שיווק בפייסבוק

שיווק בפייסבוק - הקדמה

לשיווק בפייסבוק יש אין ספור יתרונות. בין אם זה מספר המשתמשים הפעילים בו (מיליארדים של אנשים בודקים את הפייסבוק שלהם כל יום) או הפשטות בה ניתן להגיע לאנשים הנכונים. בנוסף לכך, אפשר להבין איך לשווק בפייסבוק בעצמכם. אז בואו נדבר קצת על שיווק בפייסבוק ועל שני הדרכים המרכזיות דרכן ניתן לשווק בפייסבוק.

כמה אנשים משתמשים בצורה פעילה בפייסבוק? כמה באינסטגרם? המספרים מסתכמים במיליארדים, והידע שיש לרשתות החברתיות עליהם הוא רחב. במילים אחרות, משווקים יודעים שהעבודה של למכור מוצר מסוים קשור בעבודת השיווק ברקע. המטרה היא להוביל את הלקוחות הכי רלוונטיים לעסק שלכם, ופייסבוק מאפשר לכם להגיע אליהם אם תשקיעו זמן וכסף בשיווק בו.

אני מסביר כאן באתר במאות מאמרים וסרטונים על המאפיינים העיקריים של שיווק בפייסבוק. בעמוד הזה יש תקציר עם קישורים מתאימים למדריכים שיעזרו לכם לשווק את העסק שלכם בפייסבוק בצורה יעילה.

צפו בסרטון שיווק בפייסבוק הראשון

מעוניין בהצעת מחיר לשיווק העסק שלך בפייסבוק? השאר פרטים!

אורגני

שיווק אורגני בפייסבוק

שיווק אורגני בפייסבוק קשור לתוכן שאתם מפרסמים בפייסבוק שלא נמצא במודעות עצמם, אלא מפורסם בצורה "טבעית" ולא ממומנת – דרך פוסטים, סטוריז וגם דרך ההודעות האישיות. הוא יכול להיות בכמה פלטפורמות:

פרופיל אישי

יש אנשים המשווקים את השירות והמוצרים שהם מציעים דרך הפרופיל האישי שלהם. הוא כותבים על מה מעניין אותם, על המוצר שלהם ופשוט חולקים אותו עם החברים שלהם. יש אנשים המציעים לכמות גדולה של משתמשים אחרים להיות חברים שלהם, ובכך, מגיעים ליותר אנשים. זוהי שיטה שפייסבוק עלה עליה, לכן כדאי שיהיה ביניכם לבין החברים שאולי יהיה לקוחות שלכם קשר חזק המבוטא באמצעות תחומי עניין משותפים או חברים משותפים.

דף עסקי

ניתן לפתוח דף בפייסבוק המיועד לעסק מסוים, ויש הבדל משמעותי ממנו לפרופיל האישי; בעיקר בכל עניין הפרסום הממומן, עליו נדבר בהמשך. יש גם דברים מאוד דומים ביניהם; אפשר להצטרף ולפתוח קבוצות משניהם ואפשר לעשות גם לייקים לפוסטים של אנשים פרטיים. למרות הדמיון, כדאי שנדע שהדף העסקי הוא הצעד הראשון לקראת שיווק דיגיטלי לעסק שלכם; הוא תעודת הזהות שלו בפייסבוק. כתבתי כאן מדריכים על איך לנהל את העמוד העסקי, ואיך לפתוח אותו מא' ועד ת'.

קבוצות

הקבוצות בפייסבוק הן המרכיב המכריע בו הנותן לו יתרון יחסי על גבי פלטפורמות דיגיטליות אחרות. הקבוצות הן בעצם קהילות קטנות של משתמשים ודפי פייסבוק דרכן אנשים מגיבים לתוכן שאנשים אחרים מפרסמים בתחום עניין משותף, באזור גיאוגרפי או בשירות מסוים (לדוגמה, יד שנייה). כדאי להיות פעיל בפוסטים בקבוצות, ולהפוך להיות עמוד התווך בקבוצה אליה אתם משתייכים. זה יתרום משמעותית לאמינות של העסק שלכם, ויביא לקוחות חדשים.

אינסטגרם

אני מכליל את אופציית האינסטגרם כאן בגלל שאינסטגרם היא תת חברה של פייסבוק. הוא עובד גם על האלגוריתם של פייסבוק וצורת העבודה שלו מתבססת על עקיבה אחרי פרופילים אישיים ועסקיים. למרות שאין קבוצות אליהן מצטרפים, אינסטגרם היא אחד הפלטפורמות הפופולריות בקרב קהל צעיר (שנות העשרה וה-20 המוקדמות) שרובם לא מגיעים בכלל לפייסבוק אלא רק לאינסטגרם. לכן, רצוי לשווק בצורה קבועה באינסטגרם.

מעוניין בהצעת מחיר לשיווק העסק שלך בפייסבוק? השאר פרטים!

ממומן

שיווק בפייסבוק ממומן

שיווק ממומן בפייסבוק נעשה דרך הדף העסקי, ולא יכול להתבצע דרך העמוד האישי שלכם (אלא אם כן אתם אושיות פייסבוק עם עוקבים רבים ושלחתם בקשה מסודרת לפייסבוק לגבי חשבון מודעות שיכול לקדם את הפוסטים של הפרופיל הפרטי). הוא התמורה הכי מהירה למאמצים שלכם לקבל לידים ובדרך כלל מנפיק לכם יותר לידים מכל שיווק אורגני קיים. יש משווקים במדיה הדיגיטלית שטוענים ששיווק ממומן בפייסבוק הוא חובה. ובכן, יש שני דרכים מרכזיות דרכן ניתן לעשות שיווק ממומן בפייסבוק:

קידום פוסט או boost post

יש אופציה לממן פוסטים דרך הדף שלכם בצורה מאוד פשוטה. יש מין מנהל מודעות נינוח לגישה שאפשר להוציא ממנו מודעות די בקלות. זוהי אופציה מאוד ידידותית למשתמש, וקל מאוד לעבודה דרכה. למרות האופציה הזאת, אנחנו לא ממליצים לעשות שיווק ממומן דרך הפלטפורמה הזאת בגלל שהיא לא נותנת דיוק מלא של קהלים.

מנהל המודעות

הצורה העדיפה דרכה עושים קידום ממומן. כל האופציות האפשריות לקידום ממומן בפייסבוק מתאפשרות דרך הפלטפורמה הזאת, וניתן לקבל סטטיסטיקות מדויקות על הקהלים שלכם. מקדמי פייסבוק מקצוענים משתמשים בפלטפורמה הזאת, וניתן להגיע לתוצאות ולקחים ארוכי טווח תוך מספר ימים. אם אתם מתכננים ללמוד על פרסום ממומן לעסק שלכם, זוהי הדרך בה אתם אמורים ללכת.

באתר אתם תוכלו למצוא מדריכים רבים על מנהל המודעות, הכוללים איך לעשות קמפיין מכל סוג, סריקה כללית במנהל המודעות, הוצאת חשבוניות לפייסבוק, קישורו לביזנס מנג'ר וגם קישור לאתר שלכם באמצעות הטמעת פיקסל של פייסבוק באתר שלכם.

ניהול

ניהול השיווק בפייסבוק

יש גם אופציה מאוד טובה לנהל את כל הפלטפורמות האלה ופלטפורמות אחרות בפייסבוק דרך הביזנס מנג'ר. יש לנו הדרכה מקיפה מאוד עליו על איך הוא נראה ואיך ניתן להשתמש בו ביעילות. בקצרה, הביזנס מנג'ר היא הדרך של פייסבוק לגרום לכם לנהל את כל החשבונות העסקיים שלכם (דפים עסקיים, דפי אינסטגרם, קטלוגים של החנות שלכם, מנהל המודעות ועוד חשבונות אחרים) בצורה פשוטה וישירה. אני ממליץ בחום ללמוד על הביזנס מנג'ר ולעשות לעצמכם חיים קלים והפרדה מסודרת בין העסק שלכם לבין הפרופיל האישי שלכם.

תוכן

חשיבות התוכן בפייסבוק

אחת המטרות העיקרית שלנו כשאנחנו משווקים בפייסבוק היא שנקבל כמות משמעותית של פעולות אקטיביות בפוסטים, שינסו ליצור איתנו קשר ויצרכו את המוצר שלנו. זה אומר ששימוש בתוכן איכותי בשביל להביא לקוחות חדשים הוא קריטי ויש כמה דברים שאנחנו צריכים לקחת בחשבון בנוגע אליו –

האלגוריתם של פייסבוק

אפשר את המטרה הכללית שלו באמצעות חשיבה לוגית פשוטה של למה פייסבוק מיועד. המטרה העיקרית של פייסבוק היא שאנשים יעלו תוכן על עצמם, לכן אם תפרסמו פוסטים שיש בהם אנשים ופרצופים, תקבלו יותר תגובות, לייקים ויצירות קשר עם העמוד שלכם. יש עוד מרכיבים חשובים שנכנסים כאן כמו איכות וידאו (כי פייסבוק מעדיף התוכן באיכות הכי גבוהה שהוא יכול להכיל) וכתיבה רציפה ללא שגיאות כתיב.

שימוש בכלים חדשים שהפייסבוק מוציא בצורה שוטפת עוזר לקידום שלכם. כשאתם עושים קידום בפייסבוק, שימו לב שכל שבוע בערך תוכלו לראות עוד אופציה המתווספת לכם לפוסטים. לדוגמה, בוידיאו ניתן ממש להפיק סדרה, או ליצור פלייליסט מסודר של הסרטונים שלכם. שימוש בסטורי של העמוד שלכם מביא עוקבים ופעילות רבה גם לפוסטים הרגילים. כל פעם שתמשתמשו בכלים החדשים הללו פייסבוק יתנו לכם קרדיט כי זה עוזר להם להבין איך הם יכולים לשפר את עצמם בעתיד.

האלגוריתם של פייסבוק מכריע מה זה אומר תוכן איכותי, לכן אנחנו צריכים לפעול לפיו. בין אם זה תוכן אורגני או תוכן ממומן, אסטרטגיית השיווק שלנו בפייסבוק חייבת להתחשב בו.

איפה נמצא את הלקוחות הפוטנציאליים שלנו?

המודעות והפוסטים שלנו צריכים להיות מכוונים ללקוחות הפוטנציאליים שלנו בתוכן שלהם. ניתן לעשות את זה באמצעות קידום אורגני דרך פרסום בקבוצות הפייסבוק הנכונות או פתיחה של קבוצה חזקה בפייסבוק בעצמכם.

אפשר גם להגיע לרזולוציות הכי קטנות של פילוח קהל של זה בעת כתיבת המודעות דרך הקידום הממומן. המטרה העיקרית היא לחשוב מי הקהל הפוטנציאלי שלכם.

פופולריות וזמן משפיעים על פופולריות הפוסט שלכם

כל שזמן התגובה של האנשים יירד, ככה הפוסט ייחשף לאנשים נוספים. זאת אומרת שאנחנו צריכים לחתור לפעולה של כמה שיותר אנשים כמה שיותר מהר באמצעות התוכן בפוסט עצמו.
עוד על זמני פרסום בפייסבוק.

הנעה לפעולה

תגידו ללקוחות שלכם מה לעשות בשביל להגיע אליכם לעזור לעסק שלכם להתקדם. לקוחות פוטנציאליים רוצים להגיע אליכם, אבל לא תמיד מצליחים לחבר בין עניין במוצר ויצירת קשר. ברגע שאתם מבהירים להם היכן החיבור הזה נמצא, יש סבירות גבוהה שהם יפנו אליכם.

מעוניין בהצעת מחיר לשיווק העסק שלך בפייסבוק? השאר פרטים!

עבודה עם מקצוען

עבודה של מקצוען אמיתי בשיווק דיגיטלי תיתן לכם תוצאות ורווחים לעסק שלכם

אתם מוזמנים לעיין בפורטפוליו שלי ולראות מה הצלחתי להשיג לעסקים דרך שילוב של שיווק אורגני איכותי, קידום ממומן יעיל ותוכן שפורסם במקומות הנכונים בצורה אידיאלית כדי שיופיע וימשוך את הגולש הרלוונטי.

בשביל להשיג שילוב מוצלח שכזה, חובה לבקש מאיש מקצוע להתלוות אליכם או לבקש ממנו ללמד אתכם איך לעשות את זה ולחסוך את הכסף והזמן אותו תוציאו על ניסוי ותהייה. בנוסף לכך, ככל שהזמן עובר, החידושים של פייסבוק והאלגוריתמים האלה נהיים מסובכים ומורכבים, לכן תמיד כדאי להיוועץ באיש מקצוע.
יש הרבה צורות פרסום שונות בפייסבוק, החל מגרילה ועד קידום אפליקציות. בסוכנות שלנו, אנחנו מומחים לאופי הפרסום בפייסבוק וחוסכים מכם זמן וכאב ראש. נשמח לייעץ לחברה שלכם.

נעים מאוד

שמי סער ברעם, ואני הולך להביא לך יותר לקוחות!

טקסט 

סער ברעם - קידום בפייסבוק

המלצות חמות

לקוחות שיווק בפייסבוק משתפים בעבודה איתי

טוריסמו פיליפינו

חברת תיירות בפיליפינים

אנו עובדים עם סער כבר מעל לשנה. הקמפיינים היו מאוד אפקטיביים, הלידים הגיעו בהמוניהם מהרגע שהוא הבין את צרכינו. העבודה מולו היתה די נוחה עם מענה מיידי בכל שלב. תודה על הביצוע וההתאמה לעסק בכל שלב!
MarkeTools

שיווק דיגיטלי

נעזרתי בסער בתור קולגה כשהייתי בחופשת לידה.  מעבר למקצועיות שברורה מאוד לעין, מדובר באדם שירותי ואדיב, שכל כך נוח ובטוח להעביר אליו את האחריות על הלקוחות שלי. תודה סער, שעשית מעל ומעבר כדי שהלקוח שלי יהיה מרוצה 🙂

TubeFormula

שיווק עסקים בגוגל

מבין כל התוצאות בביטוי "קידום דף עסקי בפייסבוק" יצאת 1 מבין 123 אתרים שמחזיקים בביטוי הזה. ולא רק זה אתה עוד עוקף את בזק 144
שהוא אוטוריטה. משמעות העניין שאתה נהפכת לאוטוריטה בתחום שלך.

מה אנחנו נותנים?

קידום הדף עד שיגיע לרמה של פעילות שוטפת ורציפה של עוקבים

כתיבת תוכן איכותי לעמוד, שייקח אותו צעד קדימה לפני שאר המתחרים שלכם

קידום ממומן שמגיע לפייסבוק של גולשים שהופכים ללקוחות, תוך ניהול ובקרה עליהם

לפני שאנחנו מתחילים, דואגים ש:

איתור לקוחות פוטנציאלים לעסק שלך

אני מוצא את האנשים שבאמת מתעניינים ורוצים להכניס כסף לעסק שלך דרך פלטפורמות דיגיטליות שונות ומקשר ביניהם לבין העסק שלך

ייעול שיווק דיגיטלי

בשביל לשווק את העסק שלך בצורה יעילה, אנחנו צריכים לדעת מהי הפלטפורמה הרלוונטית של העסק. יותר מזה, אני דואג להגיע לקהל הנכון בצורה היעילה ביותר, ונותן תוכניות פעולה שיווקיות נכונות לאורך זמן.

שיתוף פעולה וקשר רציף

בשביל ליצור רצף שיווקי טוב אנחנו נדבר באופן שוטף על הלקוחות, שיטות לייעול נכון של המשאבים השיווקיים שלנו ויעדים שאנחנו רוצים לעמוד בהם. תכנון מהלכים שיווקיים נכונים מתרחשים רק כשיש בנינו תקשורת רציפה וטובה.

בדיקה שוטפת

אנחנו עוקבים אחרי ההתקדמות השיווקית שלך ודואגים לך ברמה היום יומית. אם יש תקלה או בעיה, אנחנו מתחייבים להודיע ולמצוא פתרון בהקדם האפשרי.

חשוב להגיד שבמהלך שיווק בפייסבוק...

אני עם היד על הדופק

אני מוצא את השיטות הכי יעילות כדי להשיג לך מקסימום תוצאה במינימום מאמץ. לשמחתי עליתי על כמה כאלה והלקוחות שלי מרוויחים מהן.  

לא ביום יש מבול של לידים

אני יודע שזה די מבאס לשמוע את זה מאיש מקצוע, אבל גם רומא לא נבנתה ביום אחד. אנחנו נבנה קונספט מתמשך שיכניס לך לידים גם בתקופות הקשות ביותר

לטנגו צריך שניים

אני אוהב לדבר עם הלקוחות שלי, במיוחד בתחילת העבודה. זה יוצר תקשורת טובה, מאפשר לי לקבל חומרים באופן שוטף ולהסביר את המהלך הבא.

לחברת Minded ייעוץ עסקי אני נותן שירות כבר למעלה משנתיים, והם שמחים לעבוד איתי
לעופר מחברת Kappa Real Estate יצרתי קמפיין ממומן שהביא לידים סופר-איכותיים ומדויקים
אורי שקד הפנה אליי רופא שיניים בת"א, שהשיג לידים לטיפולים מורכבים ב-35 ש"ח לליד
Call Now Button דילוג לתוכן