פתיחת חשבון אינסטגרם

פתיחת חשבון אינסטגרם, איך לפתוח חשבון באינסטגרם

איך פותחים חשבון אינסטגרם? מהם הכללים לפתיחת חשבון אינסטגרם? ואיך מפרסמים תוכן חדש ותמונות? במאמר הבא אני מסביר איך עושים זאת נכון.

פתיחת חשבון אינסטגרם – מה עושים?

בואו נפתח חשבון חדש ונמלא את הפרטים שלנו אחד אחרי השני. חשוב מאוד למלא כמה שיותר (כמובן במסגרת מה שנוח לכם) כדי שנעלה על המפה החברתית מהר. אפשר גם להתחבר עם Facebook אבל עדיף פחות לחשבון עסקי. בהתחלה יופיע לכם דף עם הצעות לעקוב אחרי דפים אחרים. חלקם רלוונטיים יותר, חלקם פחות.

ניכנס לפרופיל האישי (האדם הנמצא מימין למעלה, או משמאל למעלה בעברית) ונזין עוד כמה פרטים שלנו שחשובים ליצירת קשר איתנו. ניתן גם לאמת את החשבון לאחר שאנחנו פותחים אותו. לאחר שפתחנו את החשבון בהתחלה, בואו נכיר אותו ונעצב אותו בצורה שנראה שיראה.

כדאי מאוד למלא הרבה מאוד מילות מפתח בחשבון האינסטגרם. נלחץ על Edit profile ונמלא את כל מה שרלוונטי – אתר, שם, שם משתמש, כמה משפטים עליכם (BIO), צורות התקשרות והנעה לפעולה. אולי כדאי גם להוסיף Emoji מתאים המראה על חדשנות מסוימת. מצד ימין אנחנו רואים עוד כמה אופציות לחשבון שלנו – שינוי סיסמא, הבאת אנשי קשר מחשבון אחר, פרטיות ועוד כמה.

עזרים ויזואלים

השלב הראשון של פתיחת חשבון אינסטגרם הוא העלאת תמונת פרופיל "נורמלית" העסק ומהותו צריכים להיות ברורים בתמונה, כי לא כולם יכנסו ישר לתיאור שלכם. כמובן שגם שם הדף אומר מה אנחנו צריכים, אך בחירת תמונה ברורה זה לא עניין מובן מאליו.

ניתן ללחוץ F12 בשביל ועל הלוגו הראשון ליד Elements בשביל לראות מהי התצוגה אותה אנחנו רואים לראות. יש לפעמים גם אופציה לסוג פלאפון בשביל שנוכל להבין איך זה אמור להיראות. כמובן שעם F12 שוב ניתן לחזור לתצוגה הקודמת.

אפשר להעלות איזה תמונות שבא לכם מהפלאפון או מתצוגה הפלאפון. אנחנו צריכים לזכור את העקרונות עליהם עברנו בעקרונות הבסיסים שעברנו עליהם בסרטונים קודמים כדי שנוכל להמשיך הלאה. יש לזכור כי המסר צריך להיות מאוד ברור, במקרה הזה, של משרד ושיתוף פעולה בחלל עבודה משותף. ניתן גם לתייג אנשים איתכם.

גם hashtag# יכול מאוד לעזור. שימו לב שאתם שמים בין 10 ל15, ולא יותר מידי. שימו לב שגם דברים שמפרסמים הרבה דברים עליהם. במילים אחרות, פוסטים ו-hashtag רלוונטי למה שאנחנו מפרסמים ורלוונטי לאנשים שאנחנו רוצים לפרסם אליהם.

תחזוק וסיכום

פתיחת חשבון אינסטגרם סיכום קצר: להמשיך לפרסם תוכן, וכמה שיותר. רצוי גם לעקוב אחרי אנשים שיעקבו אחריכם חזרה. זאת הדרך שלכם להתחזק ולצבור עוקבים. Instagram היא אפליקציה המושכת קהל צעיר ורענן יותר. אם תשאלו תלמיד בחטיבת ביניים על ה-Facebook, סביר שיקרא לכם זקן וישאל למה אין לכם Instagram.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
שיווק ספרים

אין ספק שיושבי המדינה הקטנה שלנו הרוויחו את הטייטל "עם הספר" בצדק. מדי שנה נמכרים בישראל מאות אלפי כרכים של ספרים שנכתבו על ידי סופרים

שיטות שיווק

מאז כניסתה של גוגל לחיינו, האופן שבו אנו מתנהלים השתנה לחלוטין. בעבר, היינו הולכים מחנות לחנות כדי למצוא את המוצרים שאנו צריכים, והיום אנחנו אפילו

שיווק במדיה חברתית

כמה פעמים נכנסתם לרשתות חברתיות ביממה האחרונה? פעם אחת? פעמיים? או אולי 20? אין ספק שפייסבוק וחברותיה, שהגיחו לחיים שלנו בהפתעה, שינו לחלוטין את הרגלי

שיווק דיגיטלי לעסקים

שיווק דיגיטלי לעסקים עשוי להיות מתנה שלא מפסיקה להניב עוד ועוד לידים איכותיים, המרות ועסקאות, אך כמו כל דבר בחיים גם שיווק דיגיטלי לעסקים צריך

Call Now Button
מעבר לווטאספ
1
זקוקים לייעוץ?
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
דילוג לתוכן