fbpx

פרסום משרות בלינקדאין

פרסום משרות בלינקדאין | סער ברעם

בשנים האחרונות הרשתות החברתיות, ולינקדאין ביניהן, הפכו לפלטפורמה עיקרית לפרסום משרות לא פחות מאתרי הדרושים המוכרים. למי שעדיין לא מכיר, לינקדאין היא הרשת החברתית הגדולה בעולם לבעלי עסקים והיא מיועדת בין היתר גם לחיפוש עובדים ועובדות.
אם אתם מגייסים עובדים מדי פעם או אפילו בקביעות, מומלץ מאוד להכיר את שלל האפשרויות שמציעה לינקדאין. מה הם היתרונות בפרסום משרות בלינקדאין? ואיך כדאי לעשות זאת נכון? כל זאת ועוד, בכתבה שלפניכם.

משרת עובד בלינקדאין
פרסום משרות בלינקדאין

היתרונות בפרסום משרות בלינקדאין

קהל יעד סופר ספציפי – במידה ותבחרו לפרסם את המשרה/משרות שלכם בלינקדאין, תוכלו להיחשף לקהל יעד מאוד ספציפי. הסינון הוא כלי מאוד חשוב וקריטי בפלטפורמה, ובחיפוש ניתן לסנן לפי חברה, תחום ומספר עובדים. היות ולינקדאין כבר ביססה את עצמה כפלטפורמה חשובה בעלת מאות מיליוני משתמשים, הכוללת אנשים חשובים ומובילי דעה שונים, מומלץ לנסות לבסס מקצועית גם את העסק שלכם, וליצור עבורכם הזדמנויות שיווקיות.
יצירת קשרים עם אנשים חשובים בעולם העסקים – מלבד התועלת בגיוס עובדים חדשים, פרסום משרות בפלטפורמה יעניק לכם יתרון נוסף, חשוב לא פחות: נטוורקינג ויצירת קשרים עם אנשים חשובים בעולם העסקים.

הבונוס העיקרי מבחינתי – סינון עד לרמת הדיוק הגבוהה ביותר

יכולות הסינון של לינקדאין שוות פסקה נפרדת.
לינקדאין מאפשרת לבעלי עסקים וחברות להגדיר את קהל היעד לפרסום עד לרזולוציות המדויקות ביותר.

סינון לפי חברה – כך למשל, ניתן לסנן את הקהל לפי החברות בהם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם עובדים (Company). ואף לרדת לרזלוציה של שמות חברות ספציפיות בהן נרצה לפרסם (נקליד שמות מבוקשים).
כמו כן, ניתן להעלות רשימה חיצונית של עד 350,000 חברות ע"י בחירת האופציה "List upload".

סינון משרות בלינקדאין

היופי בלינקדאין הוא שהיא מאפשרת להגדיר שלל חתכים כדי לדייק את הקהל, ולא סתם לפרסם לאותן חברות:

  • אפשר למשל להגדיר מאפיינים של העובדים הרצויים אליהם נרצה שהמודעה תגיע (למשל: עובדים בחברות עד 10-15 עובדים)
  • ניתן לאפשר ללינקדאין להגדיר שלל מאפיינים לחברות הרצויות, ולינקדאין תאתר עבורנו את החברות או העובדים בהתאם לקריטריונים שהוגדרו.
  • דוגמאות לקריטריונים: גודל חברה, הון חברה, הענף אליה שייכת החברה (ביו טכנולוגיה, מוסד חינוכי, גוף ציבורי, פיננסי וכן הלאה)
  • ניתן להגדיר חברות לפי קריטריונים שלינקדאין אוספת מכל מיני מקורות חדשותיים, למשל: "Forbes World’s Most Innovative Companies".
סינון לפי חברה בלינקדאין
  • תפקיד המועמד כיום – לינקדאין מאפשר לכם להגדיר כיצד תרצו לחפש את בעלי המקצוע הספציפיים- האם לפי התפקיד של אותו האדם בהווה או לכלול הגדרות תפקיד קודמות.
    אם למשל, חיפשנו מנהל משאבי אנוש, אולי נרצה להגיע לאדם כזה גם אם הוא כיום רשום תחת תפקיד אחר.

בנוסף לכל אלו, בלינקדאין קיימים עוד שלל פיצ'רים ואפשרויות סינון, פרטתי כאן את העיקריים שבהם.

מלבד זאת, לינקדאין שכללה את יכולות הפרסום והשיווק שלהן, ומודל פרסום המשרות החדש ניתן לערוך את המשרה בכל זמן נתון, מה שלא היה ניתן לעשות בעבר; לשנות את התקציב היומי שלכם; וכן ניתן לעקוב אחר ביצועי המודעה בצורה יותר יעילה.

כמה עולם לפרסם בלינקדאין?

בגדול, כמה שאתם מעוניינים להשקיע. מתחילים מ-10$ ביום, כמובן.

בפלטפורמות אחרות כמו פרסום בגוגל או פרסום בפייסבוק, שהן הפלטפורמות העיקריות לפרסום משרות, אנו רגילים לשיטה המוכרת של PPC או במילים אחרות Pay Per Click. עד היום, פרסום משרות בלינקדאין העניק לנו רק את האופציה לשלם פר משרה ולא פר קליק, אך המודל הזה השתנה, ונכון לעכשיו, בשנת 2021, ניתן ליצור מודעות ולשלם גם פר קליק על כל לחיצה במודעה. כמו במקומות אחרים, גם כאן, ככל שתשלמו יותר כך החשיפה שלכם תהיה משמעותית פי כמה. אם לפני כן הייתם משלמים 200 דולר לחודש על כל פרסום משרה, עכשיו יש בידיכם את האפשרות לשלם לפי לחיצה ולא חודשית.

ההמלצה שלי היא לקבוע תקציב יומי של 20-30 דולר, כשבמודל PPC הכוונה היא לסכום המקסימלי שתשקיעו (כשהתשלום עבור ההקלקות והחשיפה יגיע לסכום היומי, לא יוצגו יותר מודעות). לאחר ההשקעה הבסיסית של התקציב, לקבוע האם זה מה שאנחנו רוצים על פי התוצאות.

כשתלמדו כיצד לפרסם משרות בלינקדאין, תוכלו להגיע לאנשים חשובים בעולמות ההייטק, יזמות, שיווק, סטארטאפים ותעשיות שונות.

פרסום משרות בלינקדאין: מה הסיכוי למצוא עובדים מתאימים בלינקדאין?

לינקדאין היא הפלטפורמה המובילה בעולם לחיפוש מועמדים, ומיליוני עובדים פוטנציאליים עם ניסיון בעבודות צווארון לבן מחכים לכם שם. כל שנותר לכם לעשות הוא רק לחפש אותם באמצעות הכלים המתאימים.

מעוניינים לקבל כלים לפרסום בלינקדאין? לשדרג את הפרופיל המקצועי שלכם? צרו איתנו קשר ונשמח לעזור.

מאמרים נוספים אצלי באתר שיעניינו אותך

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
בניית אתרים מקצועיים

רושם ראשוני נמשך לנצח. כשגולש חדש מגיע לאתר שלכם, מה לדעתכם תהיה התגובה הראשונית שלו?זו השאלה היחידה שעליכם לענות עליה, בכנות ככל האפשר, על מנת

בניית אתר רספונסיבי

הסיבה שאתם רוצים אתר רספוניסיבי הוא כי 70% מהגולשים באתרים השונים, עושים זאת דרך מכשירים ניידים. אם אתם צריכים הוכחה לחשיבות בניית אתר רספונסיבי אז

בניית אתר לעסקים קטנים

בניית אתר לעסקים קטנים הפך בשנים האחרונות לכלי שיווק פופולרי מאוד, הודות להבנה של בעלי עסקים קטנים שכל עסק צריך אתר כיוון שמרבית הלקוחות הפוטנציאליים

מעבר לווטאספ
1
זקוקים לייעוץ?
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
Call Now Button דילוג לתוכן