פתיחת חשבון אינסטגרם

פתיחת חשבון אינסטגרם, איך לפתוח חשבון באינסטגרם
אינסטגרם זה דבר די פשוט, אך אנחנו חוששים לפני שאנחנו ניגשים אליו. הנה מדריך אינסטגרם בשביל שנוכל להבין איך מבצעים פתיחת חשבון אינסטגרם ואיך מתחזקים אותו. נתחיל מלהיכנס לאתר של אינסטגרם, נריץ את הסרטון המצורף כאן ונמשיך, צעד צעד.

פתיחת חשבון אינסטגרם – מה עושים?

בואו נפתח חשבון חדש ונמלא את הפרטים שלנו אחד אחרי השני. חשוב מאוד למלא כמה שיותר (כמובן במסגרת מה שנוח לכם) כדי שנעלה על המפה החברתית מהר. אפשר גם להתחבר עם Facebook אבל עדיף פחות לחשבון עסקי. בהתחלה יופיע לכם דף עם הצעות לעקוב אחרי דפים אחרים. חלקם רלוונטיים יותר, חלקם פחות.

ניכנס לפרופיל האישי (האדם הנמצא מימין למעלה, או משמאל למעלה בעברית) ונזין עוד כמה פרטים שלנו שחשובים ליצירת קשר איתנו. ניתן גם לאמת את החשבון לאחר שאנחנו פותחים אותו. לאחר שפתחנו את החשבון בהתחלה, בואו נכיר אותו ונעצב אותו בצורה שנראה שיראה.

כדאי מאוד למלא הרבה מאוד מילות מפתח בחשבון האינסטגרם. נלחץ על Edit profile ונמלא את כל מה שרלוונטי – אתר, שם, שם משתמש, כמה משפטים עליכם (BIO), צורות התקשרות והנעה לפעולה. אולי כדאי גם להוסיף Emoji מתאים המראה על חדשנות מסוימת. מצד ימין אנחנו רואים עוד כמה אופציות לחשבון שלנו – שינוי סיסמא, הבאת אנשי קשר מחשבון אחר, פרטיות ועוד כמה.

עזרים ויזואלים

השלב הראשון של פתיחת חשבון אינסטגרם הוא העלאת תמונת פרופיל "נורמלית" העסק ומהותו צריכים להיות ברורים בתמונה, כי לא כולם יכנסו ישר לתיאור שלכם. כמובן שגם שם הדף אומר מה אנחנו צריכים, אך בחירת תמונה ברורה זה לא עניין מובן מאליו.

ניתן ללחוץ F12 בשביל ועל הלוגו הראשון ליד Elements בשביל לראות מהי התצוגה אותה אנחנו רואים לראות. יש לפעמים גם אופציה לסוג פלאפון בשביל שנוכל להבין איך זה אמור להיראות. כמובן שעם F12 שוב ניתן לחזור לתצוגה הקודמת.

אפשר להעלות איזה תמונות שבא לכם מהפלאפון או מתצוגה הפלאפון. אנחנו צריכים לזכור את העקרונות עליהם עברנו בעקרונות הבסיסים שעברנו עליהם בסרטונים קודמים כדי שנוכל להמשיך הלאה. יש לזכור כי המסר צריך להיות מאוד ברור, במקרה הזה, של משרד ושיתוף פעולה בחלל עבודה משותף. ניתן גם לתייג אנשים איתכם.

גם hashtag# יכול מאוד לעזור. שימו לב שאתם שמים בין 10 ל15, ולא יותר מידי. שימו לב שגם דברים שמפרסמים הרבה דברים עליהם. במילים אחרות, פוסטים ו-hashtag רלוונטי למה שאנחנו מפרסמים ורלוונטי לאנשים שאנחנו רוצים לפרסם אליהם.

תחזוק וסיכום

פתיחת חשבון אינסטגרם סיכום קצר: להמשיך לפרסם תוכן, וכמה שיותר. רצוי גם לעקוב אחרי אנשים שיעקבו אחריכם חזרה. זאת הדרך שלכם להתחזק ולצבור עוקבים. Instagram היא אפליקציה המושכת קהל צעיר ורענן יותר. אם תשאלו תלמיד בחטיבת ביניים על ה-Facebook, סביר שיקרא לכם זקן וישאל למה אין לכם Instagram.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
קידום בפייסבוק בערים קטנות

ערים קטנות סובלות ממחסור באנשים, לכן עסקים חושבים שהם לא צריכים לקדם בפייסבוק. חקרתי מדריכים שונים, בדקתי באינטרנט והגעתי לכמה מסקנות בעזרתן ניתן לקדם בפייסבוק

משרד פרסום דיגיטלי

בשביל לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה, ולתת למפרסם לנהל לנו את הקמפיינים ואת תוכנית השיווק לעסק, אנחנו צריכים ללמוד על עסקים המעניקים את שירותי הפרסום הדיגיטליים,

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא מקצוע נפוץ בשוק העצמאיים היום. לכן, כדאי שנדע מהם הקריטריונים למעצבים טובים, למה עיצוב אתרים הוא חשוב ומהן העלויות אותן נהוג לגבות

רימרקטינג

רימרקטינג היא אחת השיטות היותר יעילות לשיווק דיגיטלי מוצלח, במיוחד אם יש לכם ותק וקהל לקוחות רחב יחסית. החלטתי להסביר לכם מה זה רימרקטינג, איך

Call Now Button דילוג לתוכן