חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך להימנע מפגיעה אורגנית בפייסבוק

חשיפה אורגנית בפייסבוק | סער ברעם
הכי חשוב כשמדובר על קידום דף עסקי בפייסבוק הוא תכנים איכותיים. אותם תכנים מובילים לחשיפה אורגנית גבוהה. הם, למעשה, הדברים שהכי מעניינים את הקוראים שלנו. אם את אותם תכנים העוקבים שלכם לא יקראו, אתם בצרות צרורות.

כבר דיברתי בעבר עם מספר אנשים שלא מפרסמים נכון את התוכן שלהם. לקוח פנה אליי בניסיון לשחזר את אותה הצלחה שהייתה בדף שלו. הוא השתמש הרבה ב-Boost Post, פרסם אירועים ולינקים חיצוניים לא איכותיים (כמו יוטיוב) והתפלא למה החשיפה שלו מתחת ל-2% מסך העוקבים שלו.

אחרי עבודה קשה של ארבעה חודשים בניסיון להחזיר את הדירוג האורגני הגבוה של הדף שלו, הגענו ליעד שהגדרנו מראש ועכשיו השמיים הם הגבול. מה היה היעד? 70% מהקוראים נחשפים לכל פוסט. הגענו, נכון להיום, ל-78%. אז מה עושים בשביל שדברים כאלה יקרו?

מה אומרים עלי לקוחות שקיבלו ממני שירות?

הנקודות החשובות שכדאי לתת עליהם דגש

1. כדי לבצע קידום דף עסקי בפייסבוק טוב: עבדו על התוכן ועל הויז'ואל שלכם בקפדנות. אתם רוצים לעשות קידום בפייסבוק שהוא יעיל.

אם לא תעבדו עליו ותפרסמו את הדברים הלא נכונים, השגיאות הקטנות והעריכות יוציאו לקוראים שלכם את הקשב והרצון לקרוא אתכם. נסו שהתוכן יהיה במקום כבר בהזדמנות הראשונה.

קידום דף עסקי בפייסבוק
לשתף את התוכן שלכם בלבד, במיוחד אם מדובר בדף עסקי קטן

2. אל תשתפו תכנים אחרים. אתם מקדמים את עצמכם בפייסבוק.

יש דרך לעשות את זה. אם אתם רוצים לפרגן לקולגה או לשתף חידוש למקצוע שלכם, תנסו לסכם את זה בטקסט ותמונה שלו – בהנחה והוא מרשה לכם להשתמש בה. אם תרצו להזמין לאירוע שלו, קישור חיצוני מחוץ לפייסבוק, הוסיפו אותו בתגובה הראשונה. בהנחה ויש כתבה חיצונית שעשויה לעניין את הקוראים, סכמו אותה במספר נקודות קצרות וכמו שכתבתי מוקדם יותר, קישור בתגובות.

68% מהעסקים עוזבים את חברת השיווק שלהם תוך חודש בגלל פער בתוצאות
לכן הם נמצאים בלופ אינסופי של החלפת חברת דיגיטל, ייאוש ותסכול.
רוצה להכיר את חברת הדיגיטל שזמן הלקוחות הממוצע שלה גבוה?

3. לא להשתמש ב-Boost Post. הפיצ'ר הזה מחריב דפים עסקיים בפייסבוק.

כמו שאמרתי בעבר, זה רק פוגע ופוגם באיכות הפוסטים שלכם. פייסבוק אומר ש"וואלה זה, לא משנה מה אעשה הוא יממן את הפוסט. למה לתת לו חשיפה חינם? זה במילא תוכן לא-איכותי". אז תפרסמו תוכן איכותי, ואל תשתמשו בבוסט פוסט. פייסבוק יעריך ויתגמל אותכם על זה. עם 'קדם את הפוסט':

א. אין לנו את האפשרות לפלח את קהל היעד כמו שיש לנו במנהל המודעות.

ב. נפגע (!!!) בחשיפה האורגנית של הדף.

ג. נמעיט במידע ובמסקנות מהקמפיינים שנוציא לדרך. או בקיצור, חוסר ידע.

רוצה לדעת כמה כל ליד/מכירה תעלה לך?
93% מהעסקים יכולים לקבל תוצאה טובה יותר ממה שקורה כרגע!

כמובן, זה רק חלק, ובקרוב יהיו עוד המון טיפים. הקליקו לדף הבית.

תוכן עניינים

שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
פרסום משרה בפייסבוק

פרסום משרה בפייסבוק נהיה יותר פופולרי בקרב משתמשים ומעסיקים שמחפשים עובדים, ואפשר להשתמש בפלטפורמה הזאת בשביל למצוא את העובד הנכון עבורכם או את המשרה המתאימה לכם. הנה 5 כלים שפייסבוק מציע לנו בהם נוכל כדי להשיג את המטרה הזאת.

פרסום בפייסבוק לעורכי דין

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמה משמעותית לפרסום ושיווק של בעלי מקצוע. מדובר באתגר לא פשוט, ובעולם עורכי הדין נראה שמדובר באתגר כפול לאור ההצפה בשוק והסערות סביב המערכת המשפטית בכלל ולשכת עורכי הדין בפרט. אז איך עושים את זה נכון? כללים, רעיונות ודוגמאות – במאמר הבא.

קידום מסעדות בפייסבוק

בין אם אנחנו פותחים מסעדה, לבין אם יש לנו מסעדה כבר זמן רב ואנחנו רוצים לקוחות נוספים, שיווק דיגיטלי נכון שלה יוסיף לנו לקוחות רבים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשווק את המסעדה שלכם בפייסבוק.

בקשו שיחה חוזרת