סוכנות שיווק

אחת השאלות שנשאלתי פעמים רבות היא: סער, איך זה שאתה לא מקריח?
את התשובה אכתוב בסוף המאמר. אבל בינתיים, מה שבטח מעניין אתכם הקוראים הוא – כיצד מודדים את הצלחת השיווק הדיגיטלי? אחת היתרונות בשיווק דיגיטלי הוא שהכל כאן מדיד ומדויק, וניתן לבדוק לעומק את הנתונים באמצעות שלל מקורות אמינים ותוכנות שיעניקו לנו מידע מפורט אודות הגולשים שלנו והפעולות שביצעו בקמפיין. תפקידה של סוכנות שיווק מקצועית בפאזל הזה, הוא בדרך כלל לסייע לכם לקבל תמונה כוללת ומלאה על כלל מאמצי השיווק שלכם בדיגיטל, ובסופו של יום גם להרוויח יותר מכל קמפיין.
סוכנות שיווק מקצועית תדע להגדיר מדדים מדויקים להצלחת הקמפיין, ולהבחין בניואנסים דקים וחשובים שיסייעו להצלחת הקמפיין שלכם.
מה הם 5 מדדי האפקטיביות לקמפיין שלכם, שרק סוכנות שיווק מקצועית תבחין בהם? כל התשובות ממש כאן בפנים.

#1- אחוז הנטישה באתר שלכם (Bounce Rate)

אחוז הנטישה (או באנגלית Bounce Rate) הוא מדד חשוב מאין כמוהו, והוא מתייחס לסיטואציה בה לקוח פוטנציאלי הגיע לאתר ועזב אותו באמצע, בלי לעבור לעמודים אחרים. אחוז הנטישה באתר, הוא מדד למידת האפקטיביות והרושם שהאתר שלכם יצר על הגולשים.
תוכלו להעריך את אחוזי הנטישה על ידי הסתכלות בדף הבית של גוגל אנליטיקס המתייחס לאתר שלכם.
על בעל העסק תמיד לשאוף ליחס נטישה נמוך ככל האפשר. יחד עם זאת, קחו בחשבון שאם אחוז הנטישה עומד על 50% מדובר בנתון לא רע. אחוז נטישה נמוך במיוחד, למשל 3% יכול להעיד במקרים רבים גם על תקלה באנליטיקס.
טיפ אישי ממני: ישנם שלל גורמים שעשויים להשפיע על אחוז הנטישה באתר: בהם פופ אפים רבים ומעיקים שקופצים לגולש בעין, רושם ראשוני שלילי עקב עיצוב לא מתאים, אתר שנטען לאט ועוד רבים. שיפור הגורמים הבעייתיים באתר ושיפור חוויית המשתמש ברוב המקרים תוריד את אחוזי הנטישה, וממילא יגדיל גם את אחוזי ההמרה.
ולא רק זה, אלא אתר שיש לו אחוזי נטישה נמוכים יותר, מדורג גבוה יותר בגוגל ויגדיל את החשיפה שלכם לגולשים נוספים.

אחוז נטישה

#2 סוכנות שיווק שתבחן את החלקים הטובים ביותר באתר שלכם

דף הבית הוא הדף הפופולרי ביותר אצל מרבית העסקים, ורוב הגולשים מבלים בו את רוב הזמן, אך כדאי מאוד שסוכנות שיווק הדיגיטלי שלכם תבדוק בנוסף, אלו דפים נוספים עושים עבודה טובה.
קיימים שלל תוכנות ועזרים שיכולים להציג לכם לא רק את הדפים המדורגים גבוה, אלא גם לאיזה תוכן באתר הלקוחות מתחברים, ומוצאים אותו בעל ערך. 

#3 זמן ממוצע שהגולשים שוהים באתר שלכם, ובדפים מסוימים

באתר שלכם מבקרים מאות אנשים. רובם, כך תרצו להאמין, לא נוטשים ונשארים באתר שלכם זמן רב. לכמה זמן בדיוק הם נשארים? ולכמה עמודים הם מגיעים בזמן השהות שלהם? זה יכול להיות מדד טוב לכמה התוכן באתר שלכם רלוונטי, וכיצד משפך המכירות מניע את האנשים המבקרים באתר.

ניתוח הפרסום בדיגיטל

#4 סוכנות שיווק שתמדוד את האפקטיביות של קמפיין השיווק 

בעידן בו הכל מדיד, חבל מאוד להשקיע כספים רבים בפרסום בפייסבוק או בקידום ממומן בגוגל על סמך תחושת בטן, מבלי לנתח באופן רציף את הנתונים המתקבלים ולפעול בהתאם. מומלץ מאוד להתייעץ עם סוכנות שיווק ולנתח את הנתונים כדי להיות מפרסמים יעילים וחכמים יותר.

שאלות שכדאי מאוד לשאול את סוכנות שיווק הדיגיטלי שלכם:

  • כמה פעמים נחשפה המודעה או הבאנר שלכם?
  • כמה פעמים הקליקו עליהם?
  • איזו מבין המודעות שלכם עודדה לפעולה?
  • כמה פעולות בוצעו באמצעות המודעות? ואילו פעולות בדיוק?
  • האם דפי הנחיתה שלכם זוכים לכניסות?
  • האם אנשים ממלאים את הטופס בדף או רק שוהים בדף ויוצאים מיד?
  • באילו אזורים גאוגרפיים הקמפיין הצליח וקיבל יותר המרות, ובאילו פחות? עבור אילו קהלים התוצאות היו טובות יותר?

פרט לגוגל אנליטיקס (שנחשבת המתאימה ביותר למטרה זו), ישנן שלל מערכות סטטיסטיות המאפשרות למדוד את הנתונים אונליין, וכדאי לכם להעזר בסוכנות שיווק מקצועית שיודעת לקרוא את הנתונים ולהסיק מהן את המסקנות הנכונות.

#5 ביצועי עמוד הנחיתה

דף הנחיתה הוא למעשה דף תוכן אליו מגיעים הגולשים מהקמפיין שבניתם.
הדף בדרך כלל מספק את ההצעה ללקוח, ומאפשר לכם לקבל את הליד כשהוא חם ובשל לרכישה.
עם זאת, יש מספר אלמנטים שעשויים להשפיע על ביצועי הדף ולגרום לכך שהוא יהיה עם אחוז המרה נמוך. סוכנות שיווק מקצועית תסייע לכם לבחון את האלמנטים הללו, ולשפר אותם בהתאם לצורך.
למשל:

  • דף נחיתה שנטען באיטיות – כחלק אינטגרלי מביצועי הקמפיין שלכם, תמדוד גוגל את מהירות טעינת דף הנחיתה. כאשר דף הנחיתה יטען במהירות, גוגל תשפר את ציון האיכות של הדף.
  • להגיע ישר למטרה – ככל שהאדם צריך להתאמץ יותר כדי להשאיר פרטים, כך יקטנו הסיכויים שהוא ישאיר פניה. קצרו את הדף, או לכל הפחות קצרו את הדרך של הגולש להשארת הליד.
  • פחות שדות במילוי הטופס, יותר טוב – ככל שתצרו טופס ממוקד יותר, כך יגדלו הסיכויים שהגולשים ימלאו פרטים. (אתם יכולים להזכר בעצמכם, מתי הפעם האחרונה שמילאתם טופס יצירת קשר עם הרבה פרטים…)
  • השקיעו בדף תודה איכותי, ולא רק בכיתוב "הרשמתך התקבלה"- חשוב לדעת שלעיתים קרובות בכיתוב כזה אין ערך. הלקוח שואל את עצמו "מתי יחזרו אליי"? הוא ממתין לכם ממש עכשיו, עכשיו הוא חם על השירות, ואם תפספסו את הרגע הזה אתם עלולים להפסיד אותו. לכן אני תמיד ממליץ לשלוח – בעזרת אוטומציית דיוור – מייל ללקוח מיד בתום ההרשמה, המכיל מידע רלוונטי ותוכן עליכם.

לסיכום, אני מקווה מאוד שכעת, לאחר קריאת המאמר, תדעו להגדיר ולבחון טוב יותר יחד עם סוכנות שיווק הדיגיטל שבחרתם, מדדי שיווק חיוניים שיובילו אתכם להצלחה. עבודה צמודה מול סוכנות שיווק מקצועית, בדרך כלל תוביל לשיפור התוצאות שתקבלו מהשיווק ברשת.

ולסיום, אם רציתם לדעת איך אני שומר על מדדי רעמה גבוהים, אני חופף עם דבק (:

רוצים להתייעץ עם הצוות שלנו? לשפר את ביצועי הקמפיינים שלכם? אנחנו כאן לשירותכם.

מאמרים נוספים בבחירת חברות פרסום ושיווק

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
קידום ממומן בגוגל – דף נחיתה

להגדיל את הרווחים בעסק שלך – ומהר קידום ממומן בגוגל טייק 1 האתר של העסק שלך נראה נפלא, השקעת אלפי שקלים בעיצוב, וכתבת תוכן מקורי

בניית אתרים בוורדפרס לעסקים

להפוך להיות מספר 1 בגוגל באמצעות בניית אתר בפלטפורמה הנכונה בניית אתרי וורדפרס לעסקים האתר שלך נראה נפלא. השקעת בעיצוב מעולה וכתבת את התוכן הנכון

חוקי פרסום בפייסבוק

מי לא מכיר את המצב הבא? עמלתם שעות על פרסום קמפיין, יש לכם קריאייטיב מדהים, דף נחיתה מעורר קנאה, הכל מוכן ומזומן לקמפיין מעולה. העליתם

פרסום עסק

בין אם אתם בעלי עסק בינוני, גדול או חברה, רוב הסיכויים שתהיו מעוניינים למתג את העסק שלכם ולקדם אותו ברשת ככל הניתן. שירותים חשובים כמו

Call Now Button דילוג לתוכן