פתיחת חשבון אינסטגרם

פתיחת חשבון אינסטגרם, איך לפתוח חשבון באינסטגרם
אינסטגרם זה דבר די פשוט, אך אנחנו חוששים לפני שאנחנו ניגשים אליו. הנה מדריך אינסטגרם בשביל שנוכל להבין איך מבצעים פתיחת חשבון אינסטגרם ואיך מתחזקים אותו. נתחיל מלהיכנס לאתר של אינסטגרם, נריץ את הסרטון המצורף כאן ונמשיך, צעד צעד.

פתיחת חשבון אינסטגרם – מה עושים?

בואו נפתח חשבון חדש ונמלא את הפרטים שלנו אחד אחרי השני. חשוב מאוד למלא כמה שיותר (כמובן במסגרת מה שנוח לכם) כדי שנעלה על המפה החברתית מהר. אפשר גם להתחבר עם Facebook אבל עדיף פחות לחשבון עסקי. בהתחלה יופיע לכם דף עם הצעות לעקוב אחרי דפים אחרים. חלקם רלוונטיים יותר, חלקם פחות.

ניכנס לפרופיל האישי (האדם הנמצא מימין למעלה, או משמאל למעלה בעברית) ונזין עוד כמה פרטים שלנו שחשובים ליצירת קשר איתנו. ניתן גם לאמת את החשבון לאחר שאנחנו פותחים אותו. לאחר שפתחנו את החשבון בהתחלה, בואו נכיר אותו ונעצב אותו בצורה שנראה שיראה.

כדאי מאוד למלא הרבה מאוד מילות מפתח בחשבון האינסטגרם. נלחץ על Edit profile ונמלא את כל מה שרלוונטי – אתר, שם, שם משתמש, כמה משפטים עליכם (BIO), צורות התקשרות והנעה לפעולה. אולי כדאי גם להוסיף Emoji מתאים המראה על חדשנות מסוימת. מצד ימין אנחנו רואים עוד כמה אופציות לחשבון שלנו – שינוי סיסמא, הבאת אנשי קשר מחשבון אחר, פרטיות ועוד כמה.

עזרים ויזואלים

השלב הראשון של פתיחת חשבון אינסטגרם הוא העלאת תמונת פרופיל "נורמלית" העסק ומהותו צריכים להיות ברורים בתמונה, כי לא כולם יכנסו ישר לתיאור שלכם. כמובן שגם שם הדף אומר מה אנחנו צריכים, אך בחירת תמונה ברורה זה לא עניין מובן מאליו.

ניתן ללחוץ F12 בשביל ועל הלוגו הראשון ליד Elements בשביל לראות מהי התצוגה אותה אנחנו רואים לראות. יש לפעמים גם אופציה לסוג פלאפון בשביל שנוכל להבין איך זה אמור להיראות. כמובן שעם F12 שוב ניתן לחזור לתצוגה הקודמת.

אפשר להעלות איזה תמונות שבא לכם מהפלאפון או מתצוגה הפלאפון. אנחנו צריכים לזכור את העקרונות עליהם עברנו בעקרונות הבסיסים שעברנו עליהם בסרטונים קודמים כדי שנוכל להמשיך הלאה. יש לזכור כי המסר צריך להיות מאוד ברור, במקרה הזה, של משרד ושיתוף פעולה בחלל עבודה משותף. ניתן גם לתייג אנשים איתכם.

גם hashtag# יכול מאוד לעזור. שימו לב שאתם שמים בין 10 ל15, ולא יותר מידי. שימו לב שגם דברים שמפרסמים הרבה דברים עליהם. במילים אחרות, פוסטים ו-hashtag רלוונטי למה שאנחנו מפרסמים ורלוונטי לאנשים שאנחנו רוצים לפרסם אליהם.

תחזוק וסיכום

פתיחת חשבון אינסטגרם סיכום קצר: להמשיך לפרסם תוכן, וכמה שיותר. רצוי גם לעקוב אחרי אנשים שיעקבו אחריכם חזרה. זאת הדרך שלכם להתחזק ולצבור עוקבים. Instagram היא אפליקציה המושכת קהל צעיר ורענן יותר. אם תשאלו תלמיד בחטיבת ביניים על ה-Facebook, סביר שיקרא לכם זקן וישאל למה אין לכם Instagram.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
פרסום משרה בפייסבוק

פרסום משרה בפייסבוק נהיה יותר פופולרי בקרב משתמשים ומעסיקים שמחפשים עובדים, ואפשר להשתמש בפלטפורמה הזאת בשביל למצוא את העובד הנכון עבורכם או את המשרה המתאימה לכם. הנה 5 כלים שפייסבוק מציע לנו בהם נוכל כדי להשיג את המטרה הזאת.

פרסום בפייסבוק לעורכי דין – איך לגרום ללקוחות להגיע למשרד שלכם

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמה משמעותית לפרסום ושיווק של בעלי מקצוע. מדובר באתגר לא פשוט, ובעולם עורכי הדין נראה שמדובר באתגר כפול לאור ההצפה בשוק והסערות סביב המערכת המשפטית בכלל ולשכת עורכי הדין בפרט. אז איך עושים את זה נכון? כללים, רעיונות ודוגמאות – במאמר הבא.

Call Now Button
Open chat
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
דילוג לתוכן