לא משנה איך תסתכלו על זה, ניהול סושיאל מדיה הוא אחד השירותים ההכרחיים ביותר עבור העסק או הארגון. כדי להגיע ללקוחות חדשים ולבסס מערכת יחסים עם הלקוחות הקיימים, חיוני ליצור, לפרסם ולנתח תוכן בפלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם או טיקטוק כדי להראות ללקוחות שלכם שאתם כאן כדי להישאר.
אנחנו תמיד אומרים, שניהול סושיאל מדיה הוא הלחם והחמאה של כל עסק שמכבד את עצמו בעידן הדיגיטלי, ומי שלא מקדם את עצמו, לא נעים לומר, מעניק למתחרים שלו את הלקוחות על מגש של כסף.
אז מה הם היתרונות של ניהול סושיאל מדיה עבור העסק שלכם? ומה אנחנו עושים כאן כל היום? תמצתנו את כל הנקודות החשובות לכתבה אחת.
מה אנחנו עושים כאן כל היום?
בואו נכנס לנעליו של מנהל הסושיאל (זה קל, כי זה אנחנו)
על איש המקצוע או החברה שתבחרו בראש ובראשונה "לחיות" את עולם הרשתות החברתיות.
על מנהל הסושיאל מדיה להיות בקיא לאורך ולרוחב באפשרויות הפרסום והשיווק בכל אחת מהרשתות, או לפחות בעיקריות שבהן: פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ויוטיוב.
במקביל לבקיאות ברשתות השונות, נדרשת ממנהל הסושיאל היכולת ליצר מהלכי פרסום ממומן ברשתות השונות כדי למקסם את חשיפת הדף העסקי לקהלי היעד הרלוונטיים.
לשם כך, על מנהל הסושיאל להתאים את הפעילות למספר פרמטרים עיקריים, למשל:
- לדייק את קהל היעד הרלוונטי בהתאם לעסק או לארגון
- לסייע ביצירת שפה עיצובית ופרסומית המותאמת לערכי המותג
- לסייע בתכנון התקציב הנדרש לכל מהלך שיווקי שהוא, בין ממומן ובין אורגני
- לעקוב אחר פעילות המתחרים בנישה של בעל העסק ולנסות ללמוד מהם
- לנתח ולנטר את הקמפיינים ואת הפעילות השיווקית ולהבין כיצד ניתן לשפר ולמקסם את התוצאות
מה כולל ניהול סושיאל מדיה בסוכנות שלנו?
מעבר על אסטרטגיית התוכן שלכם-
האם עסקתם כבר בשיווק העסק שלכם ברשתות החברתיות?
אם כן, וגיבשתם אסטרטגיה שיווקית תואמת מותג, נשמח להקדיש זמן לבדיקת האסטרטגיה הקיימת. העין הביקורתית של הצוות שלנו, תוכל לבחון מה עובד בקמפיינים שלכם ומה… איך לומר, קצת פחות (:
בין השלבים העיקריים במעבר על אסטרטגיית התוכן:
- סקירת יעדי המדיה החברתית
- התאמת נראות המותג לרשתות המדיה החברתיות
- מעקב אחר מדדים במדיה כמו עוקבים, שיעור חשיפה, מעורבות ועוד
- ניתוח מדדי המדיה החברתית שלך כדי לאתר מגמות, להבין מה הן העדפות התוכן ועוד
- סקירת הנוכחות של המתחרה שלך במדיה החברתית
- ועוד ועוד…
איתור קהל היעד המדויק עבורכם
חקירת הקהל שלכם היא חלק מרכזי בניהול סושיאל מדיה. אם העסק שלכם לא יודע מי הקהל שלו, הוא לא יצליח לפנות אליו עם המסרים המתאימים.
לכן, אחד השלבים הראשוניים בניהול הסושיאל הוא לדעת מי הקהל והיכן למצוא אותו באינטרנט.
על ידי מיקוד המסרים לקהל בפלטפורמה המועדפת עליו, תוכלו להרוויח החזר גדול יותר על ההשקעה (ROI).
בואו נשתמש בדוגמא כדי לסבר את האוזן:
דמיינו פרסום במדיה החברתית עבור רופאי שיניים.
רופא שיניים אחד מתמחה בילדים, השני מתמחה בהשתלות. למרות ששניהם פועלים במגזר הבריאות, לכל אחד מהם יש קהל יעד שונה.
פיתוח מודעות למותג שלכם
בהתאם ליעדים ולאסטרטגיית השיווק של העסק, מנהל המדיה החברתית יסייע בפיתוח אסטרטגיית הפרסום. פיתוח מודעות למותג שלכם תניב עבורכם יותר עוקבים איכותיים שירצו לרכוש את המוצרים שלכם ולהשתמש בשירותים השונים.
יצירת תוכן ספציפי עבור הפלטפורמות הנבחרות
סוכנות המתמחה בסושיאל מדיה תעשה עבורכם קצת יותר מאשר ליצור גאנט תוכן חודשי. אנו לא רק יוצרים את הפוסטים, אלא גם מביאים את הרעיונות, העיצובים ומעניקים לכם השראה.
כדי ליצור את התוכן הטוב ביותר האפשרי, אנו עובדים עם צוות מיומן של מעצבים גרפיים וקופירייטרים.
התוצאה היא פיסת תוכן המותאמת לקהל היעד ומסייעת לכם להשיג את יעדי העסק.
מחפשים סוכנות ניהול סושיאל מדיה? נשמח לעזור
כשמאחורינו מאות לקוחות שקידמנו בתחומים מגוונים: תיירות, רפואה, קוסמטיקה, ייעוץ עסקי ועוד, נשמח להעניק לכם את המעטפת הגדולה והרחבה ביותר הקיימת כיום בעולם הדיגיטל.
החל מכתיבת תוכן לפוסטים ועד גיבוש אסטרטגיה ושיפור חווית משתמש באתר, נשמח לעמוד לשירותכם.
מוזמנים להתרשם בעצמכם ולקבוע פגישה: https://meet.alai.co.il