חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גודל פרסום באינסטגרם

אינסטגרם היא ככל הנראה הדבר המפתיע ביותר שניתן למצוא בגזרת הרשתות החברתיות. היא לא מפסיקה לגוון ולהתחדש, היא מוסיפה פיצ'רים, משפרת את הסטוריז וגורמת למפרסמים רק עוד יותר חשק לפתוח את הכיס ולהשקיע.
הבעיה העיקרית היא, שרוב המשתמשים אינם בקיאים בגדלי התמונות ובצד הטכני של עריכת התמונות, וכתוצאה מכך משיגים פחות חשיפה לכל פוסט או קמפיין.
בכתבה הנוכחית אציג לפניכם את כל מה שחשוב לדעת על הגדלים המועדפים לפרסום באינסטגרם, בתוספת בונוס מיוחד – הסבר כיצד לפצל תמונות באינסטגרם וליצור גריד מיוחד של 9 קוביות כמו שיש לכל המותגים המובילים.

מה אומרים עלי לקוחות שקיבלו ממני שירות?

גודל תמונה באינסטגרם – ארבעה יחסי רוחב-גובה

אי שם לפני מספר שנים, אינסטגרם ביטלה את מגבלת התמונה הריבועית. כיום, ניתן לפרסם בפלטפורמה כל תמונה שעומדת בארבעת יחסי רוחב-גובה הללו:
· גודל ריבועי- כלומר יחס של 1:1 (גודל מירבי 1200X 1200 פיקסלים)
· רוחבי- יחס של 1.91:1 (גודל מירבי של 1920X1080 פיקסלים)
· אנכי- יחס של 4:5 (אורך מירבי בו ניתן להשתמש באינסטגרם הוא 1080X1350 פיקסלים)
· תמונת פרופיל באינסטגרם- 180X180 פיקסלים

גודל פרסום בסטורי | סער ברעם

גודל סטורי באינסטגרם

רצוי מאוד שהסטורי באינסטגרם שלכם יהיה ברוחב 1080 פיקסלים ובגובה 1920 פיקסלים. אם תרצו, תוכלו גם להעלות תמונה גדולה יותר ביחס של 9:16, גם היא תראה בצורה טובה באינסטגרם. קראו גם על פרסום בסטורי באינסטגרם.

גוגל היילייטס באינסטגרם

גוגל היילייטס באינסטגרם

ההיילייטס צריך להיות באורך וברוחב אחיד של כ-1080 פיקסלים. אם תרצו, תוכלו להעלות גם תמונה גדולה או קטנה יותר ביחס של 1:1.

68% מהעסקים עוזבים את חברת השיווק שלהם תוך חודש בגלל פער בתוצאות
לכן הם נמצאים בלופ אינסופי של החלפת חברת דיגיטל, ייאוש ותסכול.
רוצה להכיר את חברת הדיגיטל שזמן הלקוחות הממוצע שלה גבוה?

טיפים חשובים להעלאת תמונות באינסטגרם

כאמור, הגודל המומלץ של פוסט תמונה באינסטגרם נע החל מיחס של 1.91:1 עד ליחס של 4:5 לאורך, כאשר מומלץ כי רוחב התמונה באינסטגרם תהיה לכל הפחות 1200 פיקסלים. פורמט הקובץ המומלץ הוא JPG או PNG.

  • עריכת תמונות – לאחר שהבנתם מהו גודל התמונה הרצוי באינסטגרם, יהיה עליכם לערוך את התמונה ולהתאים אותה לגודל הרצוי. תוכלו לערוך את התמונה בכל תוכנה ממוצעת לעריכת תמונות כמו פוטושופ (היום בכמה עשרות שקלים בחודש), ואפילו דרך עורך התמונות של הגלריה בטלפון הנייד. תוכלו להעזר גם בשירותים מוזלים או חינמיים המאפשרים עריכת תמונות כמו תוכנת Canva, שמכילה פיצ'ר מתקדם המאפשר העלאת תמונה והטמעתה לגודל הרצוי תוך מספר שניות.
  • תמונות אנכיות עדיפות – בגודל פרסום באינסטגרם, העדיפו בפרסומים שלכם תמונות אנכיות ביחס של 4:5. תמונות אלו תופסות יותר מקום מתמונות ריבועיות או ורסטיליות, מה שיגרום לתוכן שלכם לבלוט יותר באינסטגרם.
  • תמונות טובות הן Must – אולי זה ברור מאליו, אך כדי לצבור עוקבים ומתעניינים חדשים חיוני שהתמונות שיעלו בחשבון שלכם תהיינה איכותיות. זוויות צילום לא שגרתיות, פילטרים מעניינים וקומפוזיציות טובות יכולים לתרום המון.
  • אל תוותרו על עריכה קלה של התמונה לפני העלאה – לעיתים השקעה קצרה עשויה לשפר פלאים את מראה התמונה.
רוצה לדעת כמה כל ליד/מכירה תעלה לך?
93% מהעסקים יכולים לקבל תוצאה טובה יותר ממה שקורה כרגע!

הכנת גריד תמונות מרשים באינסטגרם

וכעת לבונוס שהבטחתי: התהליך של פיצול תמונה באינסטגרם והכנת גריד הוא קל מאוד ליישום ולהעלאה. הוא לא ידרוש מכם זמן רב, והתוצאה תהיה מרשימה כמו בדוגמא המופיעה כאן למטה.

כך תעשו זאת, צעד אחר צעד:

  1. הכינו טבלה עם מספר התאים הרצוי – בכל ריבוע כתבו מה הולך להיות בפנים:
תמונה אחתתמונה אחתתמונה אחת
תמונה אחתוידאו הסברתמונה אחת
תמונה אחתתמונה אחתוידאו הסבר

2. הכינו את התמונה אותה תרצו לפצל – יש לבחור תמונה איכותית במיוחד, כי היא הולכת לתפוס חלק נכבד ביותר מהגריד שלכם.

3. כדי לפצל את התמונה, מומלץ להעזר באפליקציה שנקראת "Instagrid", שעושה היטב את העבודה של פיצול התמונה בכמה דקות.

4.  בונוס – הוספת וידאו: אם נרצה להוסיף וידאו שישב מאחורי אחת התמונות לתוספת עניין, נשים את התמונה לפני הוידאו (נעזר בטבלה שיצרנו בהתחלה כדי לבדוק את המיקום המתאים)

5. זה השלב האחרון- לאחר שהכל מוכן נוכל להעלות לאינסטגרם את הגריד ששמרנו.

מעוניינים לשמוע עוד על גודל פרסום באינסטגרם
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

קראו גם את המדריכים הבאים