פרסום ביוטיוב

פרסום ביוטיוב | סער ברעם

לכולנו כבר ברור כי סרטונים הם אחד האמצעים האפקטיביים לייצור תוכן מעניין ורלוונטי וליצירת קשר בלתי אמצעי עם קהל היעד שלנו. ואין מקום טבעי יותר מיוטיוב לפרסום סרטון. פלטפורמת פרסום ביוטיוב הינה אחד האמצעים היעילים והממוקדים לפרסם שירות חדש או מוצר שאתם מספקים בדרך ייחודית ומעניינת אשר תאפשר לכם להגיע בדיוק אל הקהל שלכם. כל המידע שאתם צריכים, מחכה לכם ממש כאן.

עם למעלה מ-70 מיליארד חיפושים, יוטיוב, פלטפורמת הווידאו הגדולה בעולם, נחשבת כאחד הערוצים הדיגיטליים העיקריים והמשמעותיים במקום השני לאחר פייסבוק, כמובן. ככזו, היא משמשת יותר ויותר מפרסמים ובעלי עסקים על מנת ליצור מיתוג איכותי, להתחבר לקהלים חדשים, להגדיל חשיפה ולהניע לפעולה. כך תעשו זאת נכון:

פרסום ביוטיוב – קהל רחב ומגוון עם תחומי עניין משתנים

אין ויכוח כי יוטיוב כבשה מזמן את לב הקהל בעולם ובארץ בהציעם מגוון רחב של תכנים, החל מתכנים קלילים ובידוריים (כגון סרטונים משעשעים, מוזיקה ועוד) וכלה בתכנים אינפורמטיביים המספקים מידע (כגון סרטוני הדרכה).
עם מאות מיליוני משתמשים ברחבי העולם ויותר מ-4 מליון משתמשים בישראל, אשר צופים בסרטונים וצורכים תוכן איכותי בכל יום, אין ספק כי יוטיוב הפכו לאחד מהמקורות המידע והבידור העדכניים והגדולים בתרבות צריכת התוכן שלנו.

גלריית סרטונים ביוטיוב

פרסום ביוטיוב אפקטיבי

בלוגרים, וידאו-בלוגרים, בעלי עסקים, מרצים ויועצים – פרסום ביוטיוב הינו הפתרון האידיאלי עבור עסקים קטנים וגדולים כאחד, אשר מבקשים לבסס את הזהות המיתוגית שלהם, להגדיל חשיפה וליצור אותנטיות ומעורבות עם הקהל, באמצעות יצירת סרטון איכותי אשר מעביר מסר מדויק לקהל היעד הרלוונטי.

יתרונות פרסום ביוטיוב

כאמור, מדובר באחד מערוצי התוכן המשמעותיים בעולם וגם בארץ המהווה קהילה מבוססת, ענפה ומגוונת לשיתוף סרטוני וידאו . פרסום ביוטיוב מציע מבחר של יתרונות למשתמשים ולמפרסמים כאחד:
כלים שיווקיים שונים המשמשים אותנו לביסוס הישות העסקית והמקצועית שלנו ולהעברת המסר השיווקי שלנו.
פלטפורמת הפרסום של גוגל אדס, אשר מאפשרת לנו פרסום ישיר ואפקטיבי בקלות ובאופן ישיר ללא סננים או מתווכים נוספים.

  • עלות נמוכה באופן יחסי.
  • פילוח ומיקוד של קהל היעד בהתייחס לגיל, מין, מיקום והעדפת שפה.
  • מיקוד בהתאם להקשר ולמילות המפתח הרלוונטיות.

מה חשוב לזכור לפני שמתחילים לפרסם?

לפני שמתחילים לפרסם, חשוב להבין ולמקד את מטרות הפרסום שלנו, כך שנוכל להשתמש באמצעים הנכונים, לייעל את הפרסום ולהפיק ממנו את המרב.
חשבו מהי מטרת הפרסום והגדירו האם מדובר ב:

  • בידול – יצירת ייחוד והעדפה של שירות או מוצר בסביבה תחרותית
  • הגדלת החשיפה – ביסוס והגדלת החשיפה הרלוונטית בקרב קהל היעד לסרטון, במטרה לחשוף אותו לשירות או למוצר שלנו.
  • ויראליות – הגדלת מספר הצפיות בסרטון לצורך שימושים עתידיים
  • תנועה גולשים לאתר / לידים – הנעה לפעולה והבאת גולשים לאתר בתום הצפייה בסרטון.

איך מתחילים לפרסם ביוטיוב?

כאמור, ניהול פרסום ביוטיוב מתבצע בדומה לקידום הממומן בגוגל דרך מערכת הפרסום של גוגל (Google Ads).
פתיחת החשבון נעשית בחינם, אולם ההקלקות כרוכות בתשלום. מערכת הפרסום מאפשרת לנו מספר סוגים של קמפיינים המופיעים במיקומים שונים: דף הבית של יוטיוב, תוצאות החיפוש, דף צפייה בסרטון ובסרטונים עצמם, כמובן.

כיצד נוכל לאתר ולפנות לקהל היעד שלנו?

פרסום ביוטיוב מאפשר לנו לאפיין את קהל היעד שלנו באמצעות שני מדדים עיקריים: צריכת התוכן ואפיון קהלים.

בהתאם לתוכן
• טרגוט סרטוני יוטיוב ספציפיים או ערוצי תוכן ספציפיים.
• טרגוט בהתאם לנושאים.
• טרגוט בהתאם למילות המפתח.

בהתאם לקהלים
• בהתאם לתחומי עניין.
• בהתאם לבחירה של אזור גאוגרפי.
• בהתאם למאפיינים דמוגרפיים – גיל, מין, מצב משפחתי.
• שיווק מחדש/רימרקטינג

סוגי מודעות יוטיוב שניתן לבנות במערכת הפרסום

  • מודעות פרסום בתוך הסרטון – TrueView.
  • מודעות פרסום בתוצאות החיפוש, בסרטונים מומלצים וכו' אשר נקראות מודעות Discovery.
  • מודעות סרטונים קצרים, הנקראות מודעות Bumper.
  • מודעות עם טופס לידים.
פרסום מודעה ביוטיוב |סער ברעם
סוגי מודעות ביוטיוב | סער ברעם

כיצד הפרסום ביוטיוב ממנף את העסק?

זה לא סוד כי השימוש בסרטון וידאו מעצים את החשיפה למוצר באופן משמעותי. עד כמה משמעותי אתם שואלים? במספר מחקרים מצאו כי סרטוני הוידאו היוו פרמטר מכריע בקבלת החלטות. הלקוחות ציינו כי בתהליך קבלת ההחלטות בבחירת מוצר או שירות, היו הסרטונים בעלי כוח שכנוע רב בהנעה לפעולה וזאת ביחס למודעות טקסט או באנרים סטנדרטיות. בזווית על העסק שלי, העסקאות הכי בשלות, חמות ומסקרנות הגיעו כי לקוחות פוטנציאליים צפו בסרטונים שלי ביוטיוב.

איך זה עובד? פרסום ביוטיוב מאפשר לנו להציג את הסרטון שלנו וחושף אותו בפני הקהלים הרלוונטיים בדומה לשיטת הפרסום המוכרת בגוגל ובהתייחס לאפיון שהוגדר על ידינו. באמצעות הפרסום נחשפים הלקוחות הפוטנציאליים לא רק לסרטון, אלא להכרות עם המותג וכן להכרות עם המוצר או השירות.
במסגרת הפרסום, יוטיוב מקנה לנו אמצעים ייעודיים למדידה וניתוח של הקמפיינים באמצעות: YouTube Analytics אשר מספק לנו נתונים על צפיות וביצועי הסרטון כך שנוכל לבחון ולנטר את התקדמות הקמפיין בתנועה.

נתונים אנליטיים בפרסום יוטיוב | סער ברעם

חשיפה מקסימלית בעלות אידיאלית – כך תבצעו פרסום ביוטיוב:

  • הקימו ערוץ יוטיוב משלכם – הקמת ערוץ יוטיוב מתבצעת תחת חשבון GMAIL שלכם. מלאו את כל הפרטים הנדרשים לערוץ, הוסיפו פרופיל של העסק ותמונת קאבר, הכינו תקציר המתאר את פעילות הערוץ ואל תשכחו להוסיף תגיות רלוונטיות. שמרו את פרטי הגישה כך שתוכלו לתפעלו ולהעלות סרטונים נוספים בעתיד.
  • בחרו בסרטון המיועד לפרסום והעלו אותו לערוץ – גשו לערוץ היוטיוב שלכם, בחרו בסרטונים, העלו את הסרטון הרלוונטי והוסיפו לו תיאור ותגיות מתאימים. חשוב לזכור כי איכות הסרטון היא מדד חשוב המשפיע הן על היכולת שלכם ללכוד את תשומת ליבו של הגולש והן על המיתוג שלכם. השקיעו בסרטון מקצועי ואיכות אשר ישרת אתכם לטווח ארוך. אין לכם סרטון? קראו הכל על הפקת סרטוני תדמית.
  • חברו את ערוץ היוטיוב למערכת גוגל אדס – על מנת להתחיל לפרסם ביוטיוב הכנסו למערת הפרסום של גוגל, לחצו על "כלים והגדרות" > חשבונות מקושרים > יוטיוב > ובחרו את הערוץ שלכם. בהצלחה!

לסיכום:

יוטיוב מציעה לנו קהילה תוססת ומגוונת הנמצאת בעלייה מתמדת עם נתוני צפיות מופלאים, פלטפורמת פרסום מתקדמת עם מיטב הכלים השיווקיים, לצד עלויות נמוכות. אין ספק כי פרסום ביוטיוב הולך ומתברר כאחד מערוצי השיווק האטרקטיביים הקיימים כיום וככזה אשר מספק את התמורה הגבוהה ביותר ביחס להוצאה.

אם גם אתם מתלבטים היכן מתחילים וכיצד לפרסם ביוטיוב, אני מזמין אתכם ליצור איתי קשר לשיחת ייעוץ והכוונה.

מדריכי יוטיוב נוספים

לשיחה טלפונית איתנו
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
שיווק באינטרנט

"שיווק באינטרנט? בחייך, אני יכול להסתדר גם בלי זה…""למי יש זמן לשיווק באינטרנט, אני צריכה לטפל בלקוחות, בעובדים, בספקים, במנהל בנק שכל הזמן מתקשר…""אני? אני

קידום סרטונים בגוגל

ג'ון סטיוארט, הקומיקאי האמריקאי הידוע צוטט כשהוא אומר "המקום הטוב ביותר להחביא גופה הוא בעמוד השני בגוגל".האמת? יש בזה משהו.כשאני, את או אתה מחפשים דבר

משרד פרסום בתל אביב

משרד פרסום בתל אביב הוא ענף די משגשג, בפרט שהעיר היא מוקד התרחשות מרכזי ומאכלסת בקרבה חלק ארי מהעובדים בשוק. למיקום יש משמעות, מעבר להילה

משרד פרסום מוביל

אם הגעתם לכאן סימן שאתם מחפשים משרד פרסום מוביל.ייתכן שיש לכם מוצר חדש שאתם רוצים לחשוף בפני כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי אתם רוצים לעשות

Call Now Button דילוג לתוכן