מה לעשות כשפייסבוק לא ממצה את התקציב?

מה לעשות כשפייסבוק לא ממצה את התקציב? | סער ברעם
גם פייסבוק לא מושלמים, ואפילו רחוק מזה: קידום ממומן בפייסבוק הוא מבוא לבעיות וטעויות. כשאנחנו מוציאים לדרך קידום, לעתים הוא לא עובד כמו שצריך ומנהל המודעות של פייסבוק לא ממצה את התקציב.

אלה השלכות של שלושה דברים מרכזיים:

1. קידום הממומן בפייסבוק, באגים וטעויות במערכת

אתם לא יודעים כמה פעמים זה קרה לי ועם כמה לקוחות. לצערי, פייסבוק לא מתגברים על התקלה הזאת, שכבר נמשכת מאוגוסט האחרון (עוד מעט חצי שנה).

הם עוצרים כמעט לחלוטין את הקמפיין, התקציב נעצר, ואתם נדפקים כי המקדם שלכם לוקח על פי חודש והוא לא יכול לעזור לכם בבעיה הזאת.

אז מה עושים?

קודם כל, בודקים שאכן יש לכם מספיק קהל במודעה והוא לא חושף אותה מלא פעמים לאותו קהל.

אם בדקתם וזה לא המקרה, אז אתם פשוט פותחים את הקמפיין מחדש, מעתיקים את התוכן ומתפללים (לא משכפלים!) עד שהוא עובד כמו שצריך.

לקטגורייה המלאה של קידום ממומן בפייסבוק.

2. קידום ממומן לא עבד ופייסבוק לא מיצה את התקציב? כנראה שלא גברת על המתחרים שלך

כל אחד מפרסם בפייסבוק היום, מבלי להבין האם זה ישתלם לו או לא. הרבה מקצועות הם מאוד תחרותיים, כמו מאמנים ויועצים עסקיים, סוכני ביטוח, רואי חשבון, וכמובן גם אנשים במקצוע שלי – מקדמים עסקים ברשת.

עכשיו, אלה עסקים שהם B2B קלאסיים, כמו שאתם רואים שכתבתי. אלה מונעים מפרסום ומקבלים פניות מהרבה אנשים, גם בעורמה.

אני ממליץ על להגדיל את התקציב כדי לבדוק האם המצב הוא אכן כזה – או לא המצב בסעיף מספר 1.

3. פייסבוק "פסל אותך" מעבודה עם קידום ממומן בפייסבוק

במקרה הזה, אני ממליץ לפתוח חשבון מודעות חדש. הרבה פעמים כשאתה מתעקש ללכת נגדו ולא קורא את ההתראות שלו, זה מה שיקרה. בכמה מקרים זה יכול להתרחש: התעקשות על הפרת זכויות יוצרים בלי נתינת שום קרדיט, פרסום למרות ההתראה שלו על כמות טקסט בתמונה, אי תשלום חוב ועוד. בקיצור, תמנעו ממה שלא הייתם עושים לעצמכם.

יש לך שאלה?

מוזמן לשאול אותי כאן

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
פרסום משרה בפייסבוק

פרסום משרה בפייסבוק נהיה יותר פופולרי בקרב משתמשים ומעסיקים שמחפשים עובדים, ואפשר להשתמש בפלטפורמה הזאת בשביל למצוא את העובד הנכון עבורכם או את המשרה המתאימה לכם. הנה 5 כלים שפייסבוק מציע לנו בהם נוכל כדי להשיג את המטרה הזאת.

פרסום בפייסבוק לעורכי דין – איך לגרום ללקוחות להגיע למשרד שלכם

הרשתות החברתיות הפכו בשנים האחרונות לפלטפורמה משמעותית לפרסום ושיווק של בעלי מקצוע. מדובר באתגר לא פשוט, ובעולם עורכי הדין נראה שמדובר באתגר כפול לאור ההצפה בשוק והסערות סביב המערכת המשפטית בכלל ולשכת עורכי הדין בפרט. אז איך עושים את זה נכון? כללים, רעיונות ודוגמאות – במאמר הבא.

Call Now Button
Open chat
1
היי!
שלחו לי הודעה זריזה, אני זמין תמיד!
דילוג לתוכן