ניתוח מילות מפתח בגוגל

ניתוח מילות מפתח בגוגל

אז אציג לכם שני כלים שעוזרים להבין איך לעשות ניתוח מילות מפתח בגוגל. הראשון הוא גוגל אדוורדס רצוי לציין שכדאי לפתוח חשבון של גוגל אדוורדס לפני שעובדים עליו. השני, הוא חיפוש פשוט בגוגל.

Google Adwords

לאחר שפתחנו חשבון, מתחילים להתסכל על הסרגל בצורה רחבת. בואו נלחץ על כלים > תכנון > כלי לתכנון מילות מפתח (keyword planner). מכאן יפתחו לנו שתי אופציות – מציאת מילות מפתח חדשות ו"קבלת נפח חיפוש ותחזיות". אנחנו נלחץ על "מציאת מילות מפתח חדשות" ונחפש את מילת המפתח הנמצאת במאמר הכתוב או שאנחנו רוצים לכתוב.

החיפוש יניב לנו סטטיסטיקות מאוד מעניינות לבי מילת המפתח. הוא ייתן לנו אופציות הקשורות למילה שבחרנו בטור מסודר כולל מילת המפתח. לידם, יהיו כמות חיפושים בשבוע המצביעים על תדירות. אומדן הכסף לקליק בפרסום ייתן לנו אומדן לתחרות שלנו עם מאמרים אחרים בנושא.

חיפוש פשוט ב-Google

ניתוח מילות מפתח בגוגל באמצעות חיפוש פשוט או טרום חיפוש פשוט ייתן לנו גם אומדן די טוב לתחרות שלנו עם מאמרים אחרים בנושא. יש לנו שלושה תת כלים שנוכל להשתמש בהם.

  1. אנחנו יכולים פשוט לחפש את המילה ולראות כמה מודעות ממומנות נמצאות בראש החיפוש.
  2. באמצעות החיפוש נוכל לראות גם כמה מאמרים יש שבאמת קשורים לנושא. יכול להיות שנקבל תוצאות שלא קשורות בכלל, גם לא בפרסום ממומן.
  3. באמצעות הקלדה בלשונית החיפוש מבלי לחפש נוכל לראות אם יש מילים נוספות שניתן להוסיף למילת המפתח שיהיו רלוונטיות למה שאנחנו צריכים.
  4. Ubersuggest – כלי שבהחלט כדאי להשתמש בו.

ניתוח מילות מפתח בגוגל – סיכום

באמצעות שני הכלים הפשוטים הללו נוכל להבין כמה דברים מאוד פשוטים לגבי ניתוח מילות מפתח בגוגל. קודם כל, שניתן לכוון את המאמר ללקוחות בצורה יותר יעילה. אחרי שנצליח לעשות את זה, נוכל למשוך יותר אנשים לאתר שלנו באמצעות כלים נוספים של גוגל . בסופו של דבר, זה ייתן לנו יותר לקוחות רלוונטיים המעוניינים בשירות שלנו. התחלת התהליך היא ניתוח מילות מפתח רלוונטיות. סופו הוא אתר שנמצא למעלה בחיפושים. כדאי לעיין במאמרים נוספים ובאסטרטגיה דיגיטלית בשביל להתחיל את התהליך על רגל ימין.

מאמרים נוספים ומעניינים באתר

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
שיווק בווידאו

שיווק בווידאו הוא אחד האמצעים היעילים של הנגשת מסר שיווקי וידע על שירות או מוצר לקהל הרחב.ישנם כללים שונים וטיפים חשובים שצריך לדעת כדי לשווק

שיווק ויראלי

עסקים רבים מתמקדים בעיקר בשיווק אקטיבי שהוא בעצם שיווק ממוקד למוצר או שירות ספציפיים המבוסס על פעולה מכוונת. אך ישנה שיטת שיווק נוספת שאני רוצה

שיווק בינלאומי

גם אם תנסו ממש חזק אני די בטוח שלא תצליחו להיזכר בתקופה טובה יותר להשקיע בשיווק בינלאומי. נכון, יש לנו ארץ נהדרת אבל היא קטנטונת

שיווק אתרי תיירות

תחום התיירות הוא אחד מהתחומים הפופולריים ביותר בעולם בכלל ובישראל בפרט.במדינה הקטנה שלנו יצר הנדודים חזק מאי פעם, וכעת ביוני 2021 – תחום התיירות חוזר

Call Now Button
מעבר לווטאספ
1
זקוקים לייעוץ?
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
דילוג לתוכן