מנהל המודעות בפייסבוק: סיור מודרך

סיור במנהל המודעות

סיור מודרך במנהל המודעות בפייסבוק: כמה כלים מרכזיים לעבוד איתו

  1. לבדוק על איזה חשבון מודעות עובדים – חובה כשעובדים עם מנהל המודעות בפייסבוק
  2. סרגל אפור עליון – התראות, דפים שאנחנו מנהלים, הגדרות
  3. חלון סיכום פעילות או בקרת חשבון

מה כולל מסך הבית של מנהל המודעות בפייסבוק:

  1. חשבונות המודעות שאנחנו רוצים לעבוד איתם, מצד שמאל למעלה
  2. המסך ה'אפור' העליון: התראות, דפים והגדרות. כאשר צריכים לבחון חשבון מודעות של חבר, ישר נכנסים להגדרות ומוסיפים את עצמכם כדי שתוכלו לראות מה העניינים גם אחרי שאתם יוצאים.

אם אתם כבר יודעים כבר מה העניינים, בניתי קמפיין לדוגמה: ההבדלים בין ה-Power Editor למנהל המודעות

מסך ההגדרות במנהל המודעות בפייסבוק

אחרי שנכנסתם למסך ההגדרות, ראיתם שיש הרבה אפשרויות. שימו לב שכשאתם פותחים את מנהל המודעות אצלכם, בדרך כלל הוא יהיה מכוון לסן פרנסיסקו, שזה -10 שעות מכאן. כדאי לשנות את זה כדי לא להסתבך עם מנהל המודעות עצמו.

רוצים למנות חבר לחשבון המודעות? לכו על זה

מסך 'ניהול כללי' או Account Overview:

כאן בעיקר יש סטטיסטיקות כלליות של מודעות, שעות, וניתוח כללי של כל הקמפיינים. מטרות קמפיינים, סיכום עפ"י חודש. בכל פעם שנכנסים לחשבון מודעות שיש בו קצת פעילות, כדאי להיכנס לכאן כדי לראות מול מה אנחנו מתמודדים ועובדים בדרך כלל. זה עוזר לקבל תמונה כללית ולהכניס מושג לגבי קהל היעד שלנו.

מסך קמפיינים במנהל המודעות בפייסבוק

עכשיו אנחנו מתחילים לדבר ביזנס. מסך הקמפיינים הוא בעצם 'מסך הבית' כשאנחנו נכנסים לחשבון המודעות שלנו. נכנסנו לקמפיינים האחרונים בניהול חשבון המודעות. אפשר לנתח אותם ולהבין מי קהל היעד אפילו עוד יותר טוב מהמסך הקודם. שימו לב שאפשר לערוך, ליצור חוקים ושאר ירקות. הכל בסרטון. בניתוח שלי, הגעתי לכמה אופציות שונות בידיעה מי הקהלים. אחד מהם היה במאמרים מיידיים ו-Audience Network. מה זה? אפשר לראות כאן את המאמר המלא.

טיפ במתנה: עובדים מלמעלה למטה במנהל המודעות בפייסבוק. מתחילים מקמפיין, בונים סדרת מודעות אחת ועליה מספר מודעות שנרצה לעבוד עם קהל היעד שלנו. לאחר מכן (ובהנחה שהמודעות תואמות לקהל היעד מבחינת גבריםנשים), כדי לייצר בדיקות של אותן מודעות, אני ממליץ לשכפל את סדרת המודעות – כי אז חוסכים הרבה זמן בלהעתיק את המודעות כמו תוכים.

מסך סדרת מודעות = קהלים Ad Sets

מפלחים את הקהל ברמה הבסיסית ומאפיינים אותו בשלב הזה של הקמפיין כדי לחסוך זמן. לאחר מכן, נחזור אליו לאיפיון עמוק יותר. ממליץ בחום לבינתיים להיכנס לטאב ה-Audiences (קהלים) במנהל המודעות ולפתוח במקביל כמה 'קהלים מותאמים אישית'. נגיע לזה גם. שימו לב שיש כמה טריגרים בהעלאת מודעות: בהנחה ואין לכם קהל יעד קודם שאתם רוצים לעבוד איתו, זה יהיה קשה יותר פי כמה. בדקו שאכן תחומי העניין שלכם מדויקים ותורידו את הקהל הלא רלוונטי עם exclude לתחומי עניין שלא תואמים את הקהל.

עוד כמה לחצנים:

חיפוש: למצוא בדיוק את מה שאנחנו מחפשים. כדאי לנו לנהל בתבונה ולכתוב בשמות את מה שאנחנו רוצים. להוציא נתונים מכל הקמפיינים ולבדוק אותם במנהל המודעות בפייסבוק. חוסך המון זמן.

מסננים: נמצא בחלק העליון של הדף, וכדי שנוכל לעבוד. קמפיינים וסדרות מודעות לפי מיקומים, שמות סדרת מודעות ועוד.

תאריכים: לבדוק מתי הלידים נכנסו. "הלידים שלי נעלמים" זה משהו שקרה לי לא מעט, ואני ממליץ לבדוק שאכן הזנתם את כל התאריכים שהקמפיין שלכם עבד בהם. 1% מהלידים יכולים 'להתיישן' וזה עוד סביר, אבל לא יותר מזה.

זה רק סיכום ראשוני. אני ממליץ בחום לראות את כל הסרטון.

— המלצה נוספת: להוריד את אפליקציית Facebook Ads כדי שתוכלו לנהל את המודעות מרחוק ולא תמיד כשאתם נמצאים ליד מחשב.

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:

תוכן עניינים

פוסטים נוספים באותו בנושא
קידום בפייסבוק בערים קטנות

ערים קטנות סובלות ממחסור באנשים, לכן עסקים חושבים שהם לא צריכים לקדם בפייסבוק. חקרתי מדריכים שונים, בדקתי באינטרנט והגעתי לכמה מסקנות בעזרתן ניתן לקדם בפייסבוק

משרד פרסום דיגיטלי

בשביל לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה, ולתת למפרסם לנהל לנו את הקמפיינים ואת תוכנית השיווק לעסק, אנחנו צריכים ללמוד על עסקים המעניקים את שירותי הפרסום הדיגיטליים,

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא מקצוע נפוץ בשוק העצמאיים היום. לכן, כדאי שנדע מהם הקריטריונים למעצבים טובים, למה עיצוב אתרים הוא חשוב ומהן העלויות אותן נהוג לגבות

רימרקטינג

רימרקטינג היא אחת השיטות היותר יעילות לשיווק דיגיטלי מוצלח, במיוחד אם יש לכם ותק וקהל לקוחות רחב יחסית. החלטתי להסביר לכם מה זה רימרקטינג, איך

Call Now Button דילוג לתוכן