תפריט

פתיחת חשבון אינסטגרם

אינסטגרם זה דבר די פשוט, אך אנחנו חוששים לפני שאנחנו ניגשים אליו. הנה מדריך אינסטגרם בשביל שנוכל להבין איך מבצעים פתיחת חשבון אינסטגרם ואיך מתחזקים אותו. נתחיל מלהיכנס לאתר של אינסטגרם, נריץ את הסרטון המצורף כאן ונמשיך, צעד צעד.

בואו נפתח חשבון חדש ונמלא את הפרטים שלנו אחד אחרי השני. חשוב מאוד למלא כמה שיותר (כמובן במסגרת מה שנוח לכם) כדי שנעלה על המפה החברתית מהר. אפשר גם להתחבר עם Facebook אבל עדיף פחות לחשבון עסקי. בהתחלה יופיע לכם דף עם הצעות לעקוב אחרי דפים אחרים. חלקם רלוונטיים יותר, חלקם פחות.

ניכנס לפרופיל האישי (האדם הנמצא מימין למעלה, או משמאל למעלה בעברית) ונזין עוד כמה פרטים שלנו שחשובים ליצירת קשר איתנו. ניתן גם לאמת את החשבון לאחר שאנחנו פותחים אותו. לאחר שפתחנו את החשבון בהתחלה, בואו נכיר אותו ונעצב אותו בצורה שנראה שיראה.

כדאי מאוד למלא הרבה מאוד מילות מפתח בחשבון האינסטגרם. נלחץ על Edit profile ונמלא את כל מה שרלוונטי – אתר, שם, שם משתמש, כמה משפטים עליכם (BIO), צורות התקשרות והנעה לפעולה. אולי כדאי גם להוסיף Emoji מתאים המראה על חדשנות מסוימת. מצד ימין אנחנו רואים עוד כמה אופציות לחשבון שלנו – שינוי סיסמא, הבאת אנשי קשר מחשבון אחר, פרטיות ועוד כמה.

עזרים ויזואלים

העלאת תמונת פרופיל נורמלית מאוד חשובה. העסק ומהותו צריכים להיות ברורים בתמונה, כי לא כולם יכנסו ישר לתיאור שלכם. כמובן שגם שם הדף אומר מה אנחנו צריכים, אך בחירת תמונה ברורה זה לא עניין מובן מאליו.

ניתן ללחוץ F12 בשביל ועל הלוגו הראשון ליד Elements בשביל לראות מהי התצוגה אותה אנחנו רואים לראות. יש לפעמים גם אופציה לסוג פלאפון בשביל שנוכל להבין איך זה אמור להיראות. כמובן שעם F12 שוב ניתן לחזור לתצוגה הקודמת.

אפשר להעלות איזה תמונות שבא לכם מהפלאפון או מתצוגה הפלאפון. אנחנו צריכים לזכור את העקרונות עליהם עברנו בעקרונות הבסיסים שעברנו עליהם בסרטונים קודמים כדי שנוכל להמשיך הלאה. יש לזכור כי המסר צריך להיות מאוד ברור, במקרה הזה, של משרד ושיתוף פעולה בחלל עבודה משותף. ניתן גם לתייג אנשים איתכם.

גם hashtag# יכול מאוד לעזור. שימו לב שאתם שמים בין 10 ל15, ולא יותר מידי. שימו לב שגם דברים שמפרסמים הרבה דברים עליהם. במילים אחרות, פוסטים ו-hashtag רלוונטי למה שאנחנו מפרסמים ורלוונטי לאנשים שאנחנו רוצים לפרסם אליהם.

תחזוק וסיכום

להמשיך לפרסם תוכן, וכמה שיותר. רצוי גם לעקוב אחרי אנשים שיעקבו אחריכם חזרה. זאת הדרך שלכם להתחזק ולצבור עוקבים. Instagram היא אפליקציה המושכת קהל צעיר ורענן יותר. אם תשאלו תלמיד בחטיבת ביניים על ה-Facebook, סביר שיקרא לכם זקן וישאל למה אין לכם Instagram.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

מדריך פייסבוק
סער ברעם

להפריד בין נשים לגברים במודעות

בניתם קמפיין פייסבוק ממומן ממוקד: מנהל קמפיינים בפייסבוק מקצועי בנה את קהל היעד שלכם עד לפסיק האחרון. המודעה נכתבה ע"י קופירייטר מומחה, הסרטון הוא של במאי הסרטונים השיווקים הטוב בארץ, ועדיין אחוז ההמרות יחסית נמוך. מה עשיתם לא נכון? רק נשאר להפריד בין נשים לגברים במודעות

קרא עוד »
מדריך פייסבוק
סער ברעם

קידום דף עסקי בפייסבוק: לפרסם בשם העסק

על קידום דף עסקי בפייסבוק דרך המובייל: כשאנחנו משתמשים בפייסבוק דרך המחשב, האופציה של "הכובע בו אנחנו מגיבים" – או הפרופיל שאיתו אנחנו מגיבים, פתוחה בתחתית כל פוסט. אפשר להגיב מכמה פרופילים, ולמען האמת, יש לזה צורך שיווקי מעולה.

קרא עוד »

מה, לא תפרגנו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
השארת תגובה

אולי יעניין אותך עוד:

האם כותבים מחיר במודעות בפייסבוק דיון בלייב
פרסום בפייסבוק
סער ברעם

האם לכתוב מחיר למודעות בפייסבוק?

בפנינו הרבה מאוד שיקולים לגבי איך שהמודעות שלנו צריכות להיראות. היום ניגע קצת במלל ובמה אנחנו מציעים. הבסיס לכך הוא להבין האם לכתוב מחיר למודעות ומה עוד צריך להיות שם? בואו נלמד ביחד לקדם את עצמינו ואת העסק שלנו.

קרא עוד »
פרסום בקבוצות בפייסבוק
סער ברעם

5 עדכונים מפייסבוק שמשפיעים לנו על החיים

לאחרונה כל לקוח שולח עדכון פייסבוק חדש, יותר הודעות על באגים, שינויים ובכללי חשיבה חדשה של פייסבוק. אז מאחורי צוות בלתי נגמר של מפתחים, עומדים גם האנשים שחווים את זה על בשרם. 5 עדכונים בפייסבוק שאסקור כאן בקלילות

קרא עוד »

חיפוש באתר

המלצה חמה מהתנור

שירות הפרימיום שלי

שיווק בפייסבוק

החלטתם לעשות את הצעד הבא ואתם מעוניינים לשווק בפייסבוק? עליי - במיומנות, זריזות ושקיפות מלאה אדאג שהעסק שלכם יניב פניות אכותיות כבר מהשבוע הראשון.

בוא נדבר

קטגוריות

עוד מדריך שיכול לעניין אותך

כתיבת מאמרים
שיווק דיגיטלי
סער ברעם

איך לכתוב מאמרים שיווקיים

בואו נלמד את העקרונות הבסיסיים בכתיבת מאמרים שיווקיים, ואיך אנחנו מצליחים לכתוב לבד. איך לכתוב מאמרים שיווקים – כמה טיפים בסיסיים עם מילות המפתח. נתחיל עם כותרת, ואז ניגרר לתוך עצמו.

קרא עוד »
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Powered by
גלילה לראש העמוד
קמפיינים ממומנים בפייסבוק טיל

אני רוצה לעזור לך לעקוב אחרי הלקוחות שלך

רק להוריד אקסל, ובכל פעם שבנאדם מספיק רציני כדי להתקשר ולדבר איתך, להכניס אותו לתודעה. זה מה שמבדיל אנשים ש"לא נעים להם" לאנשים שיכולים ליצור לעצמם לקוחות חדשים.

אז אני ממליץ לך לכתוב את המייל שלך, והאקסל יגיע אליך בהקדם. זה מבדיל בין פספוס לכסף. בהצלחה.

לקבלת התסריט

אפשר היום לצלם סרטון מכל סמארטפון. איך יודעים שהתסריט באמת יניע לפעולה ויגרום לאנשים להשאיר פרטים? אם אין לך מושג, אני כתבתי תסריט (+דוגמאות) במיוחד בשבילך. רוצה לנסות? רק צריך להשאיר לי את המייל שלך:


למה לחפש תשובה?

כשאפשר לקבל אותה ישירות ממני

דילוג לתוכן