אז אציג לכם שני כלים שעוזרים להבין איך לעשות ניתוח מילות מפתח בגוגל. הראשון הוא גוגל אדוורדס רצוי לציין שכדאי לפתוח חשבון של גוגל אדוורדס לפני שעובדים עליו. השני, הוא חיפוש פשוט בגוגל.
Google Adwords
לאחר שפתחנו חשבון, מתחילים להתסכל על הסרגל בצורה רחבת. בואו נלחץ על כלים > תכנון > כלי לתכנון מילות מפתח (keyword planner). מכאן יפתחו לנו שתי אופציות – מציאת מילות מפתח חדשות ו"קבלת נפח חיפוש ותחזיות". אנחנו נלחץ על "מציאת מילות מפתח חדשות" ונחפש את מילת המפתח הנמצאת במאמר הכתוב או שאנחנו רוצים לכתוב.
החיפוש יניב לנו סטטיסטיקות מאוד מעניינות לבי מילת המפתח. הוא ייתן לנו אופציות הקשורות למילה שבחרנו בטור מסודר כולל מילת המפתח. לידם, יהיו כמות חיפושים בשבוע המצביעים על תדירות. אומדן הכסף לקליק בפרסום ייתן לנו אומדן לתחרות שלנו עם מאמרים אחרים בנושא.
חיפוש פשוט ב-Google
ניתוח מילות מפתח בגוגל באמצעות חיפוש פשוט או טרום חיפוש פשוט ייתן לנו גם אומדן די טוב לתחרות שלנו עם מאמרים אחרים בנושא. יש לנו שלושה תת כלים שנוכל להשתמש בהם.
- אנחנו יכולים פשוט לחפש את המילה ולראות כמה מודעות ממומנות נמצאות בראש החיפוש.
- באמצעות החיפוש נוכל לראות גם כמה מאמרים יש שבאמת קשורים לנושא. יכול להיות שנקבל תוצאות שלא קשורות בכלל, גם לא בפרסום ממומן.
- באמצעות הקלדה בלשונית החיפוש מבלי לחפש נוכל לראות אם יש מילים נוספות שניתן להוסיף למילת המפתח שיהיו רלוונטיות למה שאנחנו צריכים.
- Ubersuggest – כלי שבהחלט כדאי להשתמש בו.
ניתוח מילות מפתח בגוגל – סיכום
באמצעות שני הכלים הפשוטים הללו נוכל להבין כמה דברים מאוד פשוטים לגבי ניתוח מילות מפתח בגוגל. קודם כל, שניתן לכוון את המאמר ללקוחות בצורה יותר יעילה. אחרי שנצליח לעשות את זה, נוכל למשוך יותר אנשים לאתר שלנו באמצעות כלים נוספים של גוגל . בסופו של דבר, זה ייתן לנו יותר לקוחות רלוונטיים המעוניינים בשירות שלנו. התחלת התהליך היא ניתוח מילות מפתח רלוונטיות. סופו הוא אתר שנמצא למעלה בחיפושים. כדאי לעיין במאמרים נוספים ובאסטרטגיה דיגיטלית בשביל להתחיל את התהליך על רגל ימין.