ניתוח מילות מפתח בגוגל

ניתוח מילות מפתח בגוגל
כשאנחנו כותבים מאמרים באתרים שלנו, אנחנו צריכים לדעת כמה דברים מאוד בסיסיים לגבי מילת המפתח. קודם כל, מהי המילה שחיפוש בגוגל יוביל למאמר שלנו, לאחר מכן האם אנשים מחפשים את המילה הרבה פעמים, ולבסוף, מהי התחרות שלנו ביחס למאמרים אחרים. באמצעות בדיקת הדברים האלה נדע אם להשתמש במילה הזאת במאמר שלנו. בשביל לבדוק את זה, בואו נלמד איך לבצע ניתוח מילות מפתח בגוגל.

אז אציג לכם שני כלים שעוזרים להבין איך לעשות ניתוח מילות מפתח בגוגל. הראשון הוא גוגל אדוורדס רצוי לציין שכדאי לפתוח חשבון של גוגל אדוורדס לפני שעובדים עליו. השני, הוא חיפוש פשוט בגוגל.

Google Adwords

לאחר שפתחנו חשבון, מתחילים להתסכל על הסרגל בצורה רחבת. בואו נלחץ על כלים > תכנון > כלי לתכנון מילות מפתח (keyword planner). מכאן יפתחו לנו שתי אופציות – מציאת מילות מפתח חדשות ו"קבלת נפח חיפוש ותחזיות". אנחנו נלחץ על "מציאת מילות מפתח חדשות" ונחפש את מילת המפתח הנמצאת במאמר הכתוב או שאנחנו רוצים לכתוב.

החיפוש יניב לנו סטטיסטיקות מאוד מעניינות לבי מילת המפתח. הוא ייתן לנו אופציות הקשורות למילה שבחרנו בטור מסודר כולל מילת המפתח. לידם, יהיו כמות חיפושים בשבוע המצביעים על תדירות. אומדן הכסף לקליק בפרסום ייתן לנו אומדן לתחרות שלנו עם מאמרים אחרים בנושא.

חיפוש פשוט ב-Google

ניתוח מילות מפתח בגוגל באמצעות חיפוש פשוט או טרום חיפוש פשוט ייתן לנו גם אומדן די טוב לתחרות שלנו עם מאמרים אחרים בנושא. יש לנו שלושה תת כלים שנוכל להשתמש בהם.

  1. אנחנו יכולים פשוט לחפש את המילה ולראות כמה מודעות ממומנות נמצאות בראש החיפוש.
  2. באמצעות החיפוש נוכל לראות גם כמה מאמרים יש שבאמת קשורים לנושא. יכול להיות שנקבל תוצאות שלא קשורות בכלל, גם לא בפרסום ממומן.
  3. באמצעות הקלדה בלשונית החיפוש מבלי לחפש נוכל לראות אם יש מילים נוספות שניתן להוסיף למילת המפתח שיהיו רלוונטיות למה שאנחנו צריכים.
  4. Ubersuggest – כלי שבהחלט כדאי להשתמש בו.

ניתוח מילות מפתח בגוגל – סיכום

באמצעות שני הכלים הפשוטים הללו נוכל להבין כמה דברים מאוד פשוטים לגבי ניתוח מילות מפתח בגוגל. קודם כל, שניתן לכוון את המאמר ללקוחות בצורה יותר יעילה. אחרי שנצליח לעשות את זה, נוכל למשוך יותר אנשים לאתר שלנו באמצעות כלים נוספים של גוגל . בסופו של דבר, זה ייתן לנו יותר לקוחות רלוונטיים המעוניינים בשירות שלנו. התחלת התהליך היא ניתוח מילות מפתח רלוונטיות. סופו הוא אתר שנמצא למעלה בחיפושים. כדאי לעיין במאמרים נוספים ובאסטרטגיה דיגיטלית בשביל להתחיל את התהליך על רגל ימין.

מאמרים נוספים ומעניינים באתר

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
משרד פרסום דיגיטלי

בשביל לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה, ולתת למפרסם לנהל לנו את הקמפיינים ואת תוכנית השיווק לעסק, אנחנו צריכים ללמוד על עסקים המעניקים את שירותי הפרסום הדיגיטליים,

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא מקצוע נפוץ בשוק העצמאיים היום. לכן, כדאי שנדע מהם הקריטריונים למעצבים טובים, למה עיצוב אתרים הוא חשוב ומהן העלויות אותן נהוג לגבות

רימרקטינג

רימרקטינג היא אחת השיטות היותר יעילות לשיווק דיגיטלי מוצלח, במיוחד אם יש לכם ותק וקהל לקוחות רחב יחסית. החלטתי להסביר לכם מה זה רימרקטינג, איך

חבילת פרסום בפייסבוק

אחד השיקולים המרכזיים של עסקים כשהם רוצים לשווק את העסק שלהם בצורה אקטיבית הוא תקציב, ומהם הסעיפים הקטנים בו החלטתי להראות לכם מהם הסעיפים של

Call Now Button דילוג לתוכן