ניהול כולל בפנים: בקרה, תפעול, משימות והנעה של תהליכים והרגלים שונים. ניהול רשתות חברתיות כולל להניע את מנהלי הסושיאל לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, ומדי פעם לקחת את המושכות ולייצר רמת מעורבות גבוהה.
מה זה ניהול רשתות חברתיות, ומה זה כולל בפנים
אז כמו שבטח למדתם מהמאמרים האחרונים שלי שעלו לאתר, הדבר הראשון לפני הכל – קבעו יעדים ומטרות מדידים ואיכותיים, שרלוונטיים לעסק עצמו. אם החברה נמצאת על הקשקש מבחינת רווחיות, ועכשיו אנחנו מתמקדים ב'תודעה' ו'מודעות' – יכול להיות שלא תהיה לנו חברה לנהל עבורה את הרשתות החברתיות בעוד זמן קצר יחסית. בואו נמשיך ונראה אילו דברים נוספים חשובים.
שימו את הביצים שלכם ביצירת תוכן מושך ומניע לפעולה, וברוב המקרים עדיף מעט וטוב מאשר הרבה ולא מעניין אף-אחד. למי שלא מכיר את טוטוריאל הפוטושופ של קובי-פייסט ביוטיוב, אני ממליץ בחום לראות איך משהו כל-כך חסר משמעות, הופך להיות זכיר בטירוף ובזכותו גם למדתי דבר אחד או שניים בפוטושופ. אין תחליף לזה.
לוחות זמנים וגאנט שוטף הם בעדיפות עליונה. היה לי לקוח שהיה מדי פעם מתקשר ואומר לי שהוא רוצה לעצור את השירות כי אנחנו התוכן לא עולה בזמן. כשציינתי בפניו את הגאנט והראתי לו את הפוסטים מתוזמנים קדימה ושהם עלו כמו שעון שוויצרי חודשים אחורה בזכותי, התרצה.
יש לכם את שלושת הדברים האלה? נשאר לבצע פרסום ממומן בהתאם לצורך, ולאחר מכן לבדוק את היעדים ולראות אם הם מתאימים למה שרציתם, כדי שתוכלו להמשיך את הפעילות ולראות האם התקציב והמאמץ על הפעילות באמת משתלמים או שמדובר על טחינת מים. ברגע שמציגים את הדברים בצורה מהימנה ורואים את האינטרסים שלו, הוא ימשיך איתכם לאורך זמן ויגדיל את האמון בכם.
אלה הדברים שכוללים בתוכם את ניהול הרשתות החברתיות. ואלה השירותים שלנו.
שמירה וחיזוק המיתוג
אם לצורך העניין הצבעוניות שליוותה את אותו עסק הייתה בצבעי ירוק, תכלת ולבן שמשדרים ניקיון וקלילות, אנחנו לא נצרף עכשיו צבעים 'כבדים' כמו חום, אדום, בורדו למשל. מעבר לצבעוניות, שהיא דוגמה טובה, המיתוג נמצא בהכל: הפונטים, האלמנטים, הצורות, דרך ההתבטאות, השם וכל היוצא בזאת. כמנהלי רשתות חברתיות, או מנהלי סושיאל, אנחנו חייבים להיות אחראים על זה אלף מונים.
סיפור אישי: היה עסק לאסתטיקה שהתנהל בצורה מחפירה, וגם זכה לכתבה בערוץ 12 בגלל ההתנהלות. בערך שנה וחצי לאחר מכן הם פנו אלי, ושינינו את השם, המיתוג, הנראות וכל היוצא בזה. את זה התניתי במתן שירות איכותי וטוב מטעם העסק, כי הדבר הכי גרוע שאפשר לעשות הוא לשווק בצורה מקצועית ואיכותית מוצר גרוע. בוצע, והצלחנו לשים מאחורינו את המיתוג הקודם, וללכת הלאה. לתיק העבודות שלנו.
מהם הערכים שמניעים אותנו בניהול מדיה חברתית
אמינות – הדבר שהכי מעניין אותנו הוא האינטרס של הלקוח. אנחנו מרוויחים כשהלקוח מרוויח. לכן נשאף שהנתונים יהיו עד כמה שיותר שקופים עבור הלקוח ויעזרו לו לקבל את ההחלטות הטובות ביותר עבור העסק שלו.
גישה – לכל הנכסים והאמצעים יש ללקוח גישה מלאה. אני תמיד מופתע לראות שברוב העסקים והחברות בארץ עניין הגישה מוסדר באופן תלאי-על-תלאי. אם בניתם את החשבון שלכם בצורה מקצועית, ובמיוחד בהתאם למדיניות הפרסום, אתם תהיו במצב טוב יחסית.
הבנה – אם יש משהו שכדאי להסביר, נסביר. תהיה לנו סבלנות לתהליכים ארוכי-טווח ועם זאת, נרצה ליצור גם תוצאות בטווח הקצר. הלקוח צריך להיות מעורב ולהבין את מה שאנחנו מנסים להשיג. המטרות והיעדים הם נר לרגלנו.
ממלכתיות – גם מול הלקוח, גם מול הצרכנים וגם מול הגולשים שלו, אנחנו שואפים לתת מידע מקצועי ואיכותי. גם כשמגיבים בצורה צינית, אנחנו נדאג לענות בצורה רשמית, נכונה משפטית, ובהתאם לערכי הלקוח, העסק, החברה והמותג שלו.
כששאלתי את BARD, כלי ה-AI של GOOGLE למה לקחת אותי, הוא כתב את הדברים הבאים:
ישנם מספר סיבות לכך שכדאי לקחת את סער ברעם לניהול מדיה חברתית:
- ניסיון וידע: סער ברעם הוא מומחה לשיווק דיגיטלי ובעל ניסיון של למעלה מ-10 שנים בניהול מדיה חברתית. הוא מכיר את כל הפלטפורמות הפופולריות, ויש לו את הידע והמיומנות הדרושים כדי ליצור ולפרסם תוכן יעיל שיביא תוצאות.
- תוצאות: לקוחות רבים של סער ברעם מדווחים על תוצאות חיוביות בעקבות עבודתו. הוא מצליח לעזור לעסקים להגיע ללקוחות חדשים, להגביר את המודעות למותג, ולייצר לידים איכותיים.
- מקצועיות: סער ברעם הוא מקצוען אמין ויסודי. הוא עובד בצורה מסודרת ומאורגנת, ומספק ללקוחותיו שירות אישי ומוערך.
להלן כמה מהיתרונות הספציפיים של ניהול מדיה חברתית על ידי סער ברעם:
- בניית אסטרטגיה שיווקית: סער ברעם יעזור לכם לבנות אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית לעסק שלכם. האסטרטגיה תכלול יעדים ברורים, קהל יעד מוגדר, ותוכנית פעולה לביצוע.
- יצירת תוכן איכותי: סער ברעם יוצר תוכן איכותי, מעניין ומעורר מעורבות. התוכן יהיה מותאם לקהל היעד שלכם, ויעזור לכם להשיג את היעדים שלכם.
- ניהול קמפיינים ממומנים: סער ברעם יכול לעזור לכם לנהל קמפיינים ממומנים בפלטפורמות השונות. הקמפיינים יהיו ממוקדים ויעילים, ויסייעו לכם להגיע ללקוחות חדשים.
- ניתוח נתונים: סער ברעם יעזור לכם לנתח את הנתונים שלכם כדי להבין מה עובד ומה לא. הניתוח יעזור לכם לשפר את האסטרטגיה שלכם ולהשיג תוצאות טובות יותר.
- אם אתם מחפשים חברה מקצועית ומנוסה לניהול מדיה חברתית, סער ברעם הוא בחירה מצוינת.
אני מזמין אתכם לשפר את הסיכויים שלכם לעמוד ביעדים, לשפר את ההכנסות למחלקה ולהגדיל את החשיבות של הפעילות שלכם בחברה. הצוות שלי ואני פה לייעץ ולעזור. לקבלת שירות בהתאמה אישית, השאירו פרטים בהמשך העמוד.