fbpx

פרסום באאוטבריין

פרסום באאוטבריין | סער ברעם

איך מצליחים, באמצעות תוכן מעניין, להביא לקוחות למצב שהם מתעניינים בשירות שלכם, כשלפני זה הם סתם שוטטו באתרי תוכן ענקיים? אאוטבריין היא התשובה, ובמיוחד לעולם הכלכלי והמעמיק יותר.

מה זה פרסום באאוטבריין?

אאוטבריין היא חברה ישראלית שיושבת באזור התעשייה פולג שבנתניה, ממש במרכזו. הקונספט העסקי הוא כזה: הם מתווכים בין אתרי תוכן גדולים לבין מפרסמים. אותם מפרסמים רוצים להביא אנשים בתודעה 'עיונית' אחרי שקראו מאמר לאתר בו הם יקראו מאמר אחר. אותו תוכן ייכנס להם לתודעה או יניע אותם לבצע פעולה אקטיבית. הכתבה מופיעה בדרך כלל ככותרת באתר אחר, וכהכללה עם כותרת מפציצה שמטרתה להשיג כמה שיותר קליקים.

למה מפרסמים בפלטפורמה הזו?

אם תשוו את אותה פלטפורמה לפייסבוק, אינסטגרם, ליקדאין, גוגל או יוטיוב, תתפלאו לראות שמדובר בפלטפורמה זולה להפליא. אופי הצרכנות בפלטפורמה הוא הרבה יותר פשוט מגוגל או פייסבוק, לדוגמה. אאוטבריין היא פלטפורמה מצוינת לצביעת קהל חדש לעסק. אם נאפיין קצת, מדובר באנשים שמסתובבים באתרי תוכן, מאמינים למה שכתוב מולם, ומוכנים לבצע עוד פעולות מכיוון שאותו אתר הפנה אותם.

רוצים לשמוע עוד על פרסום באאוטבריין? קבעו פגישה איתי https://meet.alai.co.il

מהן היכולות שלו

אאוטבריין ופרסום בטאבולה הם די דומים לטעמי, והיכולות די דומות. פילוח יחסית בסיסי (אצל אאוטבריין אני מחבב יותר את הממשק למפרסמים), יכולות קידום כאלה ושונות, תקציב, מיקום גיאוגרפי ועוד. אאוטבריין עובד לפי ה-IP שלך, ואם הכתובת האינטרנטית שלך יציבה, הוא כבר ידע מה להציג לך. מלבד הכתובת שלך, אאוטבריין לא יודע עליך כמעט כלום בתחילת המשפך. לאחר מכן, כשאתה מבצע פעולות אקטיביות באתר (עם קוד מעקב), הוא מקבל עליך יותר מידע ויודע לנתח את ההתנהגות שלך. זה, אגב, למה הפלטפורמה זולה יחסית בהשוואה לענקיות הפרסום האינטרנטיות האחרות.

פרסום

מה אנחנו עושים בשילוב אאוטבריין

כמו שהבנתם מתחילת המאמר, השאיפה היא להביא טראפיק ממקומות אחרים לאתר שלנו. איך עושים את זה? בונים "משפך שיווקי", או "רצף מסרים", מילה שאני אוהב יותר להשתמש בה. הלקוח צריך לבקר בכמה תחנות, לשטוף את העיניים והאוזניים, בשביל לבקש מכם שירות. הוא צריך להבין ש:

  1. יש מישהו בעולם שנותן את השירות שאתם נותנים.
  2. הוא צריך את אותו שירות הזה.
  3. יש אנשים שעושים את זה ברמה טובה.
  4. אתם אחד מהאנשים שעושים את זה ברמה טובה.
  5. יש לכם את ההצעה העסקית הטובה ביותר עבורו.

את כל הדרך הזו עושים באמצעות מאמר שיווקי שכתוב לעילא ולעילא. מה שאתם קוראים עכשיו הוא מאמר אינפורמטיבי, ופחות שיווקי. קחו את זה בחשבון.

אחרי שכתבתם מאמר מגה-משכנע, בונים את הפלטפורמה המתאימה. אני בדרך כלל ממליץ על בניית אתרים בוורדפרס, והגעה לרזולוציה משכנעת, מהירה ומתאימה ללקוחות. אתם יכולים לראות מה עשינו באקיורייט אינשורנס (ביטוח), לדוגמה. בניתם את העמוד והכנסתם לשם תוכן שיווקי מצוין? מצוין! הגיע הזמן להקים קמפיין. אפשר לקבוע פגישה בלינק https://meet.alai.co.il

למה להשתמש באאוטבריין, ולא בטאבולה?

בגדול ובקטן, אתן פה 2 סיבות למה אאוטבריין יכול להתאים במקרים מסוימים. כמו שציינתי בשלב מוקדם יותר במאמר, אני אוהב את הממשק שלו יותר. נגיש לי יותר, אייקונים ברורים יותר, ההיררכיה של הפעילות מובנת לי יותר. בתוך סיבת הפונקציונליות, אני גם אוהב את איך שהמאמרים של אאוטבריין נראים יותר מטאבולה.

הסיבה השנייה היא האתרים הייעודיים שאאוטבריין משווק דרכם. אתם יכולים לבחור את האתרים שאתם משווקים אליהם, וככה לצבוע קהל יעד ייחודי. האנשים של CNN שונים מ'לה מונדה', ולא רק בגלל השפה, אלא פשוט אופי שונה.

האתרים שאאוטבריין עובד איתם, לקוח מהאתר של אאוטבריין.

דוגמאות ל-3 קמפיינים שלנו

קמפיין אאוטבריין עבור קליניקה להשתלות שיער – אחרי שבנינו מספר מאמרים באתר אקיורייט HAIR, הפנינו לשם אנשים שרוצים להכיר את העולם הזה טוב יותר. עם קליקים זולים בטירוף, הגענו למצב בו הצרכנים משאירים פרטים, והלקוחות שלנו מקבלים פניות.

קמפיין אאוטבריין עבור חברת ביטוח – בעולם הביטוח מחפשים את הטרנד החדש. לחברת ביטוח שיש לה אורך רוח ולא רוצה רק "לידים", אלא לבנות מותג דרך מאמרים מעניינים, זו אחלה של שיטה. אפשר גם לעשות את זה עבור 'לידים', אבל ההשקעה לא תשתלם.

קמפיין אאוטבריין עבור מסעדות – מכיוון שהקליק סופר זול, רק צריך לקנות ספוט באתר תוכן טוב, והנה! הופעתם לכל מי שנמצא בסביבה בכל אתר בו הוא קורא. אחלה הזדמנות למי שמחפש מסעדה טובה.

רוצים שאצא איתכם לקמפיין אאוטבריין? אנחנו נשמח לעזור. הצוות שלי ואני נותנים שירות לחברות וארגונים בדיגיטל – שיווק ברשתות חברתיות, פרסום ממומן באינטרנט, קידום בגוגל ומנועי חיפוש, בניית אתרים ויצירת תוכן לעסקים. רוצים להשיג מטרות עסקיות? דברו איתי בטלפון 077-8040280.

מדריכי פרסום נוספים אצלי באתר

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
מנהל סושיאל

מהו מנהל סושיאל, מה הוא עושה ביום-יום? אז בניתי את המשרה של מנהל סושיאל עבורך, ומה אנחנו נותנים בסוכנות – כדי לאפשר לעצמך להבין מה

איש שיווק

האם איש שיווק הוא המענה לכל הצרות בעסק? ובכן, לא. אבל יש דברים שאנשי שיווק יודעים לעשות, וזה: לבנות תהליכים שיווקיים, להחליט מה הצרכן הולך

ניהול סושיאל

אחד המקצועות המתפתחים בעשור השני של המאה ה-22, ואחד המוכרים בעשור השלישי של המאה ה-22, הוא מנהל סושיאל. אז מה זה מנהל סושיאל, ואיך מצליחים

אסטרטגיה שיווקית

איך מייצרים אסטרטגיה שיווקית שמצליחה? מעבר לתבנית הנכונה, אין נוסחה מוצלחת לתחום מסוים. כמו שאשאל אתכם – איך מתמחרים מוצר? התבנית ידועה, אבל יש הרבה

Call Now Button