איך עושים קידום ממומן בפייסבוק? מתחילים לומדים לשווק כמו מקצוענים

איך עושים קידום ממומן בפייסבוק
במדריך זה נלמד איך עושים קידום ממומן בפייסבוק בפשטות ב-3 צעדים וכמובן עם המלצות יד ראשונה. בעזרת המדריך תסגרו על הפינות הכי קטנות שיכול להיות שלא ידעתם שאתם צריכים.

Boost Post

אחד הדברים שאפשר לעשות באמצעותם קידום ממומן הוא כפתור ה Boost. כאשר נכנסים לדף העסקי ולוחצים על אותו כפתור ה "Boost post" אשר נמצא בכל פוסט שפרסמנו בדף העסקי שלנו, אנחנו יוצרים לעצמנו קידום ממומן במהירות ובקלות.

חסרון: יש בו פחות מ-15% מהאופציות שיש במנהל המודעות. ניוד האופציות יותר מסורבל באפשרות זו (מחירים רצויים), קיימות אופציות שלא רלוונטיות אלינו (קידום אתר או חנות אינטרנטית שאין לי בכלל) וגם לא הכי אפקטיביות. האפשרות של ה- Boost Post  אינה מומלצת ולא רלוונטית אליכם.

מנהל מודעות (Ads Manager)

הגענו לאפשרות המומלצת ביותר המכסה את כל האופציות שאנחנו צריכים יחסית בקלות. אז איך מגיעים אליו? לוחצים על החץ הימני הקטן למעלה (בפייסבוק בעברית יהיה בצד שמאל) ליד הסימון של ה"Help".  לוחצים על "Manage ads", אם אתם בפעם הראשונה עושים פרסום ממומן בפייסבוק, יהיה כתוב "פרסום בפייסבוק". נכנסים למנהל המודעות שלי ואז יוצרים קמפיין דרך הכפתור הירוק "Create" . משם, נכנסים לאפשרות מצד שמאל "ad account" וכך פותחים חשבון מודעות חדש. בכפתור "ADD+" לוחצים על האפשרות "create a new ad account"ומכניסים לשם את כל הפרטים שלכם. לאחר מכן, באמצעות הלחיצה על "next" ו–"My business", נכנסים לאותו חשבון מודעות ומתחילים לקדם מההתחלה.

שימו לב, אם אתם רוצים לדעת איך לעשות קידום ממומן יותר רציני ובצורה מפורטת, בתוך הדף של הקמפיין לוחצים על הכפתור של ה- Create ובחלון שנפתח, לוחצים על הכפתור מצד ימין Switch to guided  creation. סביר יותר כי פייסבוק ייתן את הגרסה המודרכת טרם ייתן לכם את הגרסה המהירה. תתחילו להשתמש בזה בלי לדלג על אף שלב ועל אף שורה, כל שורה כזו תעזור לכם.

שימו לב שיש מדריכים קודמים כיצד לכתוב מודעה טובה. היא אמורה ליצור עניין, להניע את הקורא ולפנות לקהל יעד איכותי דרכה. אל תפרסמו מודעה לפני שאתם יודעים איך לכתוב מודעה טובה.

אפשרות זו של מנהל המודעות הינה האיכותית ביותר גם ביחס לרמת הקושי שלה והינה המומלצת ביותר.

Business Manger

הדרך השלישית הינה דרך Business Manager אשר לא מומלצת למפרסמים מתחילים מכיוון שרק כדי להבין את ההגדרה עצמה תפנו לעצמכם בין שעתיים לארבע שעות. מדובר בדרך הרבה יותר קשה ומורכבת ועל כן לא מומלצת למפרסמים מתחילים. לכו בעיקר דרך מנהל המודעות.

אפשר לפתוח חשבון מודעות דרך Assents, להזין את הפרטים המתאימים ויפתח לכם חשבון מודעות ישר מה-Business Manager. שימו לב שאתם יכולים להשתמש בכמה חשבונות מודעות לאותו העסק, לעשות שותפות עם עסק אחר וגם להוסיף הרשאות לאנשים חדשים. אם תחקרו קצת תגלו שיש כאן עוד אופציות בקשר לניהול מודעות בפרט וניהול ה-Business Manager בכלל; כדאי להתייעץ עם מומחה בצורה מסודרת.

כמה המלצות חשובות להמשך קידום ממומן בפייסבוק:

  • אם אתם מתחילים, הפייסבוק ייתן לכם את הגרסה המודרכת לפני הגרסה המהירה. תעברו על כל סעיף בצורה מסודרת וודאו שלא פספסתם כלום.
  • המדריך "קידום בפייסבוק בלי ערבים" מומלץ מאד.
  • תבחרו תחומי עניין יחסית רחבים. בואו נסתכל קצת על נתונים יבשים: בישראל נכון להיום האוכלוסייה מונה באזור 9 מליון אזרחים. מתוכם בין 15% – 20% אין להם בכלל פייסבוק (קיימים כאלה אנשים), שאר האחוזים מתפרשים על אוכלוסיות שונות; מגזרים שונים שצריך לפנות אליהם בנפרד. מכיוון ש-9 מיליון זה לא הרבה מומלץ לקחת תחומי עניין יחסית רחבים על מנת להגיע לקהל היעד לאורך זמן בעלויות נמוכות.

אלו ההמלצות שלי לאיך עושים קידום ממומן בפייסבוק למתחילים בפשטות וביעילות. תנסו את זה בעצמכם, מוזמנים להשאיר לי תגובות ב-Youtube או להצטרף לרשימת הדיוור שלי ולקבל באופן שוטף טיפים שיעזרו לכם ליעל את הקמפיין.

תוכן עניינים

בקשו שיחה חוזרת
שתפו:
פוסטים נוספים באותו בנושא
קידום בפייסבוק בערים קטנות

ערים קטנות סובלות ממחסור באנשים, לכן עסקים חושבים שהם לא צריכים לקדם בפייסבוק. חקרתי מדריכים שונים, בדקתי באינטרנט והגעתי לכמה מסקנות בעזרתן ניתן לקדם בפייסבוק

משרד פרסום דיגיטלי

בשביל לבנות אסטרטגיית שיווק נכונה, ולתת למפרסם לנהל לנו את הקמפיינים ואת תוכנית השיווק לעסק, אנחנו צריכים ללמוד על עסקים המעניקים את שירותי הפרסום הדיגיטליים,

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים הוא מקצוע נפוץ בשוק העצמאיים היום. לכן, כדאי שנדע מהם הקריטריונים למעצבים טובים, למה עיצוב אתרים הוא חשוב ומהן העלויות אותן נהוג לגבות

רימרקטינג

רימרקטינג היא אחת השיטות היותר יעילות לשיווק דיגיטלי מוצלח, במיוחד אם יש לכם ותק וקהל לקוחות רחב יחסית. החלטתי להסביר לכם מה זה רימרקטינג, איך

Call Now Button דילוג לתוכן