כבר דיברתי בעבר עם מספר אנשים שלא מפרסמים נכון את התוכן שלהם. לקוח פנה אליי בניסיון לשחזר את אותה הצלחה שהייתה בדף שלו. הוא השתמש הרבה ב-Boost Post, פרסם אירועים ולינקים חיצוניים לא איכותיים (כמו יוטיוב) והתפלא למה החשיפה שלו מתחת ל-2% מסך העוקבים שלו.
אחרי עבודה קשה של ארבעה חודשים בניסיון להחזיר את הדירוג האורגני הגבוה של הדף שלו, הגענו ליעד שהגדרנו מראש ועכשיו השמיים הם הגבול. מה היה היעד? 70% מהקוראים נחשפים לכל פוסט. הגענו, נכון להיום, ל-78%. אז מה עושים בשביל שדברים כאלה יקרו?
הנקודות החשובות שכדאי לתת עליהם דגש
1. כדי לבצע קידום דף עסקי בפייסבוק טוב: עבדו על התוכן ועל הויז'ואל שלכם בקפדנות. אתם רוצים לעשות קידום בפייסבוק שהוא יעיל.
אם לא תעבדו עליו ותפרסמו את הדברים הלא נכונים, השגיאות הקטנות והעריכות יוציאו לקוראים שלכם את הקשב והרצון לקרוא אתכם. נסו שהתוכן יהיה במקום כבר בהזדמנות הראשונה.
2. אל תשתפו תכנים אחרים. אתם מקדמים את עצמכם בפייסבוק.
יש דרך לעשות את זה. אם אתם רוצים לפרגן לקולגה או לשתף חידוש למקצוע שלכם, תנסו לסכם את זה בטקסט ותמונה שלו – בהנחה והוא מרשה לכם להשתמש בה. אם תרצו להזמין לאירוע שלו, קישור חיצוני מחוץ לפייסבוק, הוסיפו אותו בתגובה הראשונה. בהנחה ויש כתבה חיצונית שעשויה לעניין את הקוראים, סכמו אותה במספר נקודות קצרות וכמו שכתבתי מוקדם יותר, קישור בתגובות.
3. לא להשתמש ב-Boost Post. הפיצ'ר הזה מחריב דפים עסקיים בפייסבוק.
כמו שאמרתי בעבר, זה רק פוגע ופוגם באיכות הפוסטים שלכם. פייסבוק אומר ש"וואלה זה, לא משנה מה אעשה הוא יממן את הפוסט. למה לתת לו חשיפה חינם? זה במילא תוכן לא-איכותי". אז תפרסמו תוכן איכותי, ואל תשתמשו בבוסט פוסט. פייסבוק יעריך ויתגמל אותכם על זה. עם 'קדם את הפוסט':
א. אין לנו את האפשרות לפלח את קהל היעד כמו שיש לנו במנהל המודעות.
ב. נפגע (!!!) בחשיפה האורגנית של הדף.
ג. נמעיט במידע ובמסקנות מהקמפיינים שנוציא לדרך. או בקיצור, חוסר ידע.
כמובן, זה רק חלק, ובקרוב יהיו עוד המון טיפים. הקליקו לדף הבית.