חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קידום ביוטיוב

יוטיוב אינו מיועד רק לגיימרים; אפשר וכדאי לעשות קידום ביוטיוב בגלל התנועה הענקית שבו הכוללת מעבר ל-2 מיליארד יוזרים. כדאי מאוד להשתמש בו, והוא יכול להכניס לכם לקוחות בצורה קלה יחסית. יש דרכים בהם ניתן להשתמש בקידום ממומן ביוטיוב בשביל להגיע לקהל שלך, אבל זוהי לא אופציה היחידה והאופטימאלית. הצורה הכי טובה בשביל להביא לקוחות מהיוטיוב היא באמצעות ערוץ יוטיוב פופולרי. אם תפעלו על פי העצות שלי, תוכלו להשיג ערוץ יוטיוב מצליח עם עוקבים רבים.

קודם כל, קידום ביוטיוב טוב צריך מחקר מילות מפתח מקיף

יוטיוב וגוגל הן אותה חברה, המסתנכרנים בצורה שוטפת אחת עם השנייה. לכן, מילות מפתח שיעבדו טוב בגוגל, יעבדו גם טוב גם ביוטיוב. יש אופציות נרחבות בהן נוכל להשתמש בשביל לעשות מחקר מילות מפתח מקיף; פשוט תקראו כאן על איך לעשות מחקר מילות מפתח.

מה אומרים עלי לקוחות שקיבלו ממני שירות?

קישור הערוץ עם פלטפורמות דיגיטליות אחרות

שיווק דיגיטלי יעיל באמת מתחרש בכמה פלטפורמות שונות המקושרות בצורה כזאת אחרת אחת לשנייה. יש אנשים שלוקחים את זה צעד אחד קדימה ואפילו משתמשים ברשימת תפוצה לאימייל בשביל לשווק את עצמם, בנוסף לפייסבוק ולכלים אחרים.

שיפוץ הערוץ שלכם

לפני שניגע בתוכן של הסרטונים, הערוץ שלכם צריך להיראות טוב. למרות שזהו לא המקום הראשון בו יראו אתכם, זה המקום הראשון ממנו יכולים לעבור לסרטונים אחרים שלכם. לכן, מאוד חשוב לקדם את הערוץ שלכם בדיוק באותה מידה כמו את הסרטונים.

מלאו את הפרופיל שלכם ותתארו את עצמכם בצורה יעילה ונכונה

במבחינת עיצוב, כדאי להשתמש בצבע ובגופן בו אתם משתמשים בפלטפורמות אחרות של שיווק דיגיטלי. הציגו כמות גדולה של סרטונים וכמובן, השאירו פרטים ליצירת קשר.

בתיאור, הוסיפו כמה מילות מפתח והאשטגים רלוונטיים, אך הקפידו על כתיבה רציפה. אם אפשר, הוסיפו עמוד תוכן עם קישורים לפלייליסטים שלכם (או שיהיו מאוד ברורים בדף הבית).

68% מהעסקים עוזבים את חברת השיווק שלהם תוך חודש בגלל פער בתוצאות
לכן הם נמצאים בלופ אינסופי של החלפת חברת דיגיטל, ייאוש ותסכול.
רוצה להכיר את חברת הדיגיטל שזמן הלקוחות הממוצע שלה גבוה?

פלייליסטים מסודרים וסדרות של סרטונים

קידום ביוטיוב דורש סדר וארגון. פלייליסטים עם נושא אחד גורם לצופים להישאר צמודים יותר למסך ולחקור יותר לעומק על הנושא הזה. סדרות של סרטונים באותו נושא שיוצאים באופן קבוע (ורצוי, תדיר) גם כן עוזרים מאוד לחזרה של הצופים לערוץ שלכם.

רעיונות לתוכן ביוטיוב וצורה נכונה לעשות סרטונים

בסרטון שלכם, אתם צריכים לחשוב על כמה דברים מאוד בסיסיים:

  • מה יקבל הצופה בסרטון שהוא לא יקבל בסרטונים אחרים?
  • האם פתרתם בעיה בה הוא נתקל?
  • האם חסכתם לו סבל?
  • האם הצלחתם לשעשע אותו תוך כדי?
  • האם האיכות של הסרטון מספיקה?

אם תצליחה לענות על כל השאלות האלה בקלות או בצורה חיובית, יהיה לכם סרטון יוטיוב מעולה. הנה גיל מגושפנקה שידבר עוד קצת על תוכן בסרטון.

קידום ביוטיוב דורש כותרת מתאימה

הכותרת צריכה להיות קצרה יחסית, עם תיאור ברור מה יש בסרטון (והיתרון שבו) וחייבת לכלול את מילת המפתח. צריך להיזהר מכותרת קליקבייטים ("8 טיפים…" והלאה) כי אם תעשו אותם יותר מידי, הקידום של היוטיוב שלכם ירד.

תמונת Thumbnail

המונח גירוי ויזואלי עלה בכמה מאמרים שונים וזוהי הדוגמה הכי טובה לחשיבותו. ה-Thumbnail היא התמונה הראשונה שמציגה את הסרטון שלכם והיא הדבר הראשון שהגולש רואה, לכן רצוי מאוד להשקיע בה. הרושם הראשוני של הסרטונים שלכם אומר הכל עליכם.

רוצה לדעת כמה כל ליד/מכירה תעלה לך?
93% מהעסקים יכולים לקבל תוצאה טובה יותר ממה שקורה כרגע!

קידום ביוטיוב – עבודה עם מותגים

הרבה מאוד ערוצים המפרסמים מדריכים לעוקבים מנסים לקחת מוצרים שכולם מכירים, ולהשתמש בהם ביעילות שהצופה לא חשב עליה. כדאי לעשות את זה תוך כדי לקיחה בחשבון שלפעמים כשעושים קידום ביוטיוב, נאלצים גם לקדם ערוצים אחרים. למרות זאת, התמורה גבוהה מאוד ונותנת לכם עוד עוקבים.

נצלו זמנים בהם אנשים נמצאים יותר בבית לטובתכם

הרבה מאוד אנשים הצליחו לקדם את עצמם משמעותית ביוטיוב בתקופת הקרונה. תקופות בהן אנשים נמצאים יותר מול מסך גמרות ליותר אנשים שהולכים לראות את הסרטון שלכם, וזה דורש ממכם פחות מאמץ. אז לערינו הרב, בכל מה שנוגע בקידום ביוטיוב, לא יוצאים לחופשות.

פעילות עם עוקבים

  • שאלות ותשובות: לפעמים, אפשר לעשות סרטונים לייב בהם עונים לשאלות ותשובות של גולשים. אם הערוץ שלכם כבר תופס תאוצה, זה מאוד יעזור ויביא עוקבים נוספים. אם הוא לא, עדיין אפשר לעשות לייבים אך תשלבו תוכן אחר בתוך הלייב עצמו כדי שלא יהיו דקות מתות בסרטון שלכם.
  • הגיבו לתגובות: אם הם השאירו תגובה רלוונטית עם שאלה טובה, הגולשים יעריכו תשובה עניינית ומקצועית. בנוסף לכך, זה גם יגרום לתוכן שלכם לקפוץ להם בהמלצות לעיתים יותר קרובות.
  • תחרויות עוקבים: אתם יכולים להציע פרס כספי מסוים או הנחה בחנות שלכם. אם יש לכם חנות לכלי עבודה, אתם יכולים לעשות תחרות של התוצר שאנשים הצליחו לעשות בעזרת כלי העבודה שלכם, לעלות את התוצר לתגובות, ולעשות תחרויות לייקים. ככה זה גם ייצר לכם לייקים וגם ייצור מעורבות נרחבת.
מעוניינים לשמוע עוד על קידום ביוטיוב
השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

לא לשכוח לפעול פי הכללים

יש תוכן מסוים שאסור להעלות ליוטיוב. עיברו על תנאי השימוש לפני שאתם מעלים סרטונים ביוטיוב.