אלה השלכות של שלושה דברים מרכזיים:
1. קידום הממומן בפייסבוק, באגים וטעויות במערכת
אתם לא יודעים כמה פעמים זה קרה לי ועם כמה לקוחות. לצערי, פייסבוק לא מתגברים על התקלה הזאת, שכבר נמשכת מאוגוסט האחרון (עוד מעט חצי שנה).
הם עוצרים כמעט לחלוטין את הקמפיין, התקציב נעצר, ואתם נדפקים כי המקדם שלכם לוקח על פי חודש והוא לא יכול לעזור לכם בבעיה הזאת.
















אז מה עושים?
קודם כל, בודקים שאכן יש לכם מספיק קהל במודעה והוא לא חושף אותה מלא פעמים לאותו קהל.
אם בדקתם וזה לא המקרה, אז אתם פשוט פותחים את הקמפיין מחדש, מעתיקים את התוכן ומתפללים (לא משכפלים!) עד שהוא עובד כמו שצריך.
לקטגורייה המלאה של קידום ממומן בפייסבוק.
2. קידום ממומן לא עבד ופייסבוק לא מיצה את התקציב? כנראה שלא גברת על המתחרים שלך
כל אחד מפרסם בפייסבוק היום, מבלי להבין האם זה ישתלם לו או לא. הרבה מקצועות הם מאוד תחרותיים, כמו מאמנים ויועצים עסקיים, סוכני ביטוח, רואי חשבון, וכמובן גם אנשים במקצוע שלי – מקדמים עסקים ברשת.
עכשיו, אלה עסקים שהם B2B קלאסיים, כמו שאתם רואים שכתבתי. אלה מונעים מפרסום ומקבלים פניות מהרבה אנשים, גם בעורמה.
אני ממליץ על להגדיל את התקציב כדי לבדוק האם המצב הוא אכן כזה – או לא המצב בסעיף מספר 1.
3. פייסבוק "פסל אותך" מעבודה עם קידום ממומן בפייסבוק
במקרה הזה, אני ממליץ לפתוח חשבון מודעות חדש. הרבה פעמים כשאתה מתעקש ללכת נגדו ולא קורא את ההתראות שלו, זה מה שיקרה. בכמה מקרים זה יכול להתרחש: התעקשות על הפרת זכויות יוצרים בלי נתינת שום קרדיט, פרסום למרות ההתראה שלו על כמות טקסט בתמונה, אי תשלום חוב ועוד. בקיצור, תמנעו ממה שלא הייתם עושים לעצמכם.
יש לכם שאלות?