איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם

פרסום, שיווק

אינסטגרם פונה לקהל צעיר וקהל שמתמקד בעיקר במדיה ויזואלית ולא בטקסט. היום נלמד בדיוק איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם בכמה צורות שונות, נלמד לנהל את התוכן שלנו ועוד 7 כלים שימושיים אחרים אשר יעזרו לכם לנהל את הפרסום של העסק שלכם ברשת החברתית הכי מתפתחת בעולם בפשטות בקלות.

היום נלמד כמה דברים מאוד פשוטים, בסדר הבא:

  • העלאת פוסטים פרסומיים דרך ה-C.reator Studio.
  • חיבור לביזנס מנג'ר.
  • הגדלת פעילות בעמוד האינסטגרם דרך מנהל המודעות.
  • פרסום ממומן באינסטגרם דרך האפליקציה.
  • פתיחת ביזנס מנג'ר דרך אינסטגרם (נעשה באופן אוטומטי).
  • החיבור בין אינסטגרם לדף העסקי.
  • יתרונות של פרסום באינסטגרם.
  • חסרונות של פרסום באינסטגרם.
  • לאיזה עסקים פרסום באינסטגרם מתאים.

Creator Studio

לאחרונה אני מתחיל להעלות תוכן בחשבונות הפייסבוק והאינסטגרם שאני מנהל דרך ה-Creator Studio כי אני יכול לשלוט בהם בצורה בצורה מאוד יעילה דרך המחשב. בחלק העליון שלהם יש את הסמלים של פייסבוק ואינסטגרם מהם אני יכול לבחור לנהל עמודים מפייסבוק או מהאינסטגרם. הכלי המדהים הזה שמתחיל להתגלות על ידי משווקים רק בחודשים האחרונים הוא אופציה מעולה שהשתפרה בהרבה בעדכונים האחרונים שלה.

איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם - חיבור לבינזס מנג'ר | סער ברעם

איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם? – חיבור לביזנס מנג'ר

הכי חושב כאן הוא לחבר את דף האינסטגרם לדף הפייסבוק דרך הגדרות הביזנס מנג'ר ורשימת הנכסים. דרך האופציה הזאת אני אצליח באמת לפרסם דרך ה-Creator Studio, וגם אצליח לעשות הרבה מאוד פעולות בהמשך דרך מנהל המודעות בצורה הרבה יותר נוחה. זה מונע בלאגן; כל מה שאתם צריכים לדעת זה את הסיסמה ואת שם המשתמש לפייסבוק ולאינסטגרם.

בשביל לבנות ביזנס מנג'ר מההתחלה, אפשר פשוט לפנות למדריך אחר שפרסמתי באתר בו הגדרתי את הביזנס מנג'ר עם תלמידה מקורס השיווק בפייסבוק שלי.

הגדרת פעילות דרך מנהל המודעות

עכשיו נלמד איך אנחנו עושים פרסום ממומן באינסטגרם דרך מנהל המודעות של פייסבוק. אם אתם לא מכירים את מנהל המודעות של פייסבוק, אפשר פשוט להסתכל במדריך שפרסמתי באתר. שימו לב שככל שהזמן עובר, ככה מנהל המודעות מתייעל יותר, משנה את הצורה שלו ומוציא מדריכים למשתמשים.
אנחנו נבחר כל קמפיין כלשהו ונקרא לו "קמפיין באינסטגרם". מטרת הקמפיין לא משנה לצורך הדוגמה כרגע (אבל בכללי היא מאוד משנה), כי אנחנו צריכים להגיע לקטגוריה אחת ב-Ads Set שנקראת Manual Placements. באזור הזה פשוט נרד למטה למיקומים, נגדיר Manual Placements ונגדיר לו מיקומים של אינסטגרם בלבד. לאחר מכן נערוך את המודעה מבחינת תוכן והגדרת גודל התמונה כדאי שיתאימו לאינסטגרם. בהנחה והורדנו את חוסם המודעות שלנו (כדי לתת אישור לפייסבוק להראות לנו מודעות, כולל מודעות לדוגמה), נוכל לראות איך הן נראות בכל אחד מהמיקומים בהם הם יופיעו באינסטגרם.

איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם | סער ברעם

קידום דרך האינסטגרם עצמו ופתיחת ביזנס מנג'ר באינסטגרם

אפשר לפתוח את האינסטגרם ולעשות פרסום מזורז דרך כפתור Promote באפליקציה בפלאפון. קודם כל קובעים את המטרה שלה (יש אנשים שיש להם חנות באינסטגרם עצמו, או שרוצים להכווין רק לפרופיל) בהתאם לעסק שלכם. אני בדרך כלל מעדיף לשלוח אותם לאתר שלי כדי שיקראו את התוכן ויבינו מי אני בדיוק. לאחר מכך בוחרים קהל מתאים – בדרך כלל מאפיין את הקהל שעוקב אחריכם בפרופיל. אני מעדיף לעשות קהל שלי ולא לתת לאינסטגרם לפלח קהל בעצמו, כדי שתהיה לי שליטה יותר טובה על אופי הקהל אליו אני מפרסם. השליטה דרך האינסטגרם מסתכמת רק במגדר, תחומי עניין, מיקומים וגיל, וההגדרות מאוד בסיסיות ולכן אני מעדיף לעשות את זה דרך מנהל המודעות, למרות האופציה הנוחה הזאת.

איסנטרגם פותח ביזנס מנג'ר באופן אוטומטי ברגע שמגדירים את פרופיל האינסטגרם כחשבון עסקי. למרות זאת,וודאו שזה אכן קורה. אפשר לראות את זה בדף בפרופיל הפייסבוק שנפתח לצורך העניין הזה או פשוט לחפש בגוגל פייסבוק ביזנס ולראות אם העסק שלכם שם. לאחר מכן, צריך לחבר את מנהל המודעות ושאר הנכסים שלכם (כמו הטמעת פייסבוק פיקסל בוורדפרס) בשביל שיעבדו טוב יותר.

דף עסקי והחיבור ביניהם

חובה לחבר בין חשבון האינסטגרם לבין הדף העסקי בשביל לעשות קידום באינסטגרם, במיוחד כשהפעילות מסונכרנת עם הפייסבוק.. גם אם אין לכם עוקבים בכלל (אבל רצוי שיהיו לכם) הפייסבוק לא ייתן לכם לקדם בלי דף עסקי. אם אתם צריכים עזרה בפתיחת דף עסקי, יש לנו מדריך שיראה לכם איך בדיוק לעשות את זה בצורה יעילה.

איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם – יתרונות

  • קהל מעורב יותר
  • קהל פחות סבלני – אם יש לכם מודעות טובות, תוכלו להגיע לתוצאות טובות יותר בהרבה ביחס לקהל אחר.
  • במקרה ויש לכם עסק המתאים לצעירים, תוכלו לחסוך הרבה מאוד כסף בפרסום.
    חסרונות לפרסום באינסטגרם
  • קשה לספר סיפור ולחבר לרגש באמצעות תמונה באינסטגרם. רק אם יש לכם מוניטין והקהל שלכם מכיר אתכם תוכלו לחבר ביניכם לבין האינסטגרם.

לאיזה עסקים זה מתאים?
אם נסכם את זה בשתי מילים: פנאי ובידור. אם אפרט קצת, מדובר באומנות, מסעדנות, מלונות, לייף סטייל, ריהוט, אופנה וקוסמטיקה. כל העולם שהוא מאוד ויזואלי – זה תופס ותופס מעולה.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
משרד פרסום דיגיטלי

בשביל לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה, ולתת למפרסם לנהל לנו את הקמפיינים ואת תוכנית השיווק לעסק, אנחנו צריכים ללמוד על עסקים המעניקים את שירותי הפרסום הדיגיטליים,

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא מקצוע נפוץ בשוק העצמאיים היום. לכן, כדאי שנדע מהם הקריטריונים למעצבים טובים, למה עיצוב אתרים הוא חשוב ומהן העלויות אותן נהוג לגבות

רימרקטינג

רימרקטינג היא אחת השיטות היותר יעילות לשיווק דיגיטלי מוצלח, במיוחד אם יש לכם ותק וקהל לקוחות רחב יחסית. החלטתי להסביר לכם מה זה רימרקטינג, איך

חבילת פרסום בפייסבוק

אחד השיקולים המרכזיים של עסקים כשהם רוצים לשווק את העסק שלהם בצורה אקטיבית הוא תקציב, ומהם הסעיפים הקטנים בו החלטתי להראות לכם מהם הסעיפים של

Call Now Button דילוג לתוכן