטרה להכיר ולהבין מי אתה ומה אתה מציע.
בדרך כלל ההמלצה היא לרשום מספר משפטים ולאחר מכן להוסיף אימוג'ים ולינק לאתר או הנעה כלשהי לפעולה.
לא מסתדרים? הכנתי עבורכם את המדריך המלא על פתיחת חשבון באינסטגרם.

קידום אורגני באינסטגרם – יצירת סטורי והעלאת תמונות

קידום אורגני באינסטגרם מתבסס בעיקר על וידאו ותמונות. הקהל יחשף לתמונות שלך, ובמידה והן תעניינה אותו הוא יבחר לעקוב אחריך. ישנן מגוון דרכים יצירתיות להפתיע את הקהל ולהוביל אותו לחוויה שתגרום לו לרצות לשוב אל הדף שוב ושוב.
קידום אורגני באינסטגרם מתאים מאוד לבעלי עסק עם נראות גרפית חזקה או עסקים בתחום היצירה, המעוניינים להעלות תמונות יצירתיות שיעוררו רגש אצל הגולשים וימשכו אותם

מה הן הדרכים למשוך כמה שיותר גולשים לעמוד?

מחקר האשטגים איכותי
אמרת אינסטגרם, אמרת האשטגים. האשטגים הם גולת הכותרת של רשת האינסטגרם.
בחר להעזר בהאשטגים כדי שאנשים יוכלו למצוא את החשבון שלך בקלות, ותוכל להופיע ב-TOP , כלומר בין תשעת הפוסטים הראשונים שגולש רואה כשהוא מחפש את אותו ההאשטג.
מחקר האשטגים זו עבודה רצינית, שמצריכה לא מעט זמן פנוי ובדיקה יסודית של המתחרים.
בכתבה הנוכחית בחרתי להביא מספר טיפים חשובים על קצה המזלג:

  • ערוך רשימה מסודרת של האשטגים הקשורים לנישה שלך. אני ממליץ לפתוח קובץ אקסל מסודר ולהכניס לתוכו את הרשימה שיצרת.
  • תוכל לחפש חשבונות אינסטגרם דומים לחשבון שלך, ולבדוק באילו האשטגים הם נעזרים. לאחר מכן, הוסף את ההאשטגים הללו לרשימה שיצרת.
  • בשלב הבא, רשום בטבלה ליד כל האשטג את מידת התחרותיות שלו, כלומר כמה פוסטים מופיעים תחת אותו האשטג.
    למשל, ממחקר האשטגים קצר שביצעתי בעצמי, גיליתי שלביטוי #חללעבודה יש 582 חיפושים.
    זה אולי נשמע מעט יחסית, אבל כך יכלתי להתחיל לקדם את העמוד בתחום חללי העבודה שיצרתי.
    בצע את המחקר כפי שהנחיתי אותך, ומצא 15-20 האשטגים, שיחדיו יש להם בין 10,000-150,000 חיפושים.

סימון Following לדפים רלוונטיים

נחזור לדוגמא של חללי העבודה. אם תרצה להעלות את מספר העוקבים שלך, בתור התחלה חפש בשורת החיפוש של אינסטגרם מתחמי עבודה באנגלית, Work space.
כך תגיע בקלות לדפים רלוונטיים שתוכל לעקוב אחריהם, ולסמן להם Following (עוקב).
מומלץ להגיע לדפים עם אלפי עוקבים, שבאמת יש סיכוי שיעקבו אחריך ויפרגנו לך.
גילוי נאות – בתחילת הדרך אני טעיתי במשחקי Follow-unfollow, אל תעשה זאת! אל תשתגע ותעקוב לפתע אחרי מאות עסקים מתחום העיסוק שלך. אינסטגרם עלולה לחסום אותך אם תעקוב אחר חשבונות רבים מדי.

חשבון אינסטגרם שנראה הורס

וודא שחשבון האינסטגרם שלך נראה יפה ומושך, ומשקף את המותג שלך באופן נאמן. הצבעים, התמונות והגופנים צריכים להציג מראה אחיד, המקושר לעסק שלך.
אני ממליץ בכל לב להשקיע זמן מסוים כדי לצלם תמונות מקצועיות, ולערוך אותן כדי שיתאימו למותג.
בנוסף, נסה לייצר סיפור דרך התמונות שאתה מעלה, כך שעוקב שיגיע אליך לעמוד יהיה מעוניין לשוב אליו כדי לגלות את ההמשך. כל התמונות בעמוד האינסטגרם אמורות לתמוך זו בזו כדי להציג את אותו סיפור מעניין.

יצירת סטורי באינסטגרם

בדיוק כמו בפלטפורמת פייסבוק המקבילה, כך גם אינסטגרם חוותה בשנים האחרונות ירידה ניכרת בחשיפה לפוסטים האורגניים. יש יותר ויותר חשיפה דווקא לפוסטים בתשלום, ולכן לא מפתיע שכל פוסט שלישי בפיד האינסטגרם הוא ממומן (:
אחת הדרכים העיקריות להשיג חזרה חלק ניכר מהחשיפה היא באמצעות יצירת סטורי.

צור סטורי באופן הזה:

  • הכנס לאינסטגרם, ולחץ על סימון ה+ הקטן שליד תמונת הפרופיל.
  • צלם תמונה שלך או העלה תמונה מוכנה מהמחשב/מהפלאפון בגודל המתאים
  • לאחר מכן לחץ על Send to >>Your story>>Done
פוסט חדש באינסטגרם
  • השקע בנראות ויזואלית של הסטורי שלך: ארגז הכלים של הסטורי משתכלל כל הזמן, והוא מכיל שפע של אפשרויות ויזואליות: פילטרים המשלבים מציאות רבודה (AR), סטיקרים, אימוג'ים מדליקים, מוזיקת רקע ועוד מגוון פיצ'רים שלא כולם ידועים למשתמשים. השתדל ליצור סטוריז כמה שיותר כיפיים ומעניינים.
  • לאחר מכן, ניתן לקדם את הסטורי בפיד, לשתף אותו עם אנשים ספציפיים, או בכל מיני מקומות, לשלוח אנשים שאנו בוחרים לצפות בו ועוד.
  • שמור את הסטוריז הטובים ביותר להיילייטס בחשבונך. כך תבטיח שהם לא יעלמו לאחר 24 שעות, והעוקבים שלך תמיד יוכלו לחזור ולצפות בהם.
    קראו עוד על פרסום בסטורי באינסטגרם.

טיפ אישי ממני: סטורי הוא קצר ומהיר, אורכו עד 15 שניות בלבד. בגלל האופי הקליל והספונטני שלו, אין צורך להשקיע בו יותר מדי עד לרמה של "הפקה מקצועית".
צור לך סטוריז מדליקים והעלה אותם בזריזות, כדי שתוכל להמשיך להיות בתודעה של העוקבים שלך.
בנוסף, סטורי הוא אחד הכלים העוצמתיים והחזקים ביותר באינסטגרם. ככל שהגולשים בפרופיל שלך יראו יותר סטוריז שלך, הם יעניקו לפרופיל יותר חוזק.
יש לך שאלות נוספות הנוגעות לתחום קידום אורגני באינסטגרם שלא פירטתי בכתבה הנוכחית? אני מזמין אותך ליצור קשר.
נשתמע!

מדריכים נוספים שיהפכו את האינסטגרם שלכם למכונת לידים

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
סוכנות שיווק

אחת השאלות שנשאלתי פעמים רבות היא: סער, איך זה שאתה לא מקריח?את התשובה אכתוב בסוף המאמר. אבל בינתיים, מה שבטח מעניין אתכם הקוראים הוא –

עיצוב אתרי וורדפרס

וורדפרס (WordPress) היא אחת המערכות הפופולריות ביותר בעולם לבניית אתרים וניהול תוכן, המאפשרת לנהל את האתר בקלות על ידי יצירת דפים, פוסטים, מוצרים ועוד. תבניות

חברת קידום אתרים

גם אם הקמתם אתר אינטרנט מושקע ויפיפה, ללא עבודה רצינית של קידום אתרים, סביר להניח שיהיה קשה למצוא אותו בגוגל, והגולשים פשוט יגיעו למתחרים.בין אם

חברת קידום בפייסבוק

בין אם אתם מנהלים עסק בינוני ובין אם משרד מצליח עם הרבה עובדים, אתם זקוקים לעמוד פייסבוק שמנוהל היטב. עמוד פייסבוק איכותי המנוהל על ידי

Call Now Button דילוג לתוכן