1. אל תקדמו פוסטים: רק אם אתם רוצים לקדם דף עסקי בפייסבוק ולא ללכת אחורה
אני אומר את זה בכל הזדמנות בערך, אל תקדמו פוסטים דרך BOOST POST או דרך "קדם את הפוסט". זה כפתור רע, שטני, שלא מתקרב לתת את התוצאה הטובה ביותר בפוסטים שלכם. הוא מושך קהל לא רלוונטי ופשוט מחריב את הקידום האורגני לדף ולפוסטים העתידיים שלכם.
2. כבד והשתמש בנתוני הפרסום בדף העסקי בפייסבוק בכל מאודך
יש לכל פוסט שורה כתומה מתחתיו שאפשר להבין מה קורה ממנה ולגזור ממנה את המטרות שלנו. בין אם מדובר בלייקים, תגובות ושיתופים, דרך קליקים או האם עבדנו נכון וקיבלנו תפוצה גבוהה (למרות שזה עם קשר ללייקים, תגובות ושיתופים). לזה קוראים מעורבות. תמדדו האם רציתם לקבל מעורבות וקרבה למותג, חשיפה אליו כדי שיכירו אותו בכלל, או שיכנסו לאתר שלכם. מאוד חשוב לחשוב איזה סוג של מעורבות אני רוצה למה שאני מפרסם – לכל אחד מטרה שונה לחלוטין.
3. פרסם תוכן איכותי: כדי לקדם את הדף העסקי בפייסבוק ביעילות, תן לי סיבה, או "למה-לי"
תשוטטו שנייה בפייסבוק. תראו כמה תכנים פרסומיים עפים עליכם מכל עבר. אתם עוצרים על תוכן מסוים כי הוא אחד מהדברים הבאים: חבר טוב, חלק מהמקצוע, מבדרמצחיקמשעשע או תוכן אינפורמטיבי שייתן לכם ערך. למה-לי. רק על הדברים האלה אתם "נתקעים". וגם לא תמיד על החברים הטובים. היטיב לעשות אודי כגן בתוכנית 'משיח':
4. שתף בקבוצות רלוונטיות: קידום הדף העסקי בפייסבוק דרך שיתופים של התוכן שלנו
אחרת נשחק המון פינג-פונג עם החומרים שלנו ונצטרך ליצור אותם מחדש עד אין קץ. אז במקרה של פייסבוק אפשר כל פעם לדבר על דברים חדשים, אבל בהרבה תחומים טווח הידע שאתם יכולים לעניין בו את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם הוא יחסית קטן. אז כדי לקדם את הדף העסקי שלכם בפייסבוק, שתפו את התוכן שלכם לאנשים שעדיין לא מכירים אתכם ותנו להם ערך.
5. לא תעבוד שום אל מלבדי: על קידום דף עסקי בפייסבוק נכון
הסעיף הזה מתחלק לשניים:
א. לא תשתפו את התכנים של דף אחר בדף העסקי שלכם, אלא אם אתם דף עסקי ענק שרוצה לפרגן לאחרים. במקרה הזה, אפשרי וגם יכול להביא אליכם תנועה חדשה מדף עסקי חדש. אני ממליץ על לפחות 10,000 לייקים. כדי לשמור על קידום דף הפייסבוק העסקי, אשתף את התוכן של החברים מהדף האישי.
ב. קישורים חיצוניים – לעבוד נכון עם הקישורים החיצוניים של פייסבוק – לשתף אותם בהרבה מקומות בשביל לצבור חשיפה ובאמת תנועה לאתר.
6. הוסף שורה לפני תכניך: קידום דף עסקי בפייסבוק צריך הקשר למה שמעלים
אני מעודד תמיד להשתמש בוידאו, בתמונות ובכל התותחים הכי כבדים שלכם כדי לפרסם ולקדם דף עסקי בפייסבוק. לכן, דעו להשתמש בזה בתבונה, אל תירו לאוויר סתם ותתנו הקשר לתמונה עצמה. תנו שורת טקסט. אפילו מילה. אם לא, אתם תקבלו חשיפה הרבה יותר נמוכה.
תוכן ויזואלי הוא דבר נפלא שגורם ליותר אנשים לגעת בכם. אבל לא כולם יתעניינו בתוכן ויזואלי לידו, לכן תמיד כדאי לצרף אליו תוכן מילולי שמקשר בין התמונה לבין הצופה.
7. לא תערוך פוסטים: פוגע בחשיפה של הדף העסקי בפייסבוק
לערוך פוסטים זה לא "אין". זה לא "מקובל". פייסבוק חותך את זה וישר לא נותן לכם את הבשר ששאפתם להגיע אליו. אל תערכו את הפוסטים שלכם, תכננו אותם בקפידה ותגיעו לקהל הרבה יותר גדול. לפעמים עדיף למחוק פוסט ולנסות לפרסם בשנית יותר מאוחר מאשר לערוך פוסט קיים.
8. תזמן את פוסטיך: זה טוב, אבל אפשר טוב יותר כדי לקדם את הדף העסקי בפייסבוק
בדף העסקי יש אופציה לפרסום פוסט בשעה ויום מסוימים, אך זה לא תמיד טוב לכם. פוסט שמפורסם בלייב מקבל יותר זמן מסך בפייסבוק של אנשים אחרים. מצד שני, אם זה לפרסם פוסט עם או לא לפרסם בכלל, עדיף לפרסם עם תזמון בשעות המתאימות. הייתה לי לקוחה בעבר שהייתה מפרסמת בשעות כמו 2 ו-3 בלילה, כשאין אף אחד מחובר ובעניינים. אחרי שהיא גילתה את התזמון חייה השתנו, למרות שאני ממליץ לפרסם עם העיניים מול המסך.
9. לא תפרסם טיוטה בקידום דף עסקי בפייסבוק
אותו הדבר כמו סעיפים 7 ו-8, בדיוק. עשיתם טיוטא, תשמרו את התוכן, תעתיקו אותו ותעלו פוסט חדש ברגע המתאים. שעות הערב המוקדמות בדרך כלל מתאימות.
10. תשתמשו בסרטונים: הכלי הכי חזק שאפשר להשתמש בו בקידום דף עסקי בפייסבוק הוא סרטוני לייב
דיברנו על עזרים ויזואליים ועל העלאת פוסטים באותו הרגע. הטיפ הזה אומר לשלב את שניהם. קדמו את הדף העסקי שלכם בפייסבוק דרך וובינרים עם פייסבוק לייב. תערבו את העוקבים שלכם בסרטוני הלייב ותעודדו אותם לייצר מעורבות איתכם. תגרמו להם לשאול שאלות. היום, סרטוני הלייב של פייסבוק מאפשרים לו להצמיח סוג של "טלוויזיה" – והם מתחרים באופן שוטף על הטלוויזיה והכבלים כמו שאנחנו מכירים אותם.
עדיין אין דף עסקי? בואו נתחיל לבנות ביחד
רוצים לשמוע עוד על קידום בפייסבוק ומה שמסביב? מעוניינים לקבל פרטים ומידע? צרו קשר ואחזור אליכם בהקדם האפשרי.