איך עובדים עם נציגי מטא?

מכירים את זה שאתם רואים פופ-אפ במנהל המודעות שלכם שמבקש מכם לקבוע שיחה עם נציג? אז כמה טיפים שיעזרו לכם להפיק את המירב מהנציגים שלהם

אחרי שלא העלאתי כלום מינואר האחרון, ואחרי תקופה שהרגישה כמו ארמגדון, החלטתי לעשות סוויץ׳ באופי התכנים שלי ולכתוב למי שמכיר אותי כתבות עם פלפל, נושאים שאף אחד כמעט לא כותב עליהם. מומלץ לראות את הסרטון תוך כדי שאתם עוברים על הכתבה עצמה, ואז תבינו את ההקשרים של הדברים שכתבתי.

שני סוגי נציגים

יועצי השיווק של מטא

  • בדרך כלל חביבים יותר.
  • יודעים את השפה העברית ועשו איזשהו מחקר על החשבון שלכם.
  • ברוב המוחלט של המקרים, נמצאים בברלין או ברצלונה ומנהלים שיחות איתנו משם.
  • עדיין יודעים מעט על העסק שכן הם לא האיש שמשווק אותו או בעל העסק.
  • ישאלו שאלות נכונות בהתאם למידע שתתנו להם.
  • מומלץ לתת להם בריף מקיף אותו השירות שלכם: אודות העסק, השירותים הרווחיים, מה אתם מקדמים ולמה זה מעניין, יעדים, מטרות, מה נרצה לשפר, מה טוב, מה מאתגר, וכד׳…
  • כשתצטרכו עזרה טכנית, הם יוכלו לקשר אתכם עם נציגים דוברי עברית. רק צריך לדעת לבקש.
  • אין להם קשר אמיתי לפייסבוק, לתמיכה, או למישהו שיכול באמת להשפיע מבפנים על מה שקורה.
  • היועצים המנוסים יותר יכולים לייעץ גם בענייני חסימות ופרסומים.

צוות התמיכה של פייסבוק

  • תומכים בשפת הפרופיל. אנגלית? עברית? זה לא משנה להם, זה משנה מה טוב יותר עבורכם.
  • כתוצאה מזה, בדרך כלל התמיכה באנגלית פחות טובה, שכן יש שם מענה אוטומטי ברמה כזו או אחרת, הרבה פוליטיקלי קורקט, ומסרים לא עוברים כמו שצריך.
  • מומלץ להגיע עם מסמכים לכל טענה. לא לבנות עליהם שהם יכתבו דברים. הם מפספסים קריאות.
    אני תמיד מכין תעודת עוסק מורשה, חשבון חשמל, מים או ארנונה, תעודת זהות וכל תמונה או צילום מסך שיכול לתמוך בטענותיי.
  • בצעו אימות עם אפליקציית גוגל. קישור בהמשך הכתבה.
  • דאגו להפרד מחשבונות שאתם כבר לא מנהלים. קל (ומתבקש לעצלנים שבינינו) לקבל דאטה מכלל הלקוחות ואולי גם לסייע ללקוחות חדשים על חשבון אחרים. אי אפשר לעקוב אחרי זה באמת. אבל אם הלקוח הראשון התחיל לעשות צרות עם ביזנס מנג׳ר כמו תשלומים וחסימות, יש סיכוי טוב שהפרופיל שלכם יושפע מזה.
  • אמתו את הזהות שלכם – קישור בהמשך הכתבה.
  • אם פתחתם קריאה (בלינק הראשון מטה) מול פייסבוק, דאגו להישאר זמינים. לעתים הייתי צריך להיות זמין לסירוגין ל-4 ו-5 שעות, אם הקריאות היו מורכבות. אגב, רוב הקריאות שלי הן די מורכבות…
  • ממליץ, לפני שהשיחה עם הצ׳אט של פייסבוק מסתיימת, לכתוב סיכום קטן של מה שהיה. זה יכול לשמש אתכם לצרכים משפטיים ולהוכיח דברים מסוימים שקרו או לא קרו. אין לכם גישה להקלטות של מטא, הן לצרכי הדרכה 🙂

קישורים מעניינים:

איך להגיע למקום בו אתם יודעים אם יש לכם תקלה בחשבונות הפרסום

אימות דו-שלבי

איך מאמתים את הזהות בפייסבוק